اکسل گیاه بوی: MP, MLA روشن ایستاده قبل از رسانه

هیچ اعتراضی به ناگپور مدل اگر مردم موافق می گوید Ramdasصادقانه تلاش ساخته شده است; در افکار عمومی دنبال می افز

توسط PARINEWS در 21 اردیبهشت 1399
  • هیچ اعتراضی به ناگپور مدل اگر مردم موافق می گوید Ramdas
  • صادقانه تلاش ساخته شده است; در افکار عمومی دنبال می افزاید: Pratap Simha

میسور/Mysuru: این موضوع از بوی بد ناشی از زباله مدیریت واحد (اکسل گیاه) در فاضلاب مزرعه محل در Vidyaranyapuram و Mysuru-Kodagu MP Pratap Simha بیانیه آمده است که او متعهد به حل این مشکل در حالی که Krishnaraja MLA S. A. Ramdas اصرار دارد که افکار عمومی را به دنبال قبل از اجرای هر پروژه جدید باعث شده است تا هر دو نماینده و MLA برای روشن مربوطه می ایستد قبل از رسانه ها.

این موضوع آغاز شد که در یک جلسه به ریاست توسعه شهری وزیر B. A. Basavaraj (Byrathi Basavaraj) و Mysuru منطقه وزیر S. T. Somashekar در Mysuru شهرستان شرکت (MCC) در مارس 7 که در آن Simha و Ramdas گزارش رد و بدل کلمات در اکسل گیاه مسئله ادامه داد: دیروز با Ramdas صدور روشن شدن. امروز دوباره MP Pratap Simha به دنبال آن با دیگر rejoinder که منتشر شد به رسانه ها با شواهد عکاسی و گفت که شفاف و صادقانه تلاش ساخته شده بود برای حل این مشکل است.

هیچ اعتراضی: Ramdas

او در توضیح Ramdas بود که یک وزیر سابق هم اعلام کرده است که او هیچ ایراد علمی دفع زباله آن را به عنوان انجام شده در ناگپور و جاهای دیگر توسط Zigma جهانی محیط زیست راه حل های خصوصی مدیریت مواد زائد جامد خدمات شرکت است که انجام زیستی معدن از 8 لاخ تن از میراث زباله در سراسر 50 هکتار در ناگپور.

"من هیچ اعتراضی به ناگپور مدل به عنوان پیشنهاد شده توسط Pratap Simha و من لازم نیست که هر شخصی اختلاف نظر با Simha و به عنوان او را بارها و بارها گفت: من مانند برادر خود را و من را گرفته و مشاهدات خود را که هیچ وزیر یا MLA انجام داده است و هر چیزی که تا کنون برای حل مشکل بوی بد در Vidyaranyapuram در راه مثبت. من به نمایندگی از Krishnaraja حوزه که تحت آن می آید اکسل گیاه و مردم reposed ایمان خود را در من و در جهت منافع مردم من اصرار نماینده و وزرا به تغییر اکسل گیاه به مکان های مختلف" اعلام کرد.

تغییر به Rayanakere

او گفت که اگر ناگپور مدل انجام شده است در Mysuru بدون دوباره ایجاد زحمت و دردسر مردم حوزه خود را به او آماده به همکاری با مقامات و نمایندگان منتخب برای اجرای پروژه.

"من هیچ اعتراضی اگر تلاش ساخته شده است برای متقاعد کردن مردم در مورد پروژه های جدید است. مردم باید متقاعد شود که پیشنهاد پروژه ایجاد خطرات زیست محیطی و همچنین سلامت خود را به مخاطره می اندازد. من پیشنهاد می کنم که درمان ضایعات کارخانه منتقل می شود از Vidyaranyapuram در قلب شهر به Rayanakere است که در 8 کیلومتری از مرکز شهر. این Mysuru شهرستان شرکت در حال حاضر 110 هکتار از زمین های در Rayanakere," MLA اعلام کرد.

افکار عمومی در حال حاضر گرفته شده: MP

در بیانیه منتشر شده به رسانه ها با شواهد عکاسی و بریده از چند روزنامه Pratap Simha امروز اعلام کرد که به اشاره با MLA Ramdas عمومی نظر گرفته شده برای روشن شدن کوه از میراث زباله های انباشته شده در اکسل گیاه.

با استناد به یک سری از گزارش های منتشر شده در رسانه ها و عکس ها از او و قبلی منطقه وزیر V. Somanna تعامل با مقامات و مردم ساکن در اطراف Vidyaranyapuram گیاه MP اعلام کرد که این سری از جلسات بودند بخشی از تولید افکار عمومی بر روی این پروژه.

درمان نشده زباله از دو لاخ تن انباشته شده در کارخانه باقی مانده استخوان مشاجره و ناپاک بو است که نشات گرفته از این گیاه مصرف شده است تلفات در سلامت بیش از 50000 نفر ساکن در مجاورت و اطراف از جمله Vidyaranyapuram, Kanakagiri, J. P. ناگار Gundu رائو نگر و Vishweshwaranagar او اظهار داشت.

صادقانه تلاش های انجام شده

که زمانی که این پیشنهاد به طناب در خدمات Zigma شرکت است که استقرار زیستی-بازسازی تکنولوژی به پاک کردن زباله در ناگپور و چندین شهر دیگر که شاهد موفقیت فوق العاده ای. "این پروژه را به بعد از نگه داشتن پیشنهاد قبل از توسعه شهری بخش. در طول پنج ماه صادقانه تلاش ساخته شده است برای پیدا کردن یک راه حل است. این است که آن اشتباه است ؟ " او مورد سوال است.

"در نوامبر. 5, 2019, Somanna تا به حال در رأس یک هیئت به اکسل گیاه. پس از بازرسی و نظر مردم جمع آوری و در کارخانه Somanna حال تشکیل یک کمیته تحت ریاست معاون کمیسر Abhiram G. Sankar علاوه بر کارگردانی این کمیته به ارائه گزارش قبل از نوامبر. 25. بعدها دستور داد که مقامات باید بازدید از کارخانه در Nagpur در ماهاراشترا و ارائه یک گزارش" Simha اظهار داشت: با استناد به روزنامه قطع و عکس.

Ramdas دعوت برای جلسات

"یک تیم از Corporators و مقامات رهبری پس از آن شهردار Pushpalatha Jagannath از جمله DC و MCC کمیسر Gurudatta Hegde بازدید ناگپور گیاه و ثبت یک نظر مثبت در کارناتاکا برنامه توسعه (حزب دموکرات کردستان) پیشرفت جلسه بررسی برگزار شده در Jan. 3. MLAs G. T. Devegowda و L. Nagendra هم مورد علاقه این پروژه است. MLA Ramdas هم دعوت شده بود به بالا تمام جلسات" Simha اعلام کرد و افزود که وجود دارد یک فرصت برای همه به هوا دیدگاه های خود در این نشست است.

شماره گرفته شده به انتهای منطقی

این تیم که بازدید ناگپور ارائه گزارش و ناگپور پروژه مدل در حال حاضر به مرحله که در آن کار می کند در نصب کارخانه تنظیم شده است را خاموش کنند. "این همه به دست آمده است پس از در حال اجرا از ستون برای پست برای سه ماه. چه بیشتر می تواند ما انجام دهید ؟ آن را به اشتباه این موضوع را به منطقی آن پایان؟" Simha سوال و افزود که مثل همه نمایندگان MLA استناد Ramdas بیش از حد می تواند با حضور در جلسات و خطاب به سه دهه موضوع است.

"یک طرح آماده برای تخلیه و کارآمد فرایند زباله در Rayanakere, Vidyaranyapuram و Kesare. این انجام شده است برای قرار دادن یک توقف کامل به اغلب شنیده استدلال بر آزادسازی تمام زباله ها در فاضلاب مزرعه. همچنین نه تنها Zigma هر شرکت در جهان می تواند تا مناقصه" نماینده اعلام کرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن