مرکز شهرستان باز می شود

محدودیت هایی در 91 خیابان برداشته و پس از 50 روزتنها 50 درصد از بیمارستان ها و درمانگاه رزومه خدمات میسور/Mysu

توسط PARINEWS در 25 اردیبهشت 1399
  • محدودیت هایی در 91 خیابان برداشته و پس از 50 روز
  • تنها 50 درصد از بیمارستان ها و درمانگاه رزومه خدمات

میسور/Mysuru: در روز 50 نفر از سراسر کشور مستند, وجود نور در انتهای تونل. به عنوان Mysuru شد و تا کنون قادر به خم شدن منحنی رمان Coronavirus مغازه های فروش غیر ضروری کالا خواسته شد توسط Mysuru شهرستان شرکت (MCC) برای باز کردن از هفت صبح. اما آنها نیاز به اطمینان حاصل شود که آنها پایین پرده توسط 7 بعد از ظهر.

Mysuru است که هنوز هم یک منطقه قرمز در میان Coronavirus همه گیر و شهرستان است ومیگوید به سمت تبدیل شدن به یک منطقه نارنجی با هیچ COVID-19 موارد مثبت برای 14 روز متوالی – یک طبقه بندی است که اعلام می شود و رسما تایید شده توسط مرکز.

پس از روز از دیدن تنها مواد غذایی و پزشکی مغازه ها باز Mysuru تجاری مناطق قطعا نگاه های مختلف امروز صبح به عنوان MCC که تا به حال ممنوع کسب و کار در سال 91 خیابان در نهایت اجازه معامله گران به حمل با کسب و کار خود را. وجود ترافیک سنگین و حضور مردم به عنوان موانع برداشته شد.

نود درصد از مغازه ها باز بودند در خیابان ها از جمله D. Devaraj Urs جاده Sayyaji رائو جاده آشوکا جاده Chamaraja دو جاده پیر Santhepet, K. T. خیابان جدید Kantharaj Urs جاده Vishwamanava دو جاده Kalidasa جاده Agrahara معبد جاده V. V. Mohalla, Gokulam نزدیکی Vijayanagar مخزن آب Surya نانوایی Nanjumalige بازار Ramanuja جاده Narayana بنارس جاده Shivarampet, Nazarbad جاده اصلی C. V. جاده گاندی میدان نلسون ماندلا جاده Dhanvantri جاده ها و دیگر مراکز تجاری.

مغازه فروش وسایل غیر ضروری از جمله جواهرات و اشیای قیمتی, لباس brassware و مخازن فلزی و سخت افزار تماشای تلویزیون و تعمیر موبایل فروشگاه الکترونیکی, فروشگاه کامپیوتر و لوازم جانبی و الکترونیکی و پوشاک لوازم جانبی و مغازه های البسه و پوشاک نمایشگاه آماده ساخته شده از پارچه و مغازه های تزئینی و چیز تازه ای پارچه و مبل رسانه خیاط و جوشکار مغازه های قطعات خودرو و لوازم جانبی ، لوازم آرایشی و بهداشتی و مغازه های خود را باز کرکره پس از یک وقفه طولانی.

به عنوان MCC, اطلاع رسانی, آمد, آخرین, شب, فروشگاه نگهبانان با عجله برای تمیز کردن و باز کردن این رسانه ها خود را به عنوان اوایل به عنوان 7 هستم. در Devaraj Urs جاده و Sayyaji رائو جاده و Makkaji Chowk که معمولا باز می شود تا در 10 am کارکنان فروشنده و salesgirls از مغازه ها دیده می شد ایستاده در مقابل رسانه های ساعت قبل از صاحبان فروشگاه ها وارد شده است.

یک زن و شوهر از آنها گفت: 'ستاره میسور است که آنها آمده بودند در اوایل وجود دارد یک تهدید اخراج کوچک سازی و امنیت شغلی است. "حداقل اگر ما زود ما را می توان در کتاب های خوب ما کارفرمایان" گفتند. پس از چند دور از گرد و بازآرایی کالا decked و هوشمندانه چادری مانکن آورده بودند از مغازه پارچه برای جذب مشتریان.

اما, سالن زیبایی سرو و چشمه های معدنی سینما و مراکز و معابد و مساجد و کلیساها بودند مجاز به باز کردن و حتی خودرو taxies و اتوبوس نیست عمل به عنوان وجود خواهد داشت, از تماس انسان با خطر بالا است.

اگر مغازه باز کرد تا اوایل تعداد بسیار کمی از آنها مشتریان اوایل به عنوان بسیاری از مشتریان می ترسند به سرمایه گذاری و با بسیاری هنوز هم تمرکز تنها بر خرید کالاهای ضروری. اما کسب و کار تا ظهر.

بیمارستان های خصوصی و درمانگاه دریغ باز

هر چند کارناتاکا دولت اجازه داده است خصوصی و درمانگاه و بیمارستان ها و آسایشگاه ها برای باز کردن درهای خود را به غیر COVID بیماران در شرایط است که آنها بلافاصله گزارش Coronavirus موارد به محلی مقامات بهداشت و درمان تنها 50 درصد از بیمارستان ها از سر کار بود ،

برخی از آنها در حال دست زدن تنها در موارد اضطراری با سرپایی بخش بسته شده است. بسیاری از پزشکان اعتراف است که آنها نه می خواهم به یک ریسک در زمانی که هزاران نفر از مردم در حال آمدن به کارناتاکا به عنوان آموزش و خدمات هوایی – هر چند محدود – شده اند باز است.

واکنش ها در توسعه, هندی, Medical Association (IMA), Mysuru فصل جمهور دکتر سورش Rudrappa گفت: 'ستاره میسور' که COVID-19 موارد مثبت به افزایش محدودیت های مسافرتی کاهش است. "وجود خواهد داشت یک خروش و ما مجهز به رسیدگی به شیوع. هر بیمارستان خواسته شده است به راه اندازی یک COVID بخش و در مورد هر بیمار مثبت می آید به ما بیمارستان و پزشکان و کادر پرستاری خواهد بود قرنطینه و بیمارستان خواهد بود sanitised. چرا به ریسک" او پرسید.

دکتر سورش opined که باز از این مستند پس از یک کنترل خوب دوره را به جامعه گسترش یافته است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن