سانتی متر Yediyurappa انتشار 'Shivapada Ratnakosha آنلاین از بنگالور

میسور/Mysuru: وزیر B. S. Yediyurappa منتشر شد 'Shivapada Ratnakosha,' حجم Veerashaiva-Lingayat فرهنگ لغت آورده

توسط PARINEWS در 9 مرداد 1399

میسور/Mysuru: وزیر B. S. Yediyurappa منتشر شد 'Shivapada Ratnakosha,' حجم Veerashaiva-Lingayat فرهنگ لغت آورده با JSS Mahavidyapeetha آنلاین در یک برنامه سازماندهی شده در دفتر کار خود در بنگلور دیروز بود که به صورت زنده در Facebook در Suttur Mutt در محل Mysuru.

صحبت به مناسبت Yediyurappa گفت که او خوشحال به انتشار این حجم عظیمی که شامل Vachana Sahitya و Veerashaiva شعر.

و اشاره کرد که بیش از 1000 صفحه حجم گنجینه ای از دانش او گفت که این کتاب به معرفی Veerashaiva دارما فرهنگ و اصول است.

برجسته ساختن نقش Mutts در رشد دولت Yediyurappa گفت که Mutts انقلابی یادگیری با ترویج آموزش به کودکان فقیر و ضعیف تر از بخش های جامعه است.

بیان کرد که Suttur Mutt گرفته شده سرب در ترویج آموزش و پرورش گفت: دکتر روپیه Shivarathri راجندرا Swamiji اختصاص داده شده تمام زندگی خود را برای علت از کودکان فقیر.

برجسته که Suttur Mutt است که در سطح جهانی شناخته شده برای آن 'Trividha Dasoha' (آموزش و پرورش, مواد غذایی و مسکن) CM گفت که حجم باید به هر آستان و مردم باید از آن یاد بگیرند.

کانادا و وزیر فرهنگ و ارشاد C. T. راوی صحبت کرد که پس از دریافت اولین کپی, گفت که حجم 4,681 مراجع و آورده شده است که در مناسب ترین شیوه پس از انجام کامل مطالعات و ساخت مقایسه با صدها معاصر کتاب.

اشاره به این که معاون وزیر Govind Karjol تحریم کرده بود بودجه برای آوردن حجم هنگامی که او در کانادا و وزیر فرهنگ و ارشاد در گذشته BJP دولت بیش از ده سال پیش راوی گفت که حجم کمک زیادی به مردم برای رهبری یک زندگی معنی دار است.

معاون وزیر Govind Karjol که ریاست آن گفت که Suttur Mutt دارای سابقه ای طولانی در گسترش بیش از قرن ها.

بیان کرد که Suttur Mutt رشد با فراز و نشیب تحت روپیه Shivarathri Deshikendra Swamiji او گفت که Mutt ارائه شده است, آموزش و پرورش, مواد غذایی و سرپناه به نمرات کودکان از سراسر کشور است که یک سرویس بزرگ.

او در ادامه گفت که این دوره می تواند تبدیل به یک کتاب مذهبی برای مطالعات و پژوهش است.

صفحه اصلی وزیر Basavaraj Bommai گفت که این دوره آموزشی برای مدیران.

و اشاره کرد که حجم ساخته شده خود را علامت گذاری در کانادا ادبیات از طریق آن وضوح و طبیعت خاص او گفت که هر فرد باید در خواندن آن برای به دست آوردن دانش مفید.

Suttur پیغمبر روپیه Shivarathri Deshikendra Swamiji که graced مناسبت در شهرستان رویداد گفت که JSS Mahavidyapeetha را در روپیه Shivarathreeshwara Granthamaale به زودی خواهد آمد تا با یکی دیگر از کارهای مهم.

بیان کرد که یک انگلیسی کار اسکریپت توسط ویجیپورا Jnanayogashrama را در روپیه Siddeshwara Swamiji در Patanjali Yoga Sutras به زودی منتشر خواهد شد او گفت که انتشار این کتاب که نخست وزیر تعریف شده است به تعویق افتاد با توجه به شیوع COVID-19.

اشاره به این که 'Shivapada Ratnakosha' در زمان نه سال از کار سخت او گفت که حجم مشتقات از آن سانسکریت نسخه منتشر شده در سال 2011.

برجسته ساختن نقش روپیه Siddeshwara Swamiji در آوردن حجم Suttur پیغمبر گفت که حجم ساخته خواهد شد کامل تر در آینده نسخه های.

Tumakuru Siddaganga Mutt پیغمبر روپیه Siddalinga Swamiji, Sri Siddeshwara Swamiji, Adichunchanagiri Mutt پیغمبر روپیه Nirmalanandanatha Swamiji و یک میزبان از دیگر Seers ارسال خواسته های خود را به مناسبت.

کنکپورا Mutt پیغمبر روپیه Mummadi نیروانا Swamiji MP Pratap Simha MLC R. Dharmasena JSS Mahavidyapeetha دبیر اجرایی دکتر C. G. Betsurmath و دیگران با حضور در برنامه زنده در Suttur Mutt در پای Chamundi هیل در حالی که قانونگذاران S. A. Ramdas دکتر Yathindra Siddharamaiah و K. T. Srikantegowda در زمان آنلاین.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب