قیمت میلگرد آجدار ضد زنگ در مانه

انواع و مشخصات میله های آرماتور مورد استفاده در بتنمواد مصرفی باید تمیز و عاری از آلودگی هایی مانند گریس ، دوغ

توسط PARINEWS در 8 دی 1399

انواع و مشخصات میله های آرماتور مورد استفاده در بتن

مواد مصرفی باید تمیز و عاری از آلودگی هایی مانند گریس ، دوغاب سیمان سخت شده ، گرد و غبار ، زنگ زدگی ، محافظت در برابر خوردگی ، قیر و مواد بازدارنده یا سایر مواد زائد باشد. میلگرد باید قبل از استفاده کاملا تمیز شود تا بر اتصال بین بتن و میلگرد تأثیر نگذارد. سطح مقطع آرماتور مورد استفاده نباید در اثر زنگ زدگی ضعیف شود. اگر زنگ زدگی قبلاً کاملاً تمیز شده باشد ، استفاده از میلگرد زنگ زده مجاز است. قیمت میلگرد

انواع و مشخصات میله های آرماتور مورد استفاده در بتن

مواد مصرفی باید تمیز و عاری از آلودگی هایی مانند گریس ، دوغاب سیمان سخت شده ، گرد و غبار ، زنگ زدگی ، محافظت در برابر خوردگی ، قیر و مواد بازدارنده یا سایر مواد زائد باشد. میلگرد باید قبل از استفاده کاملا تمیز شود تا بر اتصال بین بتن و میلگرد تأثیر نگذارد. سطح مقطع آرماتور مورد استفاده نباید در اثر زنگ زدگی ضعیف شود. استفاده از میله های آرماتور زنگ زده به شرطی مجاز است که زنگ زدگی از قبل کاملاً از بین برود و از طرف دیگر بعد از زنگ زدگی قطر میلگرد اندازه گیری شود. حداکثر کاهش برابر با تحمل است.

اگر این زنگ زدگی سبک باشد و با میخ کوبیدن یا کشیدن کیسه روی سطح قاب از بین برود ، نیازی به برداشتن آن نیست. کلیه آرماتورها (بجز مهاربندها) که برای بتن استفاده می شود باید دارای آجدار باشد. قطر اسمی یک ماده سخت کننده منفرد قطری است که در صفحه شناسایی مشخص شده و مساحت آن برابر با قطر یک دایره برابر با سطح مقطع سخت کننده است. برای آرماتور آجدار ، قطر اسمی برابر با قطر اسمی میله های آرماتور صاف با وزن برابر فرض می شود. خرید میلگرد

کاربرد میلگرد در کجاست؟

میلگرد به صورت سیم پیچ ، شاخه ، مش جوش خورده یا بافته شده از کارخانه حمل می شود. میله آرماتور مورد استفاده در بتن باید بدون خم شدن به کارگاه تحویل داده شود و به طور کلی میله های آرماتور با قطر 8 میلی متر یا کمتر را می توان به صورت سیم پیچ تحویل داد. مصرف میله های آرماتور با قطر بیش از 10 میلی متر به شکل سیم پیچ مجاز نیست. حلقه با تأیید دستگاه های مناسب و دستگاه های نظارت بر محل کار باز می شود. قیمت میلگرد ساده

میلگرد باید در هنگام حمل ، تخلیه ، ذخیره سازی و نصب در برابر زنگ زدگی یا سایر آسیب های فیزیکی و شیمیایی محافظت شود. میلگرد نباید با خاک یا مواد مرطوب تماس داشته باشد و به طور کلی میلگرد نباید به مدت طولانی در معرض باران ، برف یا هوای مرطوب قرار گیرد. دوره ها دارند.

گاهی اوقات برای محافظت از میلگرد از روکش نایلونی استفاده می شود که باعث زنگ زدگی بیشتر می شود ، بنابراین بهتر است برای پوشاندن میلگرد از روشی مانند پارچه استفاده کنید. خرید میلگرد ساده

بین ورود میلگردها به محل کار و نصب میلگردها در سازه ، قوانین زیر برای استفاده و ذخیره سازی میلگردها باید رعایت شود:

1. از آسیب مکانیکی یا تغییر شکل جدی میله آرماتور ، مانند خرد شدن میله آرماتور ، برخورد افتادن از مکان های بلند و غیره باید جلوگیری شود.

2. از شکستن جوش شبکه جوش داده شده باید جلوگیری شود.

3. نشانه ای که نوع آرماتور را نشان می دهد نباید از بین برود.

4. میلگرد نباید در معرض هر نوع آلودگی ای باشد که بر چسبندگی تأثیر منفی بگذارد ، مانند گل ، روغن و سایر پوشش های غیر فلزی.

برش و خم شدن میله های آرماتور باید طبق نقشه ها و مشخصات فروشگاه اجرایی انجام شود.

در صورت امکان ، برش میلگرد باید با ابزارآلات انجام شود (مخصوصاً برای فولادهای با مقاومت بالاتر و جبران خنک کننده با نخ). خم شدن میله آرماتور باید سرد باشد. هنگام خم شدن میلگرد استفاده از حرارت (بالای 100 درجه سانتیگراد) ممنوع است. میله های آرماتور خمشی در داخل بتن ، مانند میله های آرماتور ثابت یا میلگردهای خم شده بازشو ، مگر با اجازه دستگاه نظارت و پیش بینی مجاز نیست. طرح. علاوه بر این ، شما باید نکات زیر را رعایت کنید:

1. حداقل قطر قرقره خمشی متناسب با نوع فولاد است. برای بسیاری از کسانی که تازه وارد بازار آهن شده اند ، استحکامات چیست و چه کاربردی دارد؟ در این مقاله شرح کاملی از تعاریف و کاربردهای میلگرد به شما ارائه می شود تا با این محصول و کاربردهای مختلف آن کاملاً آشنا شوید. شما می توانید برای ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

میلگرد چیست؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت که این محصول یکی از مهمترین مصالح ساختمانی است که در کارهای ساختمانی و بتونی مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه این مقاله کاربردهای مهم و اساسی میلگرد به تفصیل شرح داده شده است. قیمت میلگرد گالوانیزه


به طور معمول ، میله های فولادی برای تقویت بتن و سازه های سنگین برای مقاومت در برابر نیروهای کششی استفاده می شود. در حالت کلیتون ، آنقدر قوی است که در برابر نیروهای فشاری مقاومت می کند. همچنین به دلیل تنش می تواند شکسته شود. میله های آرماتور به عنوان یک عنصر آرماتور در بتن عمل می کنند. بتن در سال 1968 تولید شد و به عنوان استاندارد عمل کرد. خرید میلگرد گالوانیزه

علاوه بر این ، سازه های سنگی و دیوارهای ملات دارای خصوصیات بسیاری هستند که تقریباً شبیه بتن هستند. و مقاومت در برابر تنش کششی بتن تقریباً ضعیف است. برخی از قطعات سنگی که در ساخت و ساز و ساخت و ساز استفاده می شود ، مانند بلوک های آجری و سنگی ، به گونه ای طراحی شده است که جاگذاری این محصول در داخل آسان است.

قیمت میلگرد

آنچه در میلگرد و بتن مشترک است باعث افزایش استفاده از آهن برای ساخت آرماتور تقویت شده شده است. مخرج مشترک ضریب انبساط حرارتی است و مجاورت مقادیر برای فولاد و بتن احساس می شود ، بنابراین تغییر طول یکسان در شرایط مختلف دمایی می تواند از بروز تنش داخلی زیادی جلوگیری کند. سازه بتنی.

دنده های این محصول برای افزایش چسبندگی بین بتن و میلگرد انجام می شود. پله های این محصول مشخصات ثابت نیستند ، اما فضای بین برآمدگی ها و ارتفاع پله ها باید استانداردهای قابل اجرا را داشته باشد.

آج ایجاد شده بر روی بدنه این محصول عمدتا با ایجاد اصطکاک کافی ، امکان چسبندگی بین آهن و بتن را ایجاد می کند. با این حال ، آنها همیشه با استفاده از زور آواره می شوند. این اتفاق اغلب در هنگام تخریب ساختمان رخ می دهد.قیمت میلگرد میانه

برای جلوگیری از مشکلاتی از قبیل تصفیه خانه ها ، میلگردها در اعماق بدنه بتن تعبیه شده اند. یا انتهای آن را کاملا خم کنید. برای ایجاد قفل در داخل بتن ، یک شکل قلاب ایجاد کنید. و تکان نخور میلگرد همچنین از فولاد بی همتا ساخته شده است. سرانجام ، با ترک نخوردن سازه بتونی از بین می رود.

ویژگی های میلگرد چیست؟

به طور معمول ، این محصولات با استفاده از انواع مختلف فولاد در فرآیند نورد ساخته می شوند. بیشتر این محصولات از فولاد تازه تولید شده ساخته می شوند. با این حال ، گاهی اوقات از قراضه آهن برای ساخت میلگرد استفاده می شود. میله های آرماتور باید دارای خصوصیات و ویژگی های خاصی باشند که به آنها اجازه می دهد خصوصیات خود را تعیین کنند.

مجموعه ای از مشخصات توسط انجمن آمریکایی آزمایش مواد به عنوان مجموعه ای از اطلاعات استاندارد تعریف شده است که باید برای هر محصول مشخص شود ، از جمله: بارگیری شماره شناسایی یا کد اختصاص داده شده به نوار. به عنوان مثال ، فولاد مورد استفاده حرف N است ، به این معنی که قاب فولاد جدید است و حرف W ، به این معنی که کوره از فولاد ریخته شده است. خرید میلگرد میانه

شناسه کلاس Frame ، 60 یا 75 در سیستم اندازه گیری انگلیسی. همچنین می تواند در سیستم های اندازه گیری متریک 420 یا 520 باشد ، این شناسه قدرت عملکرد میلگرد را تعیین می کند. حرف اول نام سازنده به طور خلاصه ذکر شده است.

انوع و مشخصات آرماتور

آرماتور آجدار 340 (آجدار آجدار مارپیچ) یا (یکنواخت)

آرماتور قاب 350 (میله آرماتور مارپیچ) یا (یکنواخت)

میلگرد آجدار 400 (میلگرد آجدار) یا (یکنواخت)

میلگرد آجدار 420 (میلگرد آجدار) یا (یکنواخت)

 500 دنده (میلگرد دنده کامپوزیت)

 Ribbed 520 (تقویت آجدار کامپوزیت)

آخرین مطالب