Murugesh Nirani دعوت Suttur سیر و Pramoda Devi برای کارخانه قند re-opening on Aug. 11

میسور/Mysuru: داشتن مجموعه Aug. 11 به عنوان تاریخ برای بازگشایی Pandavapura Sahakara Sakkare Karkhane (PSSK),

توسط PARINEWS در 10 مرداد 1399

میسور/Mysuru: داشتن مجموعه Aug. 11 به عنوان تاریخ برای بازگشایی Pandavapura Sahakara Sakkare Karkhane (PSSK), BJP MLA از بیلگی Murugesh Nirani رئیس Nirani قند (گروه MRN) که بر گرفته شده کارخانه قند در 40 سال اجاره نامه از دولت بازدید Suttur Mutt دیروز و دعوت روپیه Shivarathri Deshikendra Swamiji برای مراسم. Nirani همچنین بازدید از کاخ میسور و دعوت Pramoda دوی Wadiyar.

بعد صحبت به presspersons, Nirani گفت که او به عنوان یک صنعتگر است دعوت Suttur سیر و Pramoda Devi برای مراسم تحلیف تابع در Pandavapura کارخانه قند در اوت. 11.

بیان کرد که او را نیز دعوت تمام 224 MLAs, Nirani که همچنین وزیر سابق گفت که کشاورزان نمی شد مخالفت با تصاحب و حتی JD(ع) کنگره رهبران بیش از حد گسترده حمایت خود را.

حفظ که محلی MLA C. S. Puttaraju بیش از حد بر نگاه او به عنوان یک برادر او اظهار داشت که وجود خواهد داشت هیچ موانع برای دوباره باز کردن.

پاسخ به یک سوال در رابطه با مصرف بیش از مندیا را MySugar کارخانه بیش از حد MLA گفت که به عنوان یک صنعتگر او را از شرکت در مناقصه هر گاه آن دعوت شده است و هیچ کس در حزب او بود و با آن مخالف است.

این ادعا که او سر یک تومان. 5,000 کرور گردش مالی گروه صنعتی او اظهار داشت که او را به ماندن در BJP حتی اگر حزب را انکار می کند او بلیط در آینده پای صندوقهای رای است.

پاسخ به یک سوال در بازدید معاون وزیر Laxman Savadi به دهلی نو گفت: "آیا نمی دانید که بسیار در مورد آن را به عنوان او بسیار درگیر در آماده سازی برای بازگشایی Pandavapura کارخانه قند.

او در ادامه گفت که B. S. Yediyurappa باقی خواهد ماند به عنوان وزیر برای 3 سال آینده.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن