منطقه وزیر می پرسد مقامات به آماده شدن برای موسمی

جنگل, MCC و ساندرلند باید در هماهنگی میسور/Mysuru: اصرار تمام ادارات مربوطه به ویژه جنگل MCC و ساندرلند به کار

توسط PARINEWS در 3 خرداد 1399

جنگل, MCC و ساندرلند باید در هماهنگی

میسور/Mysuru: اصرار تمام ادارات مربوطه به ویژه جنگل MCC و ساندرلند به کار با هماهنگی کامل برای نیروبخش به آینده موسمی منطقه وزیر S. T. Somashekar گفت که این مهم برای مسئولان به اقدام به موقع برای حل مسائل عمومی.

او خطاب به مقامات از جنگل گروه MCC و ساندرلند در ZP سالن در اینجا در روز پنج شنبه.

اشاره به این که مسئولان باید اقدامات احتیاطی در پی موسمی Somashekar گفت که پرسنل از همه این سه کلید ادارات باید دست در دست در قطع درختان مرده و پیرایش بیش از حد رشد درختان کنار جاده ای که precariously قطع بیش جاده ها.

ساندرلند مدیر عامل Gopalakrishna گفت که ساندرلند دچار تومان.98.64 لاخ ضرر و زیان ناشی از بادهای قوی و بارش باران در ماه های آوریل و مه. اشاره به این که ممکن است ترانسفورماتور برق, قطب و دیگر تاسیسات الکتریکی نابود شدند در باران های اخیر است که حمله به شهر او به دادگاه تجدید نظر وزارت جنگل به قطع درختان مرده و اصلاح درختان در امتداد جاده.

حفظ که ساندرلند خواهد بود در پایان دریافت هر زمان که از آن باران به عنوان بسیاری از درختان و قطب الکتریکی دریافت خانمان و او گفت که وزارت جنگل باید علامت گذاری درختان که تهدیدی برای امنیت عمومی و انجام اقدامات لازم.

اشاره کرد که در زیر زمین (UG) قدرت کابل با این نسخهها کار در حال رفتن سریع در شهر Gopalakrishna به دادگاه تجدید نظر MCC برای نصب ابزار مجاری که در حال حیاتی برای ایمن سیستم تامین برق.

MCC کمیسر Gurudatta Hegde مطمئن باشید که MCC را گسترش همکاری کامل به ساندرلند برای UG کابل تخمگذار. حفظ که سردرگمی هنوز هم ادامه دارد که بیش از (MCC یا MUDA) باید پا قدرت صورتحساب مربوط به چراغ های خیابان در جاده حلقه کرد و گفت که وجود دارد این است که تنها دهان و دستورالعمل های قدرت صورتحساب (50 درصد). Hegde می خواستم دولت به موضوع شفاف سازی در این زمینه و در نتیجه قرار دادن یک توقف کامل به ردیف.

معاون کمیسر Abhiram G. Sankar گفت که بسیاری از قبایل hamlets در منطقه هنوز هیچ چراغ. این ساندرلند مقامات باید نوشتن به مقامات نگران به دنبال مجوز برای تخمگذار زیرزمینی کابل برق برای تامین برق به hamlets او اشاره کرد.

MLA L. Nagendra ادعا کرد که قطب الکتریکی نصب شده توسط CESC نمی شد به اندازه کافی محکم به مقاومت در برابر وزش باد و بارش باران و این منجر به قطب الکتریکی گرفتن بی خانمان ، وی از وزارت جنگل به زمین افتاد درختان کنار جاده ای که تهدیدی برای امنیت عمومی.

MP Pratap Simha و دیگر مقامات بیش از حد در حال حاضر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن