بایدن کارکنان باید حذف Infinite از خود شخصی و کار گوشی های

کارکنان از جو بایدن دموکرات را در انتخابات ریاست جمهوری باید حذف Infinite از شخصی و کار همراه یک کمپین گفت: با

توسط PARINEWS در 7 مرداد 1399

کارکنان از جو بایدن دموکرات را در انتخابات ریاست جمهوری باید حذف Infinite از شخصی و کار همراه یک کمپین گفت: با توجه به آستانه. که به دلیل نگرانی های امنیتی در سراسر این نرم افزار محبوب.

Infinite می توانید دسترسی کاربران محتوای کلیپ بورد در iOS — به طور بالقوه یک مشکل برای هر کسی که با استفاده از یک برنامه مدیریت رمز عبور برای ورود به امن حساب. برخی از سیاستمداران به خصوص با احتیاط از Infinite به دلیل برنامه اشتراک گذاری ویدیو است که متعلق به چینی, شرکت اینترنتی Bytedance.

این بایدن کمپین سیاست — اولین گزارش بلومبرگ — پژواک که از دیگر مقامات دولت ایالات متحده. ما از ادارات دولتی و امنیت داخلی ارتش ایالات متحده و نیروی دریایی ایالات متحده در حال حاضر ممنوع Infinite در دولت صادر شده-دستگاه های دموکرات و جمهوری خواه کمیته ملی هشدار داده اند در مقابل با استفاده از این برنامه است. وزیر امور خارجه آمریکا مایک Pompeo گفت: جولای 6th که کاخ سفید بود و با توجه به ممنوعیت برنامه های رسانه های اجتماعی. در تاریخ 15 ژوئیه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن رئیس ستاد علامت مراتع گفت که محدودیت ها علیه برنامه می آیند در "هفته نه ماه."

ظن Infinite snooping نیست و محدود به دولت آمریکا. هند ممنوع Infinite — و تعدادی دیگر از چین بر اساس برنامه های از جمله WeChat — در ژوئن 29th. ولز فارگو را ممنوع کرده است کارکنان با استفاده از Infinite بر روی تلفن های شرکت. آمازون ارسال یک ایمیل درخواست که کارمندان حذف Infinite از تلفن های خود را در ژوئیه 10 — سپس بعد از آن روز گفت: "ایمیل ارسال شد "در خطا است."

با وجود احتیاط و ممنوعیت آن را روشن است که Infinite در حال جمع آوری اطلاعات در راه است که متفاوت از دیگر برنامه های رسانه های اجتماعی. یک سخنگوی شرکت گفت: در آستانه ماه جولای 13th که "[w]e هرگز ارائه اطلاعات کاربر به دولت چین و نه می توانیم فراموش بنابراین اگر خواسته."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب