Facebook آسانسور آگهی ممنوعیت غیر پزشکی ماسک صورت

Facebook است که بخشی از بلند کردن آن ممنوعیت تبلیغات در ماسک صورت و در حال حاضر اجازه می دهد شخص ثالث کسب و کا

توسط PARINEWS در 21 خرداد 1399

Facebook است که بخشی از بلند کردن آن ممنوعیت تبلیغات در ماسک صورت و در حال حاضر اجازه می دهد شخص ثالث کسب و کار برای تبلیغ پارچه ماسک و دیگر غیر-پزشکی پوشش صورت مانند bandanas این شرکت اعلام کرد.

این شرکت برای اولین بار نهاد یک سایت گسترده ای در ممنوعیت تبلیغات برای همه انواع ماسک های صورت از جمله پزشکی و تنفسی, ماسک, در ماه مارس به دلیل ملی کمبود و نگرانی برای کارکنان پزشکی و دیگر مقدم کارگران در طول COVID-19 بیماری همه گیر. این ممنوعیت نیز طراحی شده برای محافظت در برابر کلاهبرداری های گمراه کننده و بازاریابی و دیگر موارد نقض حقوق بشر به عنوان Facebook منطقی می تواند دامپزشک هر تبلیغ ترویج ماسک صورت آغاز شد که سیل آنلاین بازار در اوایل ماه مارس.

به عنوان گسترش این رمان coronavirus شروع به شتاب در سراسر ایالات متحده در اوایل سال جاری یک افزایش در تقاضا برای محصولات پاک کننده ماسک صورت و دیگر کالاهای خانگی ایجاد یک منحصر به فرد مخمصه برای تبلیغات آنلاین بازار و تجارت الکترونیکی شرکت. تجار یافت شده است قیمت سنگ آهن در بازار ساخت کاذب ادعای سلامت و عدم تحویل کالاهای خریداری شده منجر آمازون, Facebook گوگل و شرکت های دیگر به موسسه تعدادی از ممنوعیت و دیگر اقدامات برای کاهش استثماری رفتار است.

در آوریل مراکز ایالات متحده برای کنترل بیماری تنظیم آن صورت ماسک ارشاد — مردم در حال حاضر توصیه به پوشیدن ماسک در خارج از منزل و در مکان های که در آن اجتماعی فاصله دشوار است مانند فروشگاه های مواد غذایی. به عنوان یک نتیجه, Facebook است که لغو این ممنوعیت به آن را آسان تر برای مردم برای پیدا کردن و خرید پارچه ماسک. این ممنوعیت همچنان در اثر پزشکی و ماسک تنفسی مانند 3M-ساخته شده N95 ماسک. فقط دیروز 3M شکایت آمازون بازار فروشنده برای فروش جعلی N95 ماسک در قیمت های متورم نشان دادن مداوم مسائل فاکتورها باعث ایجاد پلاک پزشکی ماسک صورت فروش که در حال حاضر شدیدا کنترل شده توسط سازمان مدیریت اضطراری فدرال.

"بسیاری از مقامات بهداشت و درمان در حال حاضر توصیه به پوشیدن غیر ماسک های پزشکی — و در بعضی از نقاط ماسک های مورد نیاز برای فعالیت های مانند در نظر گرفتن حمل و نقل عمومی و یا بازدید از فروشگاه و ما دیده ایم مردم و کسب و کار از تمام اندازه ها کار برای پر کردن این نیاز" Facebook را غارت Leathern آن مدیریت محصول و نوشت: در یک پست وبلاگ.

Facebook است که هنوز هم اعمال برخی از محدودیت. آن را می گوید شرکت ها و یا مستقل تجار خواهد شد نیاز به جمع حداقل چهار ماه تاریخچه تبلیغات در Facebook به تایید شود به بازار ماسک. آن را نیز محدود کردن فروشندگان در کشور "که در آن ما شاهد درصد بالایی از سیاست-نقض تبلیغات ارتقای تجهیزات پزشکی در توقیف موقت" به فروش غیر ماسک پزشکی در داخل کشور فروشنده واقع شده است Leathern توضیح می دهد.

این شرکت همچنین حفظ آن ممنوعیت هر گونه تبلیغات است که ادعای پزشکی و یا هر محصول به بازار عرضه شده با سلامت و یا COVID-19-مربوط به جمله بندی. در درجه اول این بدان معناست که محصولات است که می تواند آگهی خواهد شد دست ساز پارچه ماسک و انواع دیگر پوشش صورت ساخته شده از پارچه یا مواد قابل استفاده مجدد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب