کارمندان گوگل تقاضای شرکت در پایان پلیس قرارداد

بیش از 1,650 کارمندان گوگل را امضا کرده اند نامه ای سرگشاده به مدیر عامل سوندار پیچای خواستار شرکت جلوگیری از

توسط PARINEWS در 3 تیر 1399

بیش از 1,650 کارمندان گوگل را امضا کرده اند نامه ای سرگشاده به مدیر عامل سوندار پیچای خواستار شرکت جلوگیری از فروش فن آوری آن به نیروهای پلیس در سراسر آمریکا. این نامه می آید به عنوان تظاهرات علیه خشونت پلیس موجب با کشتن جورج فلوید همچنان به گسترش برای پنجمین هفته.

"هفته گذشته به ما نشان داده اند که پرداختن به نژاد پرستی است نه صرفا یک موضوع از کلمات اما از اقدامات صورت گرفته برای از بین بردن واقعی سازه است که تداوم آن" در این نامه نوشته شده توسط کارمند در گروه گوگل علیه نژاد پرستی می خواند. "در حالی که ما به عنوان افراد نگه دشوار است اما لازم مکالمات ما با خانواده و دوستان و همسالان ما نیز فوق العاده نا امید شده توسط شرکت ما پاسخ."

کارکنان به طور خاص خواستار گوگل مداوم ابر قرارداد با Clarkstown اداره پلیس در نیویورک بود که شکایت کرد به اتهام انجام فعالیت های غیر قانونی نظارت در زندگی توجه به معترضان در سال 2015. آنها همچنین برجسته این شرکت غیر مستقیم حمایت از یک کلانتر در آریزونا ردیابی افرادی که عبور از مرز آمریکا و مکزیک.

به کارگران مشارکت در تضاد به خارجی اظهارات نژادی و حقوق صاحبان سهام است که مدیران مانند پیچای شده است. در حالی که این شرکت متعهد شده است 175 میلیون دلار برای حمایت از سیاه و صاحبان کسب و کار و جویندگان کار و یوتیوب ایجاد 100 میلیون دلار از صندوق برای تقویت صدای سیاه سازندگان آن همچنان به سود حاصل از قرارداد. "ما نباید در کسب و کار از جرم سیاه وجود در حالی که ما شعار که سیاه و سفید زندگی می کند و ماده" در این نامه می گوید.

تقاضا می آید تقریبا دو هفته پس از آمازون اعلام کرد از یک سال از مهلت قانونی پلیس با استفاده از آن تشخیص صورت ابزار Rekognition. آی بی ام رفت و حتی بیشتر متعهد به توقف توسعه تکنولوژی شناسایی چهره در مجموع با توجه به پتانسیل نقض حقوق بشر. تا کنون گوگل نیست گفت: آیا برنامه ای برای ادامه کار خود را با سازمان های اجرای قانون.

این نامه بوده است در حال گردش در میان کارمندان گوگل پس از چهارشنبه گذشته و دریافت کرده است قابل توجه میزان پشتیبانی که در زمان کوتاه است. تا کنون کارکنان می گویند آنها را دریافت پاسخ رسمی از مدیریت شرکت.

گوگل بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن