7 راه برای بهبود تمرکز و حافظه (حمایت علم)

شما می دانید که احساس زمانی که شما در حال wide awake, اما مغز شما نیست ؟ شما می خواهید بهتر تمرکز و حافظه, اما

توسط PARINEWS در 25 تیر 1399

شما می دانید که احساس زمانی که شما در حال wide awake, اما مغز شما نیست ؟ شما می خواهید بهتر تمرکز و حافظه, اما شما فقط نمی تواند به نظر می رسد وجود دارد.

من اسمش را "مغز مه"—یک مزاحم روانی رقیق است که در نتیجه دشواری در تمرکز مشکل حفظ اطلاعات و به عنوان یک نتیجه به خطر بیافتد اثربخشی.

برای برخی از دلیل مه همیشه به نظر می رسد به دزدکی حرکت کردن به من وقتی که من نیاز به قدرت مغز بیشتر مثل قبل مهم ارائه و یا در روز قبل از یک پروژه بزرگ است که با توجه. اما با ابزار مناسب من معمولا پیدا کردن راه بازگشت به, بهتر, تمرکز و حافظه در نیک از زمان.

مانند انبوه ابر که شناور بیش از خیابان های شهرستان مه مغز احساس می تواند غیر ممکن است برای برش از طریق.

خوشبختانه مغز انسان انعطاف پذیر است. با کمی آموزش و تغییر مسیر آن را ممکن است برای اصلاح ذهن خود را از مه و تمام نا امیدی (و زمان از دست رفته) است که همراه با آن است.

تلاش برای ماندن در کار و یا حفظ اطلاعات ؟ سعی کنید این 7 علوم-حمایت روش برای بهتر تمرکز و حافظه

1. فراموش کوتاه مدت تمرین شدید

من تا به حال خواب به صورت کامل هشت ساعت و خورده یک صبحانه مغذی. من حتی تا به حال یک فنجان اضافی قهوه که آن روز صبح. اما هیچ یک از آن بود به اندازه کافی برای بیدار کردن مغز من. (البته من هم به طور اتفاقی در یک مهلت مهم.) من آخرین چیزی که من می توانم از فکر می کنم: من بسته من لپ تاپ و آمار ،

تبلیغات

وجود دارد مقدار زیادی از شناخته شده شواهدی وجود دارد که فعالیت بدنی می تواند تاثیر مثبت سلامت مغز از جمله حافظه یک شخص. در حالی که بسیاری از ورزش را از مزایای بهداشت و درمان رخ دهد با به طور منظم و طولانی مدت فعالیت یک جلسه ورزش همچنین می توانید بسته های قابل توجهی فوری پانچ.

به بهبود حافظه خود را با ورزش, فکر می کنم در کوتاه حملات و بالا اعمال شود. شدید تر تمرین بهتر مغز افزایش می دهد. در یک مطالعه اخیر محققان یک گروه از افرادی که سوار بر یک دوچرخه ثابت به مدت 20 دقیقه به حال بهبود توانایی به یاد داشته باشید چهره[1].

به جای در نظر گرفتن یک پیاده روی فرصت ناهار خود را سعی کنید در حال اجرا به بالا و پایین پله ها چند بار و یا پیدا کردن یک محل برای انجام برخی از پریدن جک برای چند دقیقه. شما نه تنها پرش شروع خود را با انرژی و تمرکز خود را تیز اما شما بهبود حافظه خود را در روند.

2. ورزش پس از شما یاد بگیرند

اگر شما در حال شروع یک کار جدید و یادگیری مهارت های جدید و یا فقط حضور در یک جلسه مهم آیا به نفع خودتان و برنامه تمرین خود را به مدت چهار ساعت پس از آن. همراه با افزایش تمرکز خود را کمی با شدت بالا حرکت نیز می تواند یک راه ساده برای حفظ تازگی آموخته دانش—اما تنها اگر شما ورزش در زمان مناسب.

در تحقیقات دانشمندان تا به حال شرکت کنندگان در یادگیری مجموعه ای از تصویر-محل انجمن. یک گروه سوار دوچرخه ثابت در شدت بالا سمت راست پس از یادگیری گروهی دیگر انجام ورزش چهار ساعت بعد و نهایی گروه نمی انجام هر گونه فعالیت فیزیکی است.

با استفاده از MRI محققان دریافتند افرادی که اعمال چهار ساعت پس از یادگیری حفظ اطلاعات بیشتر در مقایسه با دیگر زبان آموزان[2].

3. کاهش حواس او را پرت

وجود دارد یک زمان و یک محل برای استراحت و دوباره کالیبره کردن مغز خود را, اما این معافیت باید عمدی. وقفه ثابت نمی خواهد شما هر گونه نعمت جز قطع گردش کار خود را, و آنها قطعا نمی خواهد منجر به بهتر تمرکز و حافظه است.

تبلیغات

من سازنده ترین و متمرکز که من اصلا به خودم این فرصت را به ذهنی تغییر چرخ دنده ها. این بدان معناست که من در حفظ و حواس او را پرت به حداقل بهترین من می توانم.

زمانی که من می خواهم برای رسیدن به یک دولت از "جریان" من قرار دادن تلفن در حالت هواپیما بنابراین من نمی دریافت اطلاعیه که veer من آهنگ. من همچنین از بین بردن حواس او را پرت های غیر ضروری با نگه داشتن میز و اتاق کار و فضای پاک کردن درهم و برهمی که در صورت امکان و بسته شدن تمام دیگر زبانه ها در مرورگر اینترنت من.

از آنجا که مغز نیست سخت سیمی به چند وظیفه من نیز سعی کنید برای گوش دادن به پادکست ها و یا منحرف موسیقی که رقابت برای جلب توجه من. به جای من انتخاب کردن برای موسیقی کلاسیک است که به فکر بهبود تمرکز با افزایش فعالیت مغز[3].

4. رفتن به خارج

وقتی که می آید به تمرکز بهتر و حافظه کمی هوای تازه و مناظر زیبا می تواند یک راه طولانی بروید. حتی اگر شما به سادگی نشستن در خارج برای ناهار خود را, شما در حال دادن به مغز خود اکسیژن بیشتر است که می تواند افزایش سطح انرژی و بهبود کلی عملکرد مغز است.

هزینه های دیگر تکه های زمان در طبیعت می تواند عمیق و فوری اثر در ذهن است. یک مطالعه نشان داد عملکرد حافظه و توجه دهانه بهبود 20 درصد در افرادی که به صرف فقط یک ساعت در طبیعت[4].

اجازه ندهید که باران و یا آب و هوای سرد نگه داشتن شما را از خارج از منزل; محققان دریافتند که اثرات مشابه در سراسر هیئت مدیره. حتی به سادگی مشاهده عکس های طبیعت تا به حال یک اثر مشابه در مردم است.

اگر شما کاملا نمی تواند سرمایه گذاری در خارج به طور موقت حرکت ایستگاه های کاری خود را به منطقه با گیاهان (یا بیرون رفتن و خرید یک گیاه گلدانی یا برخی از تازه ساقه برای دفتر خانه خود را). یک مطالعه نشان داد که اضافه کردن گیاهان زندگی می کنند به یک دفتر افزایش بهره وری کارکنان 15 درصد و بهبود کارگران غلظت[5].

تبلیغات

5. تفکر

داشتن یک زمان سخت با تمرکز و یا به خاطر سپردن جزئیات مهم? قطار مغز خود را و بدن به ماندن در حال حاضر با تمرین مراقبه که همچنین می تواند به نفع سلامت روحی و جسمی.

شواهد علمی نشان می دهد که مراقبه در واقع می تواند خود را تغییر ساختار مغز منجر به واضح تر حافظه کوتاه مدت و بهبود توانایی یادگیری[6]

مدیتیشن نیز می تواند کمک به مغز با تنظیم هیجانی و توجه پايدار[7].

خوشبختانه, شما لازم نیست که به یک نرم افزار به درو مزایای مدیتیشن. یکی از راه های مورد علاقه من به تفکر است که به سادگی نشسته و با چشمان بسته به مدت پنج دقیقه و تنفس عمیق از شکم من در طریق بینی و از طریق دهان است.

هر زمان که من پریشان یک در خارج از سر و صدا و یا به احتمال زیاد اگر مغز من سرگردان به هر آنچه که من در آینده بعد از آن روز—من سعی می کنم برای تغییر تمرکز من به من تنفس. این ده دقیقه را یک تفاوت بزرگ در هر دو تمرکز و خلق و خوی کلی من.

6. گرفتن یک فنجان قهوه (یا دو)

خوشبختانه برای من وجود دارد واقعی شواهد علمی پشت مورد علاقه من بعد از ظهر pick-me-up عادت: یک فنجان قهوه داغ. نمی توانید برای سریع تقلا ورزش ؟ به سادگی راه رفتن به شاپ مورد علاقه خود را (و یا آشپزخانه شما) به جای آن.

با گرفتن و یا بیرون رفتن برای یک نوشیدنی شما نه تنها اینسو انسو جمع کردن مزایای برخی از ورزش و یک مقدار مورد نیاز شکستن اما این روند از جرعه جرعه نوشیدنی خود شما تبدیل شدن به سازنده تر است. یک سال 2016 مطالعه نشان داد یک تکان خوردن کافئین (به عنوان کم 40 میلی گرم است که حدود چهار اونس به طور منظم قهوه) می تواند در بهبود هوشیاری دامنه توجه و زمان واکنش.

تبلیغات

کمی از کافئین می تواند حتی کمک با هوشیاری و یا توانایی حفظ عملکرد در وظایف خسته کننده[8].

7. آیا چیز دیگری

آموزش ذهن خود را به باقی می ماند در حال حاضر می تواند منجر به بهتر تمرکز و حافظه است. این منطقه بندی کردن و یا انجام کاری دیگر به طور کامل به عنوان ضد بصری آن را به عنوان ممکن است به نظر می رسد به یک اثر مشابه در ذهن است.

در اینجا به همین دلیل از دست دادن تمرکز پربار تر از شما فکر می کنم: زمانی که شما متمرکز بر چیزی را پیشانی قشر مشغول مقاومت در برابر حواس او را پرت. اگر شما اقامت متمرکز برای بیش از حد طولانی و توانایی خود را به مقاومت در برابر حواس او را پرت تبدیل خواهد شد خسته و که Netflix بکشد نشان می دهد و یا خود را Instagram خوراک تبدیل خواهد شد بیشتر جذاب[9]

اجازه دهید ذهن خود را به یک استراحت از کار در دست اگر شما در حال از دست دادن بخار. به جای وادار کردن خودتان به تمرکز افکار پوچ حل مشکل دیگر و یا شرکت در یک جاذب دست در فعالیت های مانند شستن ظروف.

مطمئن شوید که آن را ممکن است احساس معکوس به ذهن خود را (و دست) کردن پروژه شما در حال تلاش برای تمرکز بر اما شما احتمالا دوباره به کار با یک تجدید ذهن و شاید اگر شما خوش شانس یک آشپزخانه پر از ظروف تمیز.

راهنمایی های بیشتر در به دست آوردن بهتر تمرکز و حافظه

عکس های اعتباری: Tim van der Kuip از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن