عاقبت به سونیک خارپشت فیلم در توسعه

عاقبت به سونیک خارپشت فیلم های در حال توسعه به عنوان اولین گزارش با انواع. این معلوم نیست که این فیلم ممکن است

توسط PARINEWS در 9 خرداد 1399

عاقبت به سونیک خارپشت فیلم های در حال توسعه به عنوان اولین گزارش با انواع. این معلوم نیست که این فیلم ممکن است منتشر شود اما سونیک خارپشت کارگردان Jeff فاولر و فیلمنامه نویسان پت کیسی و جاش میلر همه بازگشت به عاقبت.

فاولر تایید کرد که او می تواند به طور مستقیم در توییتر.

سونیک خارپشت شد و یک ضربه برای پارامونت درآمد 70 میلیون دلار در چهار روز در سالن تئاتر این فوریه با توجه به تنوع. این فیلم در ابتدا برخی اختلاف به دلیل طراحی خود شخصیت عنوانی.

اولین طراحی به صورت صوتی فیلم نمایندگی بود به طرز عجیبی (horrifyingly) humanlike. واکنش به این نگاه بود که به اندازه کافی قوی است که پارامونت به تعویق افتاد این فیلم برای اولین بار از نوامبر تا فوریه برای رفع صوتی ظاهر. صوتی طرح نهایی خیلی بهتر نگاه harkening خود را به یاد نگاه از صوتی تصویری بازی.

"جدید صوتی بسیار شایان ستایش است که آن را تقریبا باعث می شود تا به صورت خیلی کلی طرح و بشر بازیگران که بازی نقش 'قهرمان' و 'بد' به طوری مستقیم آنها می تواند اضافی در این محل خوب" گفت: سابق آستانه کارمند Dami لی در نقد و بررسی این فیلم است.

معلوم نیست اگر Ben Schwartz به عقب خواهد بود به عنوان صدای صوتی و یا اگر جیم کری به عنوان بازگشت دکتر Robotnik برای عاقبت اما به نظر می رسد مانند یک شرط بندی امن است که آنها بازگشت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب