دور می گوید co-مدیر عامل شرکت خصوصی به کوری گام خواهد شد در این سال پس از حملات در رسانه های

Steph کوری co-مدیر عامل شرکت توشه شرکت دور خواهد بود پله از نقش او در سال بنیانگذاران جن روبیو و co-مدیر عامل

توسط PARINEWS در 13 تیر 1399

Steph کوری co-مدیر عامل شرکت توشه شرکت دور خواهد بود پله از نقش او در سال بنیانگذاران جن روبیو و co-مدیر عامل استوارت Haselden گفت: کارکنان امروز پس از کارکنان ابراز نگرانی بیش از کوری های اخیر رسانه های اجتماعی رفتار است.

"Steph شخصی در رسانه های اجتماعی فعالیت می کند منعکس فعلی اولویت های شرکت" روبیو و Haselden نوشت. "ما در کنار شما کارکنان ما است."

این اخبار به شرح زیر کوری خروج مدیر عامل شرکت پست در سال گذشته و بازگشت به عنوان شرکت مدیر عامل در اوایل ژانویه.

کوری در ابتدا از پایین پا بعد از یک بررسی توسط آستانه در دسامبر 2019 که برجسته کارمند نگرانی بیش از کوری مدیریت ، کارکنان تجربه مشتری تیم احساس به خصوص overworked و کم ارزش گذاری شده و در زمان موضوع را با راه کوری به آنها صحبت کرد. در یکی رنگارنگ حکایت کوری گفت: یک گروه از تجربه مشتری کارکنان او که قرار بود برای جلوگیری از تصویب خود را در زمان پرداخت کردن و کار از خانه درخواست به آنها آموزش "مهارت های پاسخگویی."

پس از آستانه را قطعه منتشر شده در دسامبر کوری شدت پایین به عنوان مدیر عامل شرکت گفت که او صمیمانه متاسفم برای آنچه که او می گفت و اضافه کرد: "من می توانم تصور کنید که چگونه مردم احساس خواندن پیام های کسانی که از گذشته به خاطر من وحشت زده شد به عنوان خوانده شده آنها را به خودم." اما او آمد به عنوان شرکت مدیر عامل در ماه ژانویه گفتن نیویورک تایمز آن را یک "اشتباه به سقوط بر روی او شمشیر است."

در اوایل این هفته کوری نوشته شده یک سری از Instagram داستان در مورد رسانه ها. "چند تا از این دیجیتال تنها رسانه ها را تقریبا غیر موجود سرمقاله استانداردهای," او نوشت. "...من می توانم ارسال کل مقاله جداگانه در مورد چگونه افترا پرونده های حقوقی باید ساخته شده آسان تر به دنبال شرکت است که ارائه اطلاعات نادرست است مدل کسب و کار."

پست rankled برخی از کارگران که متوجه شد که او تصمیم به نوشتن در مورد رسانه ها در میان مرخصی زایمان به جای سیاه و سفید زندگی می کند ماده یا غرور منعکس ضعیف در برند. "چرا این لحظه او تصمیم به حضور و صحبت کردن؟" "آن را تبدیل شدن به بسیار روشن است که آن را به دلیل خصوصی به کوری ارزش شهرت خود را بیش از رفاه شرکت و کارکنان است."

کارمندان مشترک این احساسات را در یک نامه ناشناس به روبیو و Haselden. در حالی که اوباما و Haselden شده است این شرکت در حال اجرا در کوری غیاب کارکنان و ابراز نگرانی در مورد چه اتفاقی خواهد افتاد وقتی که او برمی گرداند. "اعمال (از جمله حذف تنها عذرخواهی او تا کنون ساخته شده زیر آستانه مقاله) ثابت کند که او آموخته است و یا رشد از دسامبر حادثه" آنها نوشت. "در حال حاضر بیش از هر زمان ما باید دلسوزانه و همدلانه رهبران که مراقبت در مورد این شرکت و کارکنان آن است. بر اساس فعالیت های اخیر ما مضطرب و نگران در مورد آنچه در زندگی در دور خواهد بود وقتی که او برمی گرداند."

در روز پنج شنبه روبیو و Haselden در پاسخ به این نامه است. "بهترین پست ها منعکس نمی شود و یا ما را تحت تاثیر قرار شرکت فعلی اولویت و عمیق کار ما در حال انجام در سراسر تنوع سهام و ورود" آنها نوشت. "ما می شنوید که در این پست از یک co-مدیر عامل منحرف کردن اذهان از تمرکز ما به عنوان یک شرکت و با عرض پوزش که این امر باعث ایجاد درد برای برخی از کارکنان خود قرار داده و غیر ضروری منفی و فشار بر جامعه ما رو به تیم. ما به خصوص تشخیص اضافه بار عاطفی بر ما سیاه, POC و LGBTQIA+ هم تیمی است."

آنها همچنین گفت که کارکنان Haselden خواهد بود مصرف بیش به عنوان تنها مدیر عامل شرکت در سال 2020 — یک جدول زمانی است که قبلا بوده است ،

کوری به دنبال خود توجه داشته باشید در شل. او نمی عذر خواهی برای پست های خود را هر چند او گفت که چگونه زن بنیانگذاران تحت پوشش در رسانه ها "به دور از اینکه مهم ترین مسئله" را بر ذهن او.

یک کارمند فعلی است که با این شرکت برای سال گفت: در آستانه: "یک احساس مشترک است که او آسان در دسامبر [...] بدون نیاز به پاسخگویی. اگر او نمی کند رسیدگی به این مسائل به طور مستقیم مردم خواهد بود و عصبانی."

آستانه رسیده به دور از نظر; این داستان به روز خواهد شد زمانی که شرکت پاسخ می دهد.

نامه کامل از Haselden و روبیو به دور کارکنان زیر است:

سلام

توجه داشته باشید این است که به وضوح از افرادی که مراقبت در مورد شرکت ما می خواهم برای تشکر از شما برای شجاعت خود را در به اشتراک گذاشتن افکار خود را.

بهترین پست ها منعکس نمی شود و یا ما را تحت تاثیر قرار شرکت فعلی اولویت و عمیق کار ما در حال انجام در سراسر تنوع سهام و ورود. ما شما را بشنود که در این پست از یک co-مدیر عامل منحرف کردن اذهان از تمرکز ما به عنوان یک شرکت و با عرض پوزش که این امر باعث ایجاد درد برای برخی از کارکنان خود قرار داده و غیر ضروری منفی و فشار بر جامعه ما رو به تیم. ما به خصوص تشخیص اضافه بار عاطفی بر ما سیاه, POC و LGBTQIA+ هم تیمی. هیچ چیز وجود دارد که ما در حال انجام آن مهم تر است در حال حاضر از ساختمان و اجرای ما DEI طرح برای تبدیل شدن به یک ضد نژادپرستانه شرکت.

ما می خواهم به شما اجازه می دانم که ما می تواند به ایجاد هر فضای امن شما نیاز به جلو می آیند و صحبت می کنند در فرد با هر یک از اعضای رهبری یا مردم و فرهنگ تیم. البته ما نیز احترام خود را مایل به ناشناس باقی می ماند—ما شما را بشنود و درک شما.

در پاسخ به شما می پرسد:

1. ما می خواهیم به یقین دولت: ما در کنار شما ما کارکنان. Steph شخصی در رسانه های اجتماعی فعالیت می کند منعکس فعلی اولویت های این شرکت است.

2. Steph بازگشت از مرخصی زایمان در ماه اوت خواهد شد و کمک به این شرکت در ظرفیت های مشابه به عنوان قبل از مرخصی زایمان. استوارت در نقش تنها مدیر عامل شرکت که رخ خواهد داد در اصل زمانی (در سال 2020).

3. Steph است به روز رسانی توییتر و Instagram پروفایل به حالت که او نمایش خود را.

با تشکر از شما برای ارسال این توجه داشته باشید—ما می دانیم که شکیبایی در آن زمان به نوشتن و ما می خواهیم به تکرار تعهد ما برای ایجاد یک فضای امن را برای شما برای به اشتراک گذاشتن نگرانی های خود را. وعده ما برای ادامه کار به دور یک محل عالی برای کار برای همه.

با تشکر از شما

جن و استوارت



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن