آمازون گسترش ربات خود را تحویل دادگاه به بیشتر کشورهای

آمازون رونمایی آن شش چرخ تحویل ربات دیده بانی در ژانویه 2019 اما تنها شده است به آرامی در حال گسترش آن زمینه ا

توسط PARINEWS در 31 تیر 1399

آمازون رونمایی آن شش چرخ تحویل ربات دیده بانی در ژانویه 2019 اما تنها شده است به آرامی در حال گسترش آن زمینه انجام شد. پس از راه اندازی در یک محله در اسنوهومیش ایالت واشنگتن و سپس با اضافه کردن یک بزرگتر در سایت در ارواین کالیفرنیا در ماه اوت گذشته دیده بانی است که در حال حاضر تحت آزمایشات در آتلانتا و جورجیا و فرانکلین, تنسی, آمازون اعلام کرد امروز.

این معلوم نیست که چگونه بسیاری از روبات ها در جاده ها هستند و چگونه بسیاری از مشتریان دیده بانی در خدمت است. اما به نظر می رسد این رباتها بسیار هنوز هم نمونه های اولیه و در حال درمان با احتیاط مناسب برای یک شرکت است که ساخته شده است شهرت خود را در سریع و تحویل قابل اعتماد است.

آمازون می گوید آن را یک "تعداد کمی از آمازون طلایه دار دستگاه" عامل در هر دو آتلانتا و فرانکلین که ارائه خواهد شد "از دوشنبه تا جمعه در ساعات روز." دستگاه حرکت مستقل اما همراه با یک انسان minder در تمام اوقات (یک "آمازون دیده بانی سفیر" در خرده فروش شرکت اصطلاحات).

تحویل روبات را تبدیل به یک حرکت سریع عرصه در سال های اخیر با تعدادی از آمدن فیلدینگ دستگاه های خود را. برخی از روبات ها به اندازه مانع مانند آمازون دیده بانی در حالی که دیگران بیشتر شبیه اتومبیل های کوچک. با ظهور coronavirus علاقه به فن آوری افزایش یافته است و در عین حال دوباره به عنوان شرکت به دنبال راه هایی برای به حداقل رساندن تماس با انسان و تقاضا برای خانه تحویل کوپن.

آمازون می گوید آن محاکمه پیشآهنگی را ادامه داد و در طول همه گیر کمک به این شرکت برای مقابله با افزایش تقاضای مشتری توسط مکمل ما شبکه حمل و نقل."

اما در حالی که آزمایش های اولیه از تحویل روبات امیدوار کننده آن هنوز روشن نیست که اگر این دستگاه می تواند رسیدگی به پیچیدگی دنیای واقعی است. مرور درهم و برهمی پیاده رو در حومه به اندازه کافی آسان است اما برخورد با همه خطرات از یک خیابان شهر است که بسیار سخت تر است. و با وجود وعده هوش مصنوعی به این روبات فراست آنها نیاز به هدایت خود شرکت ها هنوز بر روی انسان رانندگان عامل ماشین آلات از راه دور به دور است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن