BBC منتشر شده خود را 'Beeb' دستیار صوتی در نسخه بتا

BBC در خانه دستیار صوتی, 'Beeb,' منتشر شده در نسخه بتا ویندوز اجازه می دهد خودی در انگلستان به تست نرم افزار د

توسط PARINEWS در 14 خرداد 1399

BBC در خانه دستیار صوتی, 'Beeb,' منتشر شده در نسخه بتا ویندوز اجازه می دهد خودی در انگلستان به تست نرم افزار در ویندوز 10, انگلستان پخش اعلام کرد امروز. شرکت می بالد که Beeb است "اولین سرویس دستیار صوتی." اگر شما در حال امضا به عنوان یک ویندوز بتا تستر شما می توانید دانلود و نصب نرم افزار از استور مایکروسافت.

Beeb است تلاش بی بی سی برای کنترل بیشتر بر تجربه کاربر و اطلاعات کاربر به جای واگذاری آن به انجمن بزرگ شرکت هایی مانند آمازون و گوگل که الکسا و گوگل دستیار فرماندهی اکثریت قریب به اتفاق این دستیار صوتی در بازار است. گاردین اشاره می کند که وجود یک ترس در پخش آن خطرات که پشت سر گذاشت به عنوان گوش دادن و مشاهده تغییر عادات. در گذشته بی بی سی شده است و تمایلی به یکسره ارائه تمام محتوای آن را بیش شخص ثالث سیستم عامل های مانند گوگل پادکست ها و TuneIn.

این دستیار صوتی را راه اندازی کرده با یک نسبتا محدود انتخاب از ویژگی های. شما می توانید بپرسید Beeb به بازی این ایستگاه های رادیویی و پادکست ها و مخلوط های موسیقی و استفاده از آن برای به دست آوردن اخبار محلی و آب و هوا به روز رسانی. نیز وجود دارد برخی از کمدی مطالب شامل; شما می توانید بپرسید Beeb برای جوک یا حقایق جالب به عنوان خوانده شده توسط چی مجری Sandi Toksvig. اما هیچ پشتیبانی برای دیگر مشترک دستیار صوتی ویژگی های مانند تایمر.

که تعجب آور نیست با توجه به این که همسرم علاقه مند نیست و در ساختمان Beeb به کامل بر روی رقیب به الکسا و گوگل دستیار. همچنین هیچ برنامه ای برای تولید سخت افزار خاص خودش را به جای آن می خواهد Beeb به نهایت توان یکپارچه به خود نرم افزار و خدمات است. در آینده می تواند قدرت بی بی سی برای تلفن های موبایل برنامه ای برای پیدا کردن رادیو و پادکست محتوا با توجه به نگهبانو یا آن را می توان مورد استفاده برای کنترل استریو خودرو. آن را حتی ممکن است ادغام به طور مستقیم با آمازون پلت فرم.

حریم خصوصی یک نگرانی کلیدی با هر دستیار صوتی. اخبار بی بی سی گزارش می دهد که Beeb نمی خواهد نگه داشتن هر گونه ضبط صدا تنها anonimised متن. در سال گذشته عمده دیگر دستیار صوتی ارائه دهندگان شده ضربه رسوایی آن را به عنوان پدید آمده است که خود را از کارکنان و پیمانکاران شده اند قادر به گوش دادن به صدای ضبط شده از این خدمات است.

Beeb طراحی شده است به نماینده بیشتر از بریتانیا مجموعهای از منطقه ای لهجه. به عنوان شما می توانید در این ویدئو های جاسازی شده در بالا Beeb صحبت می کند با یک شمالی لهجه انگلیسی و بی بی سی می گوید آن ها متمرکز بر روی ساخت مطمئن شوید که دستیار می تواند درک لهجه از سراسر کشور است. اخبار بی بی سی اشاره می کند که آزمایشکنندگان بتا خواسته خواهد شد که به ارائه اطلاعات خود را از تکیه به کمک های بیشتر آموزش دستیار.

این دستیار صوتی نیز با استفاده از یک نر صدایی صدای در تلاش برای جلوگیری از مضر کلیشه های جنسیتی که زنان صدایی صدای دستیاران می توانید اجرا. BBC اندی Webb گفت: نگهبان که دستیار طراحی شده برای جلوگیری از "مشکل در انجمن" از دیگر دستیاران

اگر چه قابلیت های آن محدود است در راه اندازی ما نوشته شده که قبل از رقابت بیشتر در دستیار صوتی فضایی است که هیچ چیز بد است. الکسا و گوگل دستیار هرگز قادر خواهد بود به انجام همه چیز را به طوری که آن می تواند بهتر به چند تخصصی صدای دستیاران همکاری با یکدیگر برای پاسخ به صدای نمایش داده شد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن