همه او می تواند انجام دهد این بود که به تماشای مرگ پدر عکس در گوشی

یک جانسوز داستان یک مرد که نمی تواند بازگشت به روستای مادری خود را به انجام پدرش last rites میسور/Mysuru: روند

توسط PARINEWS در 4 خرداد 1399

یک جانسوز داستان یک مرد که نمی تواند بازگشت به روستای مادری خود را به انجام پدرش last rites

میسور/Mysuru: روند پیری و مرگ اجتناب ناپذیر برای هر انسان و همه ما مایل به ایستادن در کنار بستر مرگ از ما عزیزان و به اشتراک گذاشتن غم و اندوه با خانواده و دوستان ما. این مرد اما محروم شد که, با تشکر از مستند. همه او می تواند انجام دهد فقط تماشای پدرش آخرین عکس بر روی تلفن همراه خود را و سوگواری صدها مایل دور از خانه خود را.

آصف ساکن گدگ آمد به Mysuru به کار به عنوان یک تونگا سوار. با وجود شنیدن در مورد مرگ پدرش آصف نمی تواند بازگشت به گدگ. همه او می تواند انجام دهد سازمان دیده بان پدرش عکس بر روی تلفن همراه خود را و پرداخت آخرین جهات از Mysuru.

صحبت به 'ستاره میسور,' آصف گفت: "پس از سکته مغزی سه بار در پنج سال گذشته پدر من بوده و درمان در یک بیمارستان در Chikkanaragunda نزدیکی گدگ منطقه. او recuperated هست اما دو ماه پیش او دوباره به حال سکته بود و کاملا تخت زده. او در آوریل 20. متاسفانه در ماه مارس, من به Mysuru در جستجوی کار بود و کار به عنوان یک تونگا سوار. به عنوان وجود دارد محدودیت های مسافرتی با توجه به مستند من نمی تواند بازگشت به مادری من گدگ خود را به انجام last rites. همه من می تواند انجام دهد فقط پدر من عکس بر روی تلفن همراه و سوگواری."

پس از هشت سال گذشته آصف بوده است تونگا سوار در گدگ. او می گوید: او مشغول به کار بود با یکی محمد علی در گدگ و درآمد Rs. 500 دلار در هر روز است. به تازگی او آمده بود به Mysuru در جستجوی یک فرصت بهتر. او تا به حال شده است یک تونگا آغاز شده بود و درآمد Rs. 600 یک روز بعد از او شروع به کار با Chinnappa.

ظرف 15 روز از ورود او به Mysuru, مستند محدودیت های تحمیل شده بود. به عنوان یک نتیجه, Asif می تواند نه کسب درآمد در اینجا و نه بازگشت به مادری خود. او تا به حال به صرف روز و شب در آزادشهر Sarot و تونگا ایستاده در نزدیکی Kukkarahalli دریاچه. برای نان روزانه آصف وابسته اهدا کنندگان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن