از معلمان بازنشسته و تغییر شغل دعوت می شود تا در سال جدید برای کمک به کمبود کارکنان کووید کمک کنند.
ندیم زهاوی، وزیر آموزش و پرورش از آنها می خواهد که به طور موقت برای پر کردن شکاف ها برای حمایت از آموزش حضوری کمک کنند.
گسترش سریع Omicron انتظار میرود این گزینه تعداد فزایندهای از معلمان را مجبور به انزوا کنند و همچنین تعداد کارکنان تامینی را نیز از بین ببرد.
برخی از مدارس در حال حاضر برای فرصت یادگیری آنلاین آماده می شوند و به دانش آموزان گفته اند که در صورت استراحت پس از کریسمس، لپ تاپ را به خانه ببرند.
امیدواریم معلمانی که بازنشسته شده اند یا این حرفه را نقل مکان کرده اند از امروز ثبت نام کنند و دولت می گوید حتی یک روز در هفته مفید خواهد بود.
از مردم خواسته می شود که این روند را از هم اکنون آغاز کنند تا بازرسی های لازم تا ژانویه انجام شود.
او گفت: "اگرچه در این مدت 99.9 درصد مدارس به طور دائم باز بودند، اما با افزایش موارد Omicron، ما باید مطمئن شویم که مدارس و دانشکده ها معلمانی داشته باشند که برای آموزش حضوری باز هستند."
"هر کسی که فکر می کند می تواند کمک کند، باید این روند را از هم اکنون شروع کند به وب سایت آموزش مراجعه کنیدو همه باید در حال حاضر تشویق شوند تا به کاهش اختلالات ویروس در سال جدید کمک کنند."
از کلیه معلمان واجد شرایط در مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه و بالاتر درخواست می شود که به این فراخوان گوش فرا دهند.
وزارت آموزش گفت که آژانس های تدارکاتی همچنین به مدیریت مناطق محلی ادامه خواهند داد تا اطمینان حاصل کنند که مدارس به دلیل کمبود کارکنان نیازی به تعطیلی ندارند.
استفان مورگان، وزیر در سایه کار، گفت که این اقدام "گچ چسبنده است و تنها بخشی از آنچه برای ایمن نگه داشتن کودکان و کارکنان در کلاس برای ترم بعدی مورد نیاز است."
وی افزود: "شکست دولت در تهیه یک برنامه نیروی کار مناسب، کارمندان، فرزندان و والدین را بر حسن نیت کارمندان و داوطلبان بازنشسته تکیه می کند که بسیاری از آنها با خطرات بیشتری روبرو هستند."
پادکست روزانه را دنبال کنید پادکست های اپل، پادکست گوگل، اسپاتیفای، آب پاش
پل ویتمن، رئیس اتحادیه NAHT، گفت که داشتن معلمان بیشتر "می تواند مفید باشد"، اما گفت که مدارس در حال حاضر با "شرایط بسیار چالش برانگیز" دست و پنجه نرم می کنند.
او گفت: «ما باید خیلی واضح بگوییم که اگر اوضاع به این نقطه برسد، به این معنی است که آموزش در ژانویه بسیار متفاوت به نظر میرسد و ما میتوانیم در مورد نوع بسیار متفاوتی از ارائه در اوایل سال آینده صحبت کنیم.
"این برای مواردی مانند امتحانات، ارزیابی و بازرسی بسیار مهم است."
[ad_2]
مقالات مشابه
- آینده LV = گیج شدن پس از رای اعضا برای گرفتن 530 میلیون پوند از Bain Capital | اخبار کسب و کار
- فروش هدرز پراید ویه سری لوازم اسپرت..
- سانتی متر برای تصمیم گیری در تعطیلات آخر هفته کامل مستند فردا
- بوریس جانسون در سال 2020 با نصرت غنی به دلیل ادعای او مبنی بر اخراج او به دلیل "مسلمان بودن" با او ملاقات کرد | اخبار سیاسی
- سازنده واکسن کووید-19 می گوید ویروس بعدی می تواند "مسری تر" و "کشنده تر" باشد | اخبار انگلستان
- Karnataka to implement National Education Policy from this month: Minister
- Spotify در حال راه اندازی لیگ منحصر به فرد افسانه esports پادکست 88801100011088 Spotify نگه می دارد اضافه کردن به زرادخانه پادکست منحصر به فرد خود را، و امروز، آن را به فضای esports گرفتن. این شرکت اعلام کرد مشارکت چند ساله با بازی های ضد <em>League of Legends</em> شورش است که Spotify قطب برای تمام لیگ افسانه های محتوای صوتی، از جمله سری پادکست منحصر به فرد است. حداقل یک نمایش امسال راه اندازی خواهد شد، به نام داستان های ناگفته: لحظات برتر از جهان ها، یک سریال نه قسمتی که تا دهمین قهرمانی لیگ افسانه ها در پاییز امسال منجر خواهد شد. <em>Untold Stories: Top Moments from Worlds</em> <em>League of Legends</em> شنوندگان در مورد بازیکنان و سرود بالا را از طریق نکات برجسته بازی، مصاحبه ها، و جلوه های صوتی بازی بشنوند. دو لیست پخش موسیقی، از جمله موجود، "این لیگ افسانه ها است"، به طور منظم به روز خواهد شد، بیش از حد. Spotify همچنین برنامه ریزی برای اختصاص یک روز به سرود جهان، آهنگ شورش منتشر هر سال به پا زدن کردن رقابت قهرمانی سالانه خود را، به شنوندگان نگاه پشت صحنه در چگونه موسیقی ساخته شده است. مشارکت ممکن است تا حدودی بعید به نظر می رسد، اما آن را حس می کند با توجه به اینکه چگونه محبوب <em>لیگ</em> موسیقی افسانه ها به نظر می رسد. کانال یوتیوب این بازی دارای یک لیست پخش اختصاص داده شده به موزیک ویدئوها از بازی است و بیش از ۲۱ میلیون نفر تماشا کرده اند. این بازی همچنین یک کاربر رسمی در Spotify با آهنگ بالا خود شمارش بیش از 154 میلیون گوش دادن است. Spotify به وضوح می بیند یک فرصت در اینجا به گوشت گاو تا بازاریابی خود و فریب gamers بر روی پلت فرم. هنگامی که آنها وجود دارد، آن را می تواند شروع به بازاریابی محتوای صوتی دیگر، احتمالا دیگر پادکست های مربوط به بازی، و در نهایت آنها را تشویق به Spotify رفتن خود را به موسیقی و پخش صدا. پادکست esports نیز یک ایده جذاب است، به خصوص با توجه به اینکه آن را Spotify منحصر به فرد است. لیگ <em>افسانه ها یکی از</em> محبوب ترین esports است، اگر نه محبوب ترین. بیش از ۱۰۰ میلیون نفر سال گذشته قهرمانی جهان را تماشا کردند. گرفتن حتی درصد کمی از این بینندگان به لحن را به پادکست شنوندگان به اندازه کافی برای Spotify به راحتی monetize نشان می دهد تولید کند.
- چگونه برای مخفی کردن چهره و اسکراب ابرداده زمانی که شما عکس یک اعتراض
- مقام ارشد آمريکا می گويد چين بزرگترين برنامه را برای مداخله در انتخابات دارد
- هفت کشته بر اثر ریزش تخته سنگ بر روی قایقرانان در نزدیکی آبشار در برزیل | اخبار جهان