آمازون آتش تلویزیون زندگی می کنند می افزاید مجازی تلویزیون پرداخت گزینه های از زنجیر یوتیوب و Hulu

آمازون آتش تلویزیون پلت فرم در حال گسترش است زنده تلویزیون ادغام شامل چند کلید جدید خدمات: YouTube, تلویزیون,

توسط PARINEWS در 18 تیر 1399

آمازون آتش تلویزیون پلت فرم در حال گسترش است زنده تلویزیون ادغام شامل چند کلید جدید خدمات: YouTube, تلویزیون, تلویزیون رسن و Hulu را زنده تلویزیون ارائه شده است. جدید خدمات پیوستن قبلا در دسترس از جمله پلوتون تلویزیون و نخست کانال های ویدئو.

به عنوان بخشی از جدید ادغام محتوای زنده از هر یک ارائه دهنده ظاهر خواهد شد در آتش تلویزیون زندگی می کنند ویژگی های کشف. که شامل زندگی می کنند, تب در حال حاضر ردیف و راهنمای کانال. آمازون در حال حاضر ارائه شده Sling TV, YouTube, تلویزیون و Hulu را زنده تلویزیون خدمات در آتش تلویزیون سخت افزار از طریق برنامه های موجود — چه جدید در اینجا این است که گنجاندن آنها در "تلویزیون زندگی می کنند" تب. زنجیر تلویزیون ادغام به آتش تلویزیون زندگی می کنند ویژگی های کشف در واقع شروع نورد در اوایل سال جاری یوتیوب تلویزیون شروع خواهد شد فردا و Hulu ادغام خواهد رخ می دهد در طول چند هفته آینده.

که بیشتر عمیقا یکپارچه آتش تلویزیون یک معامله بزرگ; آمازون کنترل نزدیک به 20 درصد از سهم مشاهده زمان با توجه به اطلاعات تحلیلی از شرکت Conviva. که دوم تنها به Roku. ساخت آن را آسان تر برای مشتریان به دسترسی های مختلف تلویزیون مجازی خدمات از طریق آمازون آتش تلویزیون زندگی می کنند ادغام ممکن است مشتریان بیشتر برای Hulu, یوتیوب و رسن.

برای آمازون قادر به ارائه زنده یکپارچگی نیز به معنای نگه داشتن مشتریان در داخل اکوسیستم آن به جای در آن شرکت برنامه های جداگانه. آمازون می گوید که زنده برگه دوم-بازدید بخشی از آتش تلویزیون برنامه بعد از صفحه اصلی است. کل زمان صرف شده توسط مردم به تماشای برنامه های زنده تلویزیونی از طریق زنده-برنامه های در جریان در آتش تلویزیون بیش از دو برابر شده پس زنده تلویزیون کشف ادغام راه اندازی این شرکت اشاره کرد.

"ما اعتقاد داریم که آینده از تلویزیون متصل است که به ارمغان می آورد زندگی می کنند مطالب رو به جلو ساده جریان و OTT چشم انداز و مشتریان را قادر می سازد به کشف برنامه های آنها می خواهند به تماشای با سهولت" Sandeep گوپتا معاون رئیس جمهور از آتش تلویزیون در بیانیه ای گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب