Apple می خواهد این برنامه دستور العمل را متوقف کند استفاده از گلابی در لوگوی خود را

اپل اعلام مخالفت علیه یک شرکت آمادگی غذایی به دلیل آن ادعا می کند آرم میوه کارتونی App Prepear است - در این مو

توسط PARINEWS در 19 مرداد 1399

اپل اعلام مخالفت علیه یک شرکت آمادگی غذایی به دلیل آن ادعا می کند آرم میوه کارتونی App Prepear است - در این مورد ، گلابی - بیش از حد نزدیک به آرم خود اپل علامت تجاری است که ، البته ، یک سیب (از طریق MacRumors و آیفون در کانادا). شرکت ادعا می کند آرم گلابی "باعث رقت از تمایز" از آرم اپل، و آن را دشوار برای مصرف کنندگان برای تمایز بین Prepear و اپل کالا و خدمات، که آن را استدلال می کند نقض قانون Lanham است.

گرد و غبار آغاز شده زمانی که شرکت مادر سوپر سالم کودکان و نوجوانان ثبت نام علامت تجاری برای آرم Prepear. برنامه Prepear به کاربران اجازه می دهد تا دستور العمل ها را ذخیره و سازماندهی کنند، و برنامه های وعده غذایی سفارشی ایجاد کنند. نشان به شکل گلابی است، با برگی در سمت راست بالایی آن. توجه اپل به مخالفت آن را این طور توصیف می کند:

علامت متقاضی شامل یک طرح میوه ای مینیمالیستی با برگی راست زاویه دار است که به آسانی به ذهن اپل معروف نشان اپل می خواند و برداشت تجاری مشابهی را ایجاد می کند." تشکیل پرونده دادگاه ادامه می دهد، "علائم اپل آنقدر مشهور و فورا قابل تشخیص است که شباهت در علامت متقاضی خواهد شد هر گونه تفاوت تحت الالیه و باعث مصرف کننده عادی به این باور است که متقاضی مربوط است، وابسته به یا تایید شده توسط اپل است."

Prepear co-founder Russell Monson started a petition ("Save the Pear from Apple!") that had more than 14,000 signatures as of this writing. او می نویسد که این شرکت یک کسب و کار کوچک با پنج کارمند است که نمی تواند یک نبرد طولانی مدت قانونی با یک شرکت به اندازه اپل است، و آن را یک تجربه "وحشتناک" است.

در دادگاه اپل تشکیل پرونده می گوید که از آن ارائه می دهد "یکسان و / یا بسیار مرتبط با کالاها و خدمات، و تا به "خدمات مربوط به نرم افزار کامپیوتر، و همچنین بهداشت و درمان، تغذیه، سلامت عمومی، و شبکه های اجتماعی" که برنامه برنامه خدمات برنامه ریزی وعده غذایی خواهد بود "در منطقه طبیعی اپل از گسترش برای اپل اپل علائم." به عبارت دیگر، مشتریان ممکن است به لوگوی Prepear نگاه کنند و برنامه دستور غذا را یک محصول اپل فرض کنند زیرا این کاری است که اپل ممکن است انجام دهد. و، اپل اشاره می کند، آن را تا به چندین برنامه های بهداشتی و تغذیه مربوط به خدمات در حال حاضر.

• Prepear شرکت مالک ناتالی مونسون نوشته شده به اینستاگرام که او در تلاش نیست که مردم را به متوقف کردن استفاده از محصولات اپل ، اما می خواهد به عقب فشار در موضع شرکت. "احساس می کنم یک تعهد اخلاقی به یک ایستادگی در برابر اقدام تهاجمی حقوقی اپل در برابر کسب و کار کوچک و مبارزه برای حق حفظ آرم ما،" او نوشت. ما از خودمان در برابر اپل دفاع می کنیم نه تنها برای حفظ لوگوی خود، بلکه برای ارسال پیام به شرکت های بزرگ فناوری که قلدری در کسب و کارهای کوچک عواقبی دارد."

این اولین بار نیست که اپل اقدام قانونی علیه شرکت دیگری برای یک لوگوی مشابه به دنبال دنبال. در سال ۲۰۱۹، آن نامه اعتراضی به دفتر ثبت اختراع در نروژ ارسال کرد و استدلال کرد که حزب سیاسی Fremskrittspartiet دارای یک لوگوی سیب است که شباهت نزدیکی به خود دارد. همچنین به آرم یک مسیر دوچرخه سواری در آلمان که طراحی مبهمی شبیه به سیب داشت اعتراض داشت.

اپل به دنبال به درخواست ثبت علامت تجاری Prepear را انکار کرد.

اپل بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر یکشنبه پاسخ نمی دهد. ناتالی مونسون بلافاصله به ایمیلی که به دنبال اطلاعات بیشتر است پاسخ نداد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن