gogo در تلاش است تا تجارت تجاری خود را در پرواز اینترنت

در پرواز ارائه دهنده اینترنت Gogo در تلاش است به فروش تجاری خود را شرکت های هواپیمایی به عنوان آن همچنان به از

توسط PARINEWS در 21 مرداد 1399

در پرواز ارائه دهنده اینترنت Gogo در تلاش است به فروش تجاری خود را شرکت های هواپیمایی به عنوان آن همچنان به از دست دادن پول در طول COVID -19 همه گیر ، شرکت اعلام کرد در روز دوشنبه. مدیر عامل Oakleigh Thorne در یک تماس کنفرانس گفت که این شرکت تا به حال "بحث های گسترده با احزاب متعدد" و او "احساس [ها] خوش بین انهاست که یک معامله ممکن است اتفاق می افتد."

فروش خواهد بود یک تغییر بزرگ البته برای گوگو، که پیشگام در اتصال در پرواز. اما فروش تلاش می آید به عنوان Gogo، مانند بسیاری از کسب و کار دیگر در صنعت سفر هوایی، در حال مبارزه است. شرکت، که امکان اتصال در پرواز به خطوط هوایی بزرگی مانند دلتا، ایالات متحده و آلاسکا را فراهم می کند، طی سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰، ۸۶ میلیون دلار در درآمد ۹۶ میلیون دلاری از دست داد. جلسات آن در هر روز در بازار آمریکای شمالی کاهش یافته 91 درصد، از 125،000 قبل از همه گیر به تنها 11،000 در ماه آوریل، هر چند شرکت می گوید که کسانی که تا حدود 40،000 تا کنون در ماه اوت کریپت.

تورن روز دوشنبه گفت که گوگو توسط شرکت های هواپیمایی نیز آسیب دیده است که ده ها هواپیما را بازنشسته می کند که در حال حاضر به تکنولوژی اتصال در پرواز مجهز شده اند. (گوگو تنها نیست؛ در حال حاضر، در حال حاضر، در حال حاضر، در حال حاضر، در حال حاضر، در پرواز به عنوان یک هواپیمای دیگر، در حال حاضر، در حال حاضر، در حال حاضر، در حال حاضر، در حال حاضر، در پرواز. Global Eagle, which handles in-flight Wi-Fi for Southwest Airlines, filed for bankruptcy last month.)

برای کاهش هزینه ها، شرکت در آوریل حدود ۶۰۰ کارگر را مبله کرد، پرداخت اجرایی را کاهش داد، و ۱۴۳ نفر دیگر را در ماه ژوئیه - که اکثریت آن در بخش هوانوردی تجاری شرکت بودند- گذاشت. Gogo درخواست داد اما حدود 230 میلیون دلار بودجه از دولت کمک های کوروناویروس دریافت نمی کند, امداد, و امنیت اقتصادی (CARES) قانون.

و دیگر اقدامات هزینه بر (مانند کار با تامین کنندگان برای مذاکره مجدد قرارداد) کمک کرده اند تولید "پس انداز [که] باید کافی باشد به ما را از طریق روزهای سنی تر جزر و مد ، تورن گفت : دوشنبه در تماس است. اما، او گفت، مدیران گوگو معتقدند که کار آنها این است که "تحقق بخشیدن به ارزش" از هر دو کسب و کار تجاری و کسب و کار خود را هوانوردی "برای سهامداران ما است." از آنجا که بخش حمل و نقل هوایی کسب و کار را دیده است سریعتر از برگشت به عقب برگشت از بخش تجاری -- و از آنجا که گوگو رقابت کمتر وجود دارد -- ثورن گفت که او معتقد است کسب و کار تجاری شرکت بهتر خواهد بود خاموش اگر آن را با یک رقیب ترکیب شده است.

"هوانوردی تجاری گوگو مجموعه ای جذاب و منحصر به فرد از دارایی" به هر خریدار، ثورن گفت. ما واقعا ً به تیم هوانوردی تجاری و قابلیت های فوق العاده ای که ساخته اند افتخار می کنیم و فکر می کنیم آینده روشنی به عنوان بخشی از یک نهاد بزرگتر و کاملاً یکپارچه تر خواهد داشت."

Gogo has spent the last few years developing satellite-based technology to both lighten the load on its strained air-to-ground network and to help keep pace with more vertically integrated competitors like ViaSat, which both makes satellites and sells connectivity to airlines. همچنین این شرکت در حال کار بر روی یک شبکه 5G است که ثورن گفت: هنوز هم در سال 2021 به راه اندازی میله. تورن دقیقا ً نگفت که فروش چه شکلی است و او از پرسش دربارهٔ مذاکراتی که گوگو قبلاً داشته است، سر باز می کرد.

همه موافقند که [اتصال در پرواز] و هوانوردی تجاری یک صنعت رشد جذاب است. خطوط هوایی در حال حرکت به خدمات رایگان، که فرزندخواندگی رانندگی، و OEMs و خطوط هوایی هستند به درایو برنامه های کاربردی عملیاتی بیشتر به عنوان کیفیت باند پهن پرواز رشد می کند در آینده، گفت: "تورن گفت: ". اما برای [اتصال در پرواز] بازیکنان برای گرفتن این پتانسیل رشد جذاب و درایو نوآوری، صنعت را از تغییرات اساسی از طریق هر دو ترکیب تجاری افقی یا عمودی بهره مند شوند."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن