منطقه دولت طول می کشد بیش از بین رفته Vikram بیمارستان در شهرستان

ذخایر تسهیلات به ارائه COVID درمان برای افراد برجسته و مقامات;دستور MUDA را به تمیز کردن آثار;اقتدار برای تکمی

توسط PARINEWS در 18 تیر 1399
  • ذخایر تسهیلات به ارائه COVID درمان برای افراد برجسته و مقامات;
  • دستور MUDA را به تمیز کردن آثار;
  • اقتدار برای تکمیل کار در سه روز

میسور/Mysuru: Vikram Jeshta بیمارستان در Vivekanada جاده در Yadavagiri است که تمیز بودن توسط کارکنان Mysuru توسعه شهری سازمان (MUDA) در جهت از معاون کمیسر (DC) از دیروز خواهد بود این سایت متعلق به ارائه COVID درمان برای افراد برجسته و مقامات و بیمارستان را به طور کامل آماده در سه روز.

دولت های منطقه که گرفته شده این بیمارستان به اختیار خود صادر کرده است جهت به Mysuru توسعه شهری سازمان (MUDA) کمیسر Dr. D. B. Natesh برای دریافت بین رفته بیمارستان تمیز زیر که فرایند تمیز کردن بیمارستان و تعمیر تجهیزات پزشکی در حال انجام است.

MUDA کمیسر دکتر Natesh گفت که به عنوان بیمارستان بسته شده است پس از حدود سه سال بسیاری از تجهیزات پزشکی از جمله هواکش در بخش ICU ECG دستگاه ها و همچنین آسانسور و ژنراتور متمرکز پزشکی عرضه گاز سیستم قدرت عرضه سیستم های تهویه مطبوع و تجهیزات دیگر باید کار متوقف شد.

تمیز کردن محل کار در حال پیشرفت در بیمارستان خواهد شد که متعلق به COVID درمان است.

MUDA دستیار اجرایی, مهندس (برق) همراه با دو Junior مهندسین (JEs) است نظارت بر تمیز کردن و تعمیر کار می کند که 50 کارگر در حال استفاده, او گفت:, و اضافه کرد که نشتی در پزشکی تامین گاز خط لوله در حال شناسایی و تعمیر کار گرفته شود تا برای آن تکنسین های از بنگالور احضار مي شوند.

این تیم از تکنسین های که وارد شده از بنگالور دیروز قرار بود از طریق پزشکی تامین گاز خط لوله صبح امروز برای بررسی نشتی و نیز انجام تعمیرات از بین رفته هواکش و دیگر تجهیزات ICU دکتر Natesh گفت.

ادامه MUDA کمیسر گفت که سمپاشی و ضد عفونی کننده می تواند در یک یا دو روز و افزود که این بیمارستان خواهد بود به طور کامل آماده در سه روز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن