مغلوب ساختن پیشی جستن توییتر را نقض متمم اول قانون اساسی جدید طرح دعوی در دادگاه ادعا می کند

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اجرایی به منظور هدف قرار دادن رسانه های اجتماعی شرکت ها در مواجهه آن ب

توسط PARINEWS در 14 خرداد 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اجرایی به منظور هدف قرار دادن رسانه های اجتماعی شرکت ها در مواجهه آن با چالش قانونی جمعه این ادعا که تهمت نقض این شرکت ها حقوق مربوط به آزادی بیان است.

در آن طرح دعوی در دادگاه مرکز دموکراسی و تکنولوژی (CDT) به نام تهمت را "تلافی جویانه" از آنجا که آن را به طور خاص مورد حمله قرار توییتر برای استفاده از آن متمم اول قانون اساسی حق اظهار نظر و متوسط رئیس جمهور توییتهایی. با حمله به توییتر این سازمان ادعا کرد که مغلوب ساختن پیشی جستن را دلسرد می تواند سیستم عامل های دیگر از اعمال خود و آزادی بیان و حقوق متوسط به رئیس جمهور نوشته ها از ترس از اقدامات تلافی جویانه از دولت فدرال است.

"منظور اجرایی طراحی شده است برای جلوگیری از خدمات رسانه های اجتماعی از مبارزه با اطلاعات غلط رای دهندگان سرکوب و تحریک خشونت در خود سیستم عامل" CDT رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت الکساندرا مسلمات گفت: در بیانیه ای در روز سه شنبه. "رئیس جمهور روشن ساخته است که هدف او این است که به استفاده از تهدید به تلافی و مقررات در آینده برای ارعاب واسطه به تغییر چگونه آنها متوسط, محتوا, اساسا حصول اطمینان از خطرات ناشی از رای دهندگان سرکوب و دروغ را رشد بدون کنترل در یک انتخابات سال است."

طرح دعوی در دادگاه در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای منطقه کلمبیا روز شنبه و یکی از اولین اقدامات قانونی صورت گرفته در برابر تهمت اجرایی سفارش. سفارش امضا شده در هفته گذشته می تواند پاره بازگشت پلت فرم مسئولیت حمایت در بخش 230 قانون ارتباطات نجابت. بر اساس قوانین فعلی شرکت های اینترنتی مانند توییتر گسترده اند مصونیت از مسئولیت در قبال محتوای خود را به پست کاربران در سیستم عامل خود را.

مغلوب ساختن پیشی جستن به منظور امضا در هفته گذشته پس از توییتر در زمان یک سری از اقدامات علیه خود توییتهایی. در مه 26, توییتر واقعیت-بررسی دو توییت از مغلوب ساختن پیشی جستن اظهارات نادرست در مورد پست الکترونیکی-در رای گیری و تقلب انتخابات. این اولین بار از پلت فرم واقعیت-بررسی رئيس جمهور. در مه 29, توییتر محدود یک صدای جیر جیر از مغلوب ساختن پیشی جستن برای نقض سیاست های خود در برابر ستایش خشونت است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن