اپل گزارش بدست می آورد و راه اندازی است که می تواند به نوبه خود اپل را به پایانه های پرداخت

اپل به دست آورد تا با راه اندازی فن آوری است که می تواند به نوبه خود اپل را به پرداخت تلفن همراه پایانه بلومبر

توسط PARINEWS در 11 مرداد 1399

اپل به دست آورد تا با راه اندازی فن آوری است که می تواند به نوبه خود اپل را به پرداخت تلفن همراه پایانه بلومبرگ گزارش شده است. مونترال-بر اساس Mobeewave دارای تکنولوژی است که نیاز به تنها یک چیپ NFC به کار اجازه می دهد تا کاربران را به ضربه بزنید و یا گوشی های هوشمند خود را و یا کارت اعتباری به تلفن دیگر برای پردازش پرداخت. تراشه های NFC را شامل شده است در اپل پس از آیفون 6. و در حالی که اپل پرداخت اجازه می دهد تا خریداران شیر اپل خود را به پرداخت در یک فروشگاه خرده فروشی و اضافه کرد Mobeewave می تواند اجازه می دهد هر آی فون را به قبول پرداخت بدون سخت افزار اضافی مانند یک کارت خوان.

به گزارش بلومبرگاپل در مورد پرداخت $100 میلیون دلار برای Mobeewave و اتحاد خود را حفظ تیم از کارکنان. نه شرکت خواهد اظهار نظر در مورد معامله. رقیب تولید کننده تلفن همراه سامسونگ با همکاری Mobeewave سال گذشته در یک نقطه خلبان-از-فروش برنامه در کانادا. و به عنوان بلومبرگ یادداشت های سامسونگ سرمایه گذاری بخش است که یک سرمایه گذار در Mobeewave.

اپل به دست آورد و چند تن دیگر راه اندازی این سال تا کنون, از جمله محبوب برنامه آب و هوا تاریک آسمان در ماه مارس است. به نظر می رسد به یکپارچه تیره آسمان را به ویژگی های بومی خود برنامه آب و هوا در iOS 14 و تعطیل کرده است نسخه آندروید از آسمان تیره و تار برنامه به عنوان آگوست 1st. اپل همچنین تایید کرد در ماه مه که آن را خریداری VR پخش شرکت NextVR.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن