حماسه 'sپادوده فورنیت قرار دادن گاو نقدی اپل در معرض خطر

اپل و حماسه بازی ها به جنگ رفته اند، با دو شرکت درگیری بر سر سیاست های اپل App Store. حماسه، در اعتراض به 30 د

توسط PARINEWS در 27 مرداد 1399

اپل و حماسه بازی ها به جنگ رفته اند، با دو شرکت درگیری بر سر سیاست های اپل App Store. حماسه، در اعتراض به 30 درصد هزینه اپل برای هر گونه معاملات دیجیتال در پلت فرم iOS خود، تلاش برای دور کردن چیزهایی با گزینه پرداخت مستقیم در Fortnite،منجر اپل به ممنوعیت بازی به طور کامل. اما مبارزه فورتنيت اپل فقط بر سر يک سياست خاص براي فروشگاه برنامه نيست؛ Fortnite این نبردی است که می تواند آینده یکی از بخش های کلیدی کسب و کار حال و آینده اپل را تصمیم بگیرد.

30 درصد "مالیات بر اپل" قلب تپش برای کسب و کار خدمات اپل است، که آن را به عنوان رشد به عنوان کسب و کار آی فون شروع به کندی تاکید کرد. خط درآمد تبدیل شده است به یک بخش مهم از کسب و کار اپل، مدیران ستاره روشن قادر به اشاره در گزارش درآمد در چهارم اخیر. برچسب گذاری خط درآمد به عنوان "خدمات" اجازه می دهد تا اپل مبهم که در آن پول واقعا از آمدن -- و بر روی صحنه ، مدیران اپل تمایل به صحبت در مورد محصولات اعتبار مانند اپل موسیقی ، اپل تلویزیون پلاس ، اپل اخبار پلاس ، و یا اپل سرگرمی. اما پول از آن خدمات توسط اپل قطع پول جریان را از طریق فروشگاه App خود را و قدرت خود را به زور بازیکنان عمده مانند ادوبی، Spotify، و حتی حماسه به پرداخت عوارض کوتوله. بنابراین وقتی اپل مربع های خاموش بر فورتنیت, آن را نه تنها مبارزه بر روی یک برنامه و یا یک سیاست. این محافظت از یکی از منابع کلیدی درآمد در سال های بعد -- یک منبع آن را می تواند به طور دائم از دست دادن اگر حماسه بیرون می آید در بالا.

فروشگاه App ممکن است کوچک آغاز شده است، اما امروز، آن را می سازد اپل مقدار سردرگم از پول. تنها در سال ۲۰۱۹، درصد اپل در محتوای دیجیتالی که از طریق فروشگاه App به فروش می رسد، به حساب برآورد ۱۸،۳ میلیارد دلار، یا نزدیک به ۴۰ درصد از کل درآمد خدمات اپل، درآمد داشت. (برای رسیدن به آن عدد، اپل می گوید که ۶۱ میلیارد دلار محتوای دیجیتال از طریق فروشگاه App Store در سال ۲۰۱۹ به فروش رسید که از این مقدار، در مقایسه با درآمد ۴۶.۳ میلیارد دلاری اپل که در درآمد سه ماهه جمع آوری شده اش در سال ۲۰۱۹ گزارش شده بود، ۱۸.۳ میلیارد دلار کاهش یافته است.)

مقدار قریب به اتفاق از آن $18.3 میلیارد می آید از خرید در برنامه در بازی های رایگان به بازی مانند Fortnite,آب نبات کراش, و Pokémon برو همراه با اشتراک برنامه هایی مانند Tinder, دیزنی پلاس, Twitch, و یوتیوب. از امروز, SensorTower اشاره می کند که از 200 برنامه های آیفون بالا ناخالص, تنها یک(کمیتهمبارزه با سانسور) هزینه های پول در مقابل. و اپل نیاز به آن پرداخت را از طریق فروشگاه App جریان به طور خاص تا آن را می تواند در آن خرید و اشتراک جمع آوری.

که ممکن است مانند یک کسب و کار عجیب و غریب برای یک شرکت ساخته شده است که نام خود را در ساخت مشتریان سخت افزار برای کیفیت پرداخت به نظر می رسد, اما اپل همیشه این اعتماد بر درآمد App Store. هنگامی که اپل برای اولین بار در سال 2008 فروشگاه برنامه اعلام کرد، اعلام کرد که توسعه دهندگان 70 درصد از هر آنچه که می فروشند، و اپل می شود برای نگه داشتن 30 درصد برای "upkeep"، به عنوان مدیر عامل سابق اپل استیو جابز اشاره به آن بر روی صحنه. شغل در آن زمان ادعا می کند که "ما انتظار نداریم این یک ژنراتور سود بزرگ باشد."

مدل اصلی برای فروشگاه App بود به سود کردن از برنامه های پرداخت می شود، در حالی که برنامه های رایگان به عنوان نقطه دروازه به مشتریان به سمت هزینه های بیشتر پول رانندگی خدمت می کنند. بهترین مثال این طرح زمانی بود که اپل برای اولین بار پشتیبانی از خریدهای داخل برنامه ای را در ژوئن ۲۰۰۹ اضافه کرد. در آن زمان، تنها به paid برنامه های پرداخت شده به دنبال اضافه کردن محتوای اضافی، و با محدودیت در مدل های اشتراک محدود بود. "برنامه های رایگان آزاد باقی می ماند، " مباهات اپل پس از آن تلفن همراه سر نرم افزار اسکات Forstall در اعلام.

این سیاست برای مدت پنج ماه طول می کشه تا اینکه اپل دروازه های سیل باز کرد و به برنامه های رایگان اجازه داد تا خریدهای اختیاری را اضافه کنند، که بر نمودارهای فروشگاه App Store و Play - و خالص ناخالص - از آن زمان تسلط داشته اند.

اما با تغییر مدل های کسب و کار و مقدار پولی که به دنبال آن از طریق برنامه ها رشد کرد، اپل شروع به سفت کردن گرفتن خود کرد. در سال ۲۰۱۱، اپل قوانین App Store را به توسعه دهندگان نوار از فروش اشتراک یا خرید های داخل برنامه اصلاح کرد مگر اینکه از طریق سیستم اپل فروخته شوند (و به مالیات ۳۰ درصدی اپل ارائه شود).

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن