قند بارون garlands کریشنراجا وادییار مجسمه در شهر پیش از پوجا در کارخانه قند پانداواپورا

Mandya District Minister K.C. Narayanagowda, MP Sumalatha, Melukote MLA C.S. Puttaraju and a host of Seers att

توسط PARINEWS در 22 مرداد 1399

Mandya District Minister K.C. Narayanagowda, MP Sumalatha, Melukote MLA C.S. Puttaraju and a host of Seers attend reopening ceremony

میسور/میسورو: پیش از مراسم بازگشایی پانداواپورا سَهاکارا سَکَرِه کارخان (PSSK) در پانداواپورا در بخش مندیا امروز، رئیس شرکت نیرانی شوکر (MRN Group) موروگش نیرانی، یک بی جی پی ام ال ای از بیلگی در منطقه باگلکوت که کارخانه قند را در اجاره ای ۴۰ ساله در اختیار گرفته است، مجسمه این مجسمه را به جای میورس ماهاراجا سری کریشناراجا ویدیار در دایره کی آر در قلب شهر صبح امروز به عنوان ادای احترام به حاکم رویایی، فرود می آرد. Pandavapura Sahakara Sakkare Karkhane

Nirani که وزیر سابق نیز بود، در صحبت با افراد پرس گفت که او روز (Aug.11) را برای بازگشایی دوباره از PSSK دهه های که سال ها بسته شده بود، به نشانه کریشنا جانماشتامی و همچنین تولد خود را انتخاب کرده است.

با اشاره به اینکه PSSK امروز با اجرای پوجا برای دیگ های بخار و بومی پوجا برای افزایش ظرفیت خرد کردن موجود ۳۵۰۰ تن در روز به ۵۰۰۰ تن باز خواهد شد، گفت که وی با برکت می تواند کارخانه واقع در منطقه میسورو را دریافت کند و به مردم ولسوالی های میسورو و ماندیا خدمت کند.

با حفظ این که خرد کردن نیشکر در کارخانه آغاز خواهد شد اوت.20، او گفت که او امیدوار بود که احیای کارخانه تا حد زیادی در تغییر ثروت اقتصادی جامعه کشاورزی از بخش مندیا کمک کند.

با بیان اینکه PSSK تا کنون 12000 درخواست از جوانان بیکار برای مشاغل دریافت کرده است، گفت که چنین تعداد عظیمی از برنامه های کاربردی نشان می دهد گرانش مشکل بیکاری و او بهترین تلاش خود را برای تقویت اقتصاد روستایی.

کارخانه قند سریراما

با اشاره به تملک خود را از کارخانه قند سریراما Chunchanakatte بیش از حد، بارون شکر گفت که او پیشنهاد تنها برای کارخانه است و او درصد امیدوار بود از کیسه زدن قرارداد برای اداره کارخانه در اجاره 40 ساله درست مثل آن از PSSK.

پاسخ به پرس و جو در مورد تلاش های گزارش شده خود را به بیش از MySugar معتبر در ماندیا نیز، او گفت که او برای آن پیشنهاد پس از دولت دعوت مناقصه. بالاترین پیشنهاد کننده این مناقصه را کیسه دار می کند و این روند به صورت عادلانه و شفاف انجام خواهد شد.

MLA L.Nagendra، شهر BJP رئیس جمهور T.S. سریواتسا و دیگر رهبران حزب محلی در این مناسبت حضور داشته اند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن