سونی اعلام جدید پلی استیشن Studios نام تجاری برای اولین بار-حزب PS5 بازی

سونی اعلام کرده است جدید پلی استیشن Studios نام تجاری است که آن را می توان با استفاده از آن اول انحصاری رفتن ب

توسط PARINEWS در 23 اردیبهشت 1399

سونی اعلام کرده است جدید پلی استیشن Studios نام تجاری است که آن را می توان با استفاده از آن اول انحصاری رفتن به جلو به عنوان یک راه برای اجازه دهید مشتریان بدانند که یک بازی می آید از یکی از Sony را در خانه و توسعه تیم است.

سونی استودیو های مختلف در حال حاضر از لحاظ فنی وجود دارد تحت سونی Interactive Entertainment استودیو در سراسر جهان سازمان (که خود آرم) اما نام تجاری جدید است که ساده تر و بیشتر متمرکز بر روی پلی استیشن با نام تجاری. این نیز می تواند کمک سونی به راحتی برجسته بازی منحصر به فرد برای مشتریان که ممکن است بدانید که سونی دارای صداهای متعدد و گوناگون دیجیتال (Gran Turismo) شیطان سگ (Uncharted, The Last of Us), Insomniac Games (Spider-Man), سانتا مونیکا استودیو (God of War), مدیا مولکول و یا Sucker Punch (بدنام روح تسوشیما).

نام تجاری جدید نیز سونی یک راه آسان برای افتراق آن از اول انحصاری از مایکروسافت که خود را فراگیر Xbox Game Studios نام تجاری و آرم برجسته اول عناوین برای کنسول ایکس باکس.

این استودیو مارول مانند انیمیشن باز تابه بیش از یاد پلی استیشن چهره آیکون دکمه که تزیین با شخصیت های اول بازی مثل Uncharted, بزرگ سیاره کوچک, God of War, Ratchet & Clank, افق صفر Dawn و The Last of Us.

جدید انیمیشن خواهد بود برجسته در اشکال مختلف در آغاز بازی ها, تریلر و تبلیغات شروع این سقوط در کنار راه اندازی پلی استیشن 5. این بدان معناست که آینده PS4 بازی مثل The Last of Us: قسمت دوم یا شبح تسوشیما نمی خواهد از ویژگی های نام تجاری جدید فقط رتبهدهی نشده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن