پیام کریسمس ملکه به افتخار شاهزاده فیلیپ: "درخشش درخشان در پایان همانقدر درخشان است که وقتی آن را دیدم" | اخبار انگلستان

[ad_1] ملکه از پیام کریسمس خود برای ادای احترام عمیق به دوک ادینبورگ استفاده کرد و توضیح داد که

توسط PARINEWS در 4 دی 1400
[ad_1]

ملکه از پیام کریسمس خود برای ادای احترام عمیق به دوک ادینبورگ استفاده کرد و توضیح داد که چگونه "درخشش شیطنت و کنجکاوی او در پایان به همان اندازه درخشان بود که اولین بار او را دیدم."

این زن 95 ساله در یک سخنرانی احساسی و احساسی توضیح داد که چگونه او و بقیه اعضای خانواده برای اولین کریسمس خود بدون نیاز به "آماده شدن" هستند. شاهزاده فیلیپ جایی که "خنده آشنا" او متاسفانه از دست می رود.

ملکه با تمجید از کار او، همچنین از افتخار او به او صحبت کرد شاهزاده ی ولز و دوک کمبریج برای برداشتن باتوم - به ویژه هنگامی که به بحران آب و هوا می رسد.

پیام کریسمس شامل فیلمی از مشهورترین اعضای خانواده سلطنتی بود، اما هیچ اشاره ای به پسر وسطی او وجود نداشت. شاهزاده اندرویا دوک و دوشس ساسکس، زمانی که این سه نفر از وظایف سلطنتی کناره گیری کردند.

پیام کریسمس کامل ملکه را بخوانید

شاهزاده ولز و دوشس کورنوال برای شرکت در مراسم صبحگاهی کلیسای کریسمس در کلیسای سنت جورج، قلعه ویندزور وارد می شوند.  تاریخ عکس: شنبه 25 دسامبر 2021
تصویر: شاهزاده چارلز و کامیلا، دوشس کورنوال، هنگام ورود به کلیسای ویندزور برای کریسمس، دستان خود را تکان می دهند.

با این حال، اشاره ای شد لیلیبت، دختر خانواده ساسکس، به عنوان یکی از چهار نوه متولد شده در سال 2021.

وی با یادآوری بیشتر اینکه چه چیزی را در مورد همسر فقیدش بیشتر دوست داشت، گفت: «حس خدمت، کنجکاوی فکری و توانایی او در لذت بردن از هر موقعیتی غیرقابل تحمل بود.

«آن درخشش شیطون و کنجکاو در انتها همانقدر درخشان بود که اولین بار آن را دیدم.

«اما زندگی، البته، شامل جدایی‌های نهایی و همچنین اولین ملاقات‌ها است، و به همان اندازه که دلم برای خانواده‌ام تنگ شده، می‌دانم که او دوست دارد از کریسمس لذت ببریم.

هنگامی که دوک و دوشس گلاسستر برای شرکت در مراسم صبحگاهی کلیسا برای کریسمس در کلیسای سنت جورج، قلعه ویندزور، به استقبال رئیس ویندزور (مرکز) رفتند.  تاریخ عکس: شنبه 25 دسامبر 2021
تصویر: دوک و دوشس گلاستر توسط رئیس ویندزور مورد استقبال قرار گرفتند

ما حضور او را احساس کردیم و مانند بسیاری از مردم در سراسر جهان، برای کریسمس آماده شدیم."

او با تشکر از بسیاری از نیکوکاران که پس از مرگ او در ماه آوریل تسلیت گفتند، گفت که قدردانی می کند که کریسمس چقدر می تواند برای بسیاری دشوار باشد.

او گفت: "در حالی که این زمان برای بسیاری از افراد خوشبختی و خلق و خوی خوب است، کریسمس برای کسانی که عزیزانشان را از دست داده اند می تواند دشوار باشد."

"امسال من به خصوص دلیل آن را درک می کنم.

ارل وسکس (سمت چپ) و کنتس وسکس به کلیسای سنت جورج می رسند
تصویر: ارل (سمت چپ) و کنتس وسکس به کلیسای سنت جورج می رسند

اما برای من، در ماه‌های پس از مرگ فیلیپ محبوبم، از گرما و عشق احترام فراوان به زندگی و کار او در سراسر کشور، کشورهای مشترک المنافع و جهان، آرامش زیادی یافتم.»

این اعلامیه با ویدیویی از یکی از معروف ترین سخنرانی های ملکه برای همسرش در سالگرد طلایی ازدواجشان آغاز شد، جایی که او آن را به عنوان "قدرت و ماندگاری" خود توصیف کرد.

سخنرانی جشن هفته گذشته در سالن سفید در قلعه ویندزور فیلمبرداری شد.

روی میز کنار او تک عکسی از او و شاهزاده فیلیپ است که در سال 2007 در برودلندز گرفته شده است، زمانی که عموی فیلیپ، لرد مونت باتن، و جایی که آنها بخشی از ماه عسل خود را در آنجا گذرانده اند، گرفته شده است.

ملکه بریتانیا الیزابت و شاهزاده فیلیپ، دوک ادینبورگ، در این عکس بدون تاریخ که در سال 2007 گرفته شده است، در برودلندز در رامسی، انگلستان جنوبی قدم می زنند. ملکه و شاهزاده فیلیپ سالگرد ازدواج الماس خود را با مراسم ویژه شکرگزاری در 19 نوامبر 2007 جشن خواهند گرفت. رویترز / فیونا هانسون / استخر (بریتانیا - برچسب‌ها: Society ROYALS)
تصویر: این عکس از ملکه و همسرش در برادلندز، همپشایر در سال 2007، پشت میز ملکه برای سخنرانی او نشسته بود.
حمل تا ساعت 22:30 به وقت گرینویچ، پنجشنبه، 23 دسامبر 2021 عکس از فایل مورخ 23/11/1947 پرنسس الیزابت در حال لذت بردن از پیاده روی با همسرش، دوک ادینبورگ، در برودلندز، همپشایر، در اولین حضور عمومی پس از آنها عروسی.  در نمایش کریسمس خود، ملکه با همان سنجاق گل داودی دیده می‌شود که در عکس‌هایی که در همان مکان به مناسبت سالگرد ازدواج الماس آنها در سال 2007 گرفته شده بود. تاریخ انتشار: پنجشنبه، 23 دسامبر 2021.
تصویر: او عکس مشابهی را که در ماه عسل در همان مکان گرفته شده بود بازسازی کرد

این عکس به مناسبت سالگرد ازدواج الماس آنها گرفته شده است و عکسی را که در ماه عسل آنها در سال 1947 گرفته شده است را بازسازی می کند.

ملکه با لباس قرمز روشن، همان سنجاق داوودی یاقوت کبود را که در هر دو عکس پوشیده بود، می پوشد.

اگرچه نسبت به سال‌های گذشته بسیار شخصی‌تر است، اما آدرس او همچنین منعکس کننده محدودیت‌هایی است که همه‌گیری کووید-19 برای بسیاری از افراد ایجاد کرده است و اینکه چگونه مردم می‌توانند حداقل در امسال با خانواده‌های خود آسوده باشند.

او گفت: «در حالی که کووید باز هم به این معنی است که ما نمی‌توانیم آنطور که می‌خواستیم جشن بگیریم، هنوز هم می‌توانیم از بسیاری از سنت‌های شاد لذت ببریم، خواه خواندن سرودهای کریسمس باشد، تا زمانی که ملودی آن به خوبی شناخته شده باشد، تزئین درخت، دادن و گرفتن هدیه یا تماشای یک فیلم مورد علاقه که ما از قبل پایان آن را می دانیم.

ممنوعیت تا ساعت 16:00 به وقت گرینویچ جمعه، 24 دسامبر 2021، نمایش کریسمس ملکه برای سال 2021. بدون اجازه ITN، استفاده دیگری ممنوع است.  عکسی از کودکان مدرسه سلطنتی ویندزور که 100 ستاره سفید و طلایی برای تزئین درخت کریسمس که در نمایش کریسمس ملکه حضور دارد ساخته بودند، پس از ضبط تا پایان ترم، آنها را به درخت مدرسه خود آویزان کردند. به عنوان هدیه به والدین و سرپرستان خود.  تاریخ انتشار: جمعه 24 دسامبر 2021
تصویر: نماینده کودکان در مدرسه سلطنتی ویندزور

جای تعجب نیست که خانواده ها اغلب از روال کریسمس خود قدردانی می کنند.

ما می‌بینیم که فرزندان خودمان و خانواده‌هایشان نقش‌ها، سنت‌ها و ارزش‌هایی را می‌پذیرند که از نسلی به نسل دیگر منتقل می‌شوند و گاهی با تغییر زمان به‌روز می‌شوند.

من او را در خانواده خود می بینم و او مایه خوشبختی بزرگی است.»

این هفته اعلام شد که ملکه با برگزاری مراسم شکرگزاری برای شاهزاده فیلیپ در بهار سال آینده موافقت کرده است که در آن خیریه هایی که وی تأسیس کرده و حمایت کرده است، شرکت خواهند کرد.

ممنوعیت تا ساعت 16:00 به وقت گرینویچ جمعه، 24 دسامبر 2021. فقط برای استفاده در ارتباط با پوشش مدرن نمایش کریسمس ملکه برای سال 2021. بدون اجازه ITN، استفاده دیگری ممنوع است.  عکسی از گروه کر جامعه سینگولوژی که بخشی از نمایش کریسمس ملکه را در تالار سنت جورج در قلعه ویندزور اهدا می کند.
تصویر: این اعلامیه هفته گذشته در ویندزور اعلام شد

او در مورد میراث خود گفت: "شاهزاده فیلیپ همیشه این احساس را داشت که باتوم را به عهده بگیرد، بنابراین جایزه دوک ادینبورگ را ایجاد کرد که به جوانان در سراسر جامعه و فراتر از آن فرصتی برای کاوش و ماجراجویی می دهد.

"این یک موفقیت شگفت انگیز بر اساس ایمان او به آینده است. او همچنین یک قهرمان اولیه در جدی گرفتن مدیریت زیست محیطی ما بود، و من از این که کار پیشگامانه او توسط پسر بزرگ ما، چارلز، و پسر ارشدش، ویلیام، تسخیر شده و تجلیل شده است، من حرفی ندارم.

"به طرز شگفت انگیزی توسط کامیلا و کاترین در آخرین نشست COP در مورد تغییرات آب و هوا در گلاسکو حمایت شد."

او همچنین از این فرصت استفاده می کند تا در مورد یک نقطه عطف بزرگ دیگر که سال آینده جشن می گیرد صحبت کند، سالگرد پلاتینی او.

ممنوعیت تا ساعت 16:00 به وقت گرینویچ جمعه، 24 دسامبر 2021. فقط برای استفاده در ارتباط با پوشش مدرن نمایش کریسمس ملکه برای سال 2021. بدون اجازه ITN، استفاده دیگری ممنوع است.  عکس توزیع گروه مرکزی لژیون سلطنتی بریتانیا، ضبط بخشی از نمایش کریسمس ملکه در قلعه ویندزور.  تاریخ انتشار: جمعه 24 دسامبر 2021
تصویر: گروه مرکزی لژیون سلطنتی بریتانیا نیز حضور دارد

فوریه، تنها شش هفته دیگر، شاهد آغاز سال جشن شخصی من خواهم بود، که امیدوارم فرصتی برای مردم در همه جا برای لذت بردن از حس با هم بودن، فرصتی برای تشکر از تغییرات عظیم 70 سال گذشته، اجتماعی باشد. ، علمی و فرهنگی و همچنین با اطمینان به آینده نگاه کنیم.

ملکه، پس از تصمیم به گذراندن کریسمس در ویندزور به جای ساندرینگهام، تعداد کمی از اعضای خانواده به او پیوستند.

شاهزاده ولز و دوشس کورنوال، ارل و کنتس وسکس و دو فرزندشان و دوک و دوشس گلاستر در مراسمی در کلیسای سنت جورج شرکت کردند.

ملکه حضور نداشت، در عوض او تصمیم شخصی گرفت که این روز را در خلوت با دعا جشن بگیرد.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن