DoorDash جوهر مقابله با Walgreens به ارائه بیش از حد دارو و میان وعده تحویل

در روز پنج شنبه DoorDash اعلام کرد که این معرفی بر روی تقاضا خدمات تحویل از Walgreens به ارائه "ملزومات روزمره

توسط PARINEWS در 27 تیر 1399

در روز پنج شنبه DoorDash اعلام کرد که این معرفی بر روی تقاضا خدمات تحویل از Walgreens به ارائه "ملزومات روزمره" به آستان خود را. مشتریان در آتلانتا و شیکاگو و دنور هم اکنون می توانید سفارش بیش از 2,300 موارد از داروخانه های زنجیره ای از جمله بیش از حد دارو, مواد غذایی و تنقلات و محصولات زیبایی. DoorDash و Walgreens اشاره نکرده است که آیا کاربران همچنین می توانید خود را تجویز دارو تحویل داده بنابراین شما احتمالا هنوز هم نیاز به رفتن به فروشگاه برای که.

DoorDash می گوید که قصد دارد به گسترش به شهرهای دیگر با "بازار" این تابستان از جمله سینسیناتی کلیولند, مینیاپولیس, Oklahoma City, ققنوس, Sacramento و سیاتل.

اگر Walgreens شما نیست داروخانه از انتخاب DoorDash اعلام همکاری مشابه با CVS در ماه ژوئن همراه با فروشگاه های زنجیره ای از جمله 7-Eleven, کیسی, عمومی, فروشگاه CircleK و Wawa. شما همچنین می توانید Walgreens تحویل از طریق Postmates که یک قرارداد امضا شده در ماه آوریل به ارائه بیش از حد دارو به آستان خود را.

برای جلب ساکنان زندگی در آن شرکت شهرستانها به منظور "ملزومات روزمره" از Walgreens DoorDash ارائه 20 درصد تخفیف در اولین سفارش خود را از $15 یا بیشتر است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن