بنگلور را suave سابق مافیا همین Muthappa رای می میرد از سرطان

بنگلورسابق اموات همین Muthappa Rai (68) که تا به حال تبدیل به یک فعال اجتماعی در سال های اخیر, در گذشت, در ساع

توسط PARINEWS در 26 اردیبهشت 1399

بنگلورسابق اموات همین Muthappa Rai (68) که تا به حال تبدیل به یک فعال اجتماعی در سال های اخیر, در گذشت, در ساعت اندکی از امروز در Manipal بیمارستان در بنگلور. او مبتلا به سرطان و بستری برای چند روز گذشته.

او به تازگی در یک کنفرانس مطبوعاتی که در آن او در مورد خود بیماری و توصیف خود را به عنوان "یک مرد در حال مرگ."

او در پشت برگ همسرش Anuradha پسران Rickey و سنگی و یک میزبان از بستگان و دوستان است. آخرین مراسم برگزار شد در مزرعه اش در Bidadi با توجه به منابع. با توجه به محدودیت های اعمال شده برای جلوگیری از گسترش COVID-19 تنها خود اعضای خانواده شرکت کردند.

رای تا به حال ریاست اموات در Mangaluru و بنگلور برای بیش از 30 سال بود و او پیچیده تحصیل و جذاب است. بر خلاف پیشینیان خود, M. P. Jairaj و Kothwal Ramachandra رای بود که از یک خانواده خوب پس زمینه نزدیکی Mangaluru.

یک تجارت فارغ التحصیل, او شروع به کار خود را به عنوان یک افسر در بخش دولتی انجام Vijaya بانک و یک مرد خجالتی. در اواخر 1980s Rai آمد در تماس با بنگالور به اموات و شد یک شبه احساس او پس از ضربه خاموش و سپس همین از بنگلور, MP Jairaj در روز روشن در سال 1990. که قتل بالا او را به "پست" از رئیس مافیا و او هرگز به عقب نگاه کرد.

بازمانده دو تلاش جدی در زندگی خود رای موفق به تحکیم خود را نگه دارید بیش از مافیای زمین از بنگالور بود که شاهد یک رونق در املاک و مستغلات پس از آزادسازی اقتصادی از سال 1991. وجود دارد همچنین تلاش در زندگی خود را در یک دادگاه شهر در بنگلور زمانی که او به ارمغان آورد وجود دارد به صورت روال ظاهر. پنج ضربه گلوله اما او جان سالم به در برد.

در سال 1994 در کارناتاکا مجمع انتخابات جوانان کنگره رهبر Jayanth رای به ضرب گلوله کشته شد مرده در دفتر کار خود در پوتور. که قتل تکان داد دولت بود که نه شناخته شده سیاسی نیستیم ، او Muthappa رای را به دست راست. آن حادثه تکان داد رای و او نقل مکان کرد و تمام فعالیت های خود را به بنگلور پس از آن.

رای فرار به دبی در سال 1996. هر چند او سپس با کمک داود ابراهیم او به آرامی جذب به سمت "هندو جناح" و گزارش کمک هند امنیت سازمان مبارزه با داود ابراهیم جناح منابع اطلاعاتی گفت.

Muthappa Rai مشغول بود در یک نبرد تن به تن با دیگر انسان مافیا Sridhar در 1990s در بنگلور. وجود دارد تلاش در Sridhar زندگی که در آن راننده اش کشته شدند. یک "اصلاح" Sridhar در حال حاضر اجرا می شود در کانادا تلخیص "آگنی" است و در فیلم سازی کسب و کار.

او دستگیر شد و تحویل به بنگلور توسط مقامات دبی در سال 2002 جایی که او ایستاده بود محاکمه و در مجموع هشت مورد از جمله قتل سازنده Subbaraju در سال 2001. اما او در نهایت تبرئه از تمامی اتهامات عنوان شده برای می خواهید از شواهد.

در سال 2008 Muthappa اعلام کرد که او تبدیل به یک برگ جدید و شروع به کانادا سازمان "جایا کارناتاکا". زندگی در به شدت محافظت مجلل خانه در Bidadi, Muthappa Rai توصیف خود را به عنوان یک تاجر درگیر در بخش املاک و مستغلات. او انتخاب رئیس کارناتاکا انجمن دو و میدانی در سال 2018 است.

شده است وجود دارد هیچ پرونده ای علیه او ادعا هر گونه فعالیت های جنایی پس از بازگشت او به هند تحویل از دبی در سال 2002. هر چند وجود دارد گزارش خود را تند و تیزی وارد نزاع سیاسی آن هرگز محسوس. رای استفاده می شود به ادعا می کنند که او تا به حال کمک هند خارجی جاسوسی آژانس تحقیق و تحلیل بال (R&AW) در افغانستان و به او داده شد عبور امن بازگشت به خانه است که به دلیل.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن