CM کلیک باز COVID آزمایشگاه تست در JSS بیمارستان

کارناتاکا که تا به حال تنها دو آزمایشگاه در ماه فوریه در حال حاضر 79 آزمایشگاه تست میسور/Mysuru: وزیر B. S. Ye

توسط PARINEWS در 9 تیر 1399

کارناتاکا که تا به حال تنها دو آزمایشگاه در ماه فوریه در حال حاضر 79 آزمایشگاه تست

میسور/Mysuru: وزیر B. S. Yediyurappa عملا افتتاح Mysuru اول خصوصی COVID-19 آزمایشگاه تست مجموعه ای JSS کالج پزشکی در JSS بیمارستان. آزمایشگاه خواهد به دولت کمک امکانات تست در Mysuru های CM گفت.

با توجه به در حال انجام Coronavirus بحران آزمایشگاه اختصاص داده شده بود به افراد آنلاین که در آن Yediyurappa, Mysuru منطقه وزیر S. T. Somashekar و آموزش پزشکی وزیر Dr. K. Sudhakar وارد شده از بنگالور در حالی که Suttur پیغمبر روپیه Shivarathri Deshikendra Swamiji شد در حال حاضر آنلاین و MLAs S. A. Ramdas و L. Nagendra و JSS مقامات حضور فیزیکی در آزمایشگاه.

وزیر گفت که آزمایش نیاز به ساعت و JSS موسسات که مواد غذایی ارائه کرده است و آموزش و پرورش به میلیون ها نفر از دانش آموزان پس از دهه ایستاده بود پیش رو در ایجاد یک, مدرن, مرکز آزمایش. JSS کالج پزشکی است که یک مدل به سایر دانشکده های پزشکی در دولت Yediyurappa گفت.

پزشکی وزیر آموزش و پرورش Dr. K. Sudhakar تاکید بیش از حد نیاز از تست توده و تاکید 5 'T' – تست و ردیابی و درمان, تیم, کار و پیگیری و نظارت — و گفت: "من شخصا نظارت بر وضعیت و آماده سازی. من مطمئن هستم که اگر ما به خوبی آماده شده ما قادر خواهد بود برای پیروزی در این مبارزه با کروناویروس."

دکتر Sudhakar گفت که JSS آزمایشگاه کارناتاکا را 79 آزمایشگاه تست. "ما تا به حال تنها دو آزمایشگاه در ماه فوریه و در حال حاضر ما 79 از جمله دولتی و خصوصی و تا کنون ما تست شده 6 لاخ نمونه," او گفت:.

رئیس JSS آزمایشگاه سرهنگ (Retd) Dayanand نرم افزار-صدراعظم JSS آکادمی آموزش عالی و تحقیقات Dr. B. Suresh و اصل JSS کالج پزشکی دکتر H. بسونا Gowdappa حاضر بودند در این مناسبت است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب