دیزنی جریان رئیس کوین مایر استعفا داد برای تبدیل شدن به مدیر عامل شرکت Infinite

کوین مایر ترک پست خود به عنوان رئیس دیزنی جریان تلاش برای تبدیل شدن به مدیر عامل shortform تصویری برنامه Infin

توسط PARINEWS در 30 اردیبهشت 1399

کوین مایر ترک پست خود به عنوان رئیس دیزنی جریان تلاش برای تبدیل شدن به مدیر عامل shortform تصویری برنامه Infinite دیزنی امروز اعلام کرد. او را نیز تبدیل به COO از Infinite را صاحب ByteDance.

"کوین تا به حال یک تاثیر فوق العاده ای در شرکت ما در طول سال اخیرا به عنوان رئیس ما مستقیم به مصرف کننده کسب و کار" گفت: مدیر عامل شرکت دیزنی باب Chapek در بیانیه ای.

در ByteDance Mayer مسئول خواهد بود "رانندگی جهانی توسعه ByteDance و همچنین نظارت بر عملکرد شرکت های بزرگ از جمله شرکت های بزرگ, توسعه, فروش, بازاریابی, روابط عمومی, امنیت, اعتدال و قانونی" با توجه به ByteDance مطبوعات آزاد است. "در نقش خود به عنوان COO, کوین, منجر, موسیقی, بازی Helo در حال ظهور کسب و کار و خدمت به عنوان مدیر عامل شرکت Infinite منجر به سرعت در حال رشد پلت فرم به عنوان آن را همچنان به ساخت آن جامعه جهانی از سازندگان کاربران و علامت های تجاری." او شروع می شود در ByteDance در ژوئن 1st.

مایر بزرگترین دستاورد در دیزنی بود که منجر به توسعه دیزنی به علاوه این شرکت در جریان است که راه اندازی در ماه نوامبر. تا کنون این سرویس شده است و آمار به 50 میلیون مشترک در ماه آوریل است. مایر همچنین کمک به هماهنگ دیزنی چهار خرید عمده در کنار مدیر عامل سابق Bob Iger: پیکسار, Lucasfilm, Marvel Studios و 21st Century Fox. برخی بر این باور بودند که مایر خواهد روزی را بالای کار در دیزنی, اما زمانی که Iger اعلام کرد جانشین او در ماه فوریه آن را مایر که کردم nod — به جای آن Chapek بود که قبلا رئیس دیزنی پارک.

در نقش جدید خود در Infinite, Mayer, باید سخت کار چوپانی یکی از محبوب ترین برنامه ها در اطراف و نگه داشتن آن رقابت در برابر دیگر غول رسانه های اجتماعی مانند Facebook و اسنپ چت. "من هیجان زده هستم که این فرصت برای پیوستن به تیم های شگفت انگیز در ByteDance," مایر در بیانیه ای گفت. "مانند هر کس دیگری من را تحت تاثیر قرار تماشای این شرکت ایجاد چیزی فوق العاده نادر در Infinite – خلاق و مثبت آنلاین جامعه جهانی – و من هیجان زده برای کمک به مرحله بعدی ByteDance سفر به عنوان شرکت همچنان به گسترش وسعت آن از محصولات در سراسر هر منطقه از جهان است."

مایر نقش در دیزنی گرفته خواهد شد توسط ربکا کمپبل است که به نام رئیس دیزنی مستقیم به مصرف کننده تلاش. او 23 سال کارکنان شرکت و قبلا رئیس جمهور از دیزنی لند توچال نظارت بر دیزنی لند کالیفرنیا ماجراجویی سه نفر از شرکت رفت و آمد مکرر هتل و مرکز شهر دیزنی. دیزنی همچنین اعلام کرد که جاش D'Amaro را تبدیل به رئیس دیزنی پارک تجربیات و محصولات است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن