ویندوز 10 مارس سال 2020 به روز رسانی در حال حاضر در دسترس است با ساخته شده است در هسته لینوکس و آپدیت کورتانا

مایکروسافت با انتشار آن در ویندوز 10 مارس سال 2020 به روز رسانی امروز. این آخرین "اصلی" به روز رسانی به ویندوز

توسط PARINEWS در 7 خرداد 1399

مایکروسافت با انتشار آن در ویندوز 10 مارس سال 2020 به روز رسانی امروز. این آخرین "اصلی" به روز رسانی به ویندوز 10 و بزرگ آن شامل ویژگی های ویندوز گرافیک برای لینوکس 2 و کورتانا به روز رسانی. مایکروسافت نسخه نهایی به روز رسانی برای تست آخرین ماه و هر کس در ویندوز 10 می توانید دسترسی به مارس سال 2020 به روز رسانی از طریق به روز رسانی ویندوز امروز.

بزرگترین تغییر ممکن است در سال 2020 به روز رسانی است که آن را شامل ویندوز گرافیک برای لینوکس 2 (WSL 2) با یک سفارشی ساخته شده در هسته لینوکس. این لینوکس ادغام در ویندوز 10 را تا حد زیادی بهبود عملکرد مایکروسافت لینوکس گرافیک در ویندوز. مایکروسافت نیز امیدوار کننده برای به روز رسانی این کرنل از طریق به روز رسانی ویندوز و از آن خواهد شد منبع باز و بنابراین توسعه دهندگان می توانید خود را ایجاد کنید WSL هسته و کمک تغییرات.

WSL 2 را شامل نمی شود گرافیکی لینوکس پشتیبانی نرم افزار و یا GPU شتاب سخت افزاری فقط رتبهدهی نشده است که مایکروسافت امیدوار است هر دو از این ویژگی ها برای آینده به روز رسانی ویندوز.

ماه مه سال 2020 به روز رسانی همچنین شامل برخی از بزرگ کورتانا بهبود. کورتانا در حال حاضر می تواند undocked از ویندوز 10 taskbar و این شامل توانایی برای انتخاب بین تایپ کردن و یا صحبت کردن به این دستیار دیجیتال. این شامل ترفند ها را به کلی کورتانا رابط کاربری آن را بیشتر مکالمه و مایکروسافت نیز اضافه جستجوهای سریع به جستجو در صفحه اصلی رابط با این آخرین به روز رسانی. این شامل دسترسی سریع به آب و هوا, اخبار, امروز در تاریخ, و فیلم های جدید.

شما می توانید دانلود Windows 10 مارس سال 2020 به روز رسانی با چک کردن برای به روز رسانی در تنظیمات > به روز رسانی و امنیت > به روز رسانی ویندوز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن