گوگل تست صدای مطابق به امن گوگل دستیار خرید

گوگل دستیار صوتی ویژگی های بازی می توانید در حال حاضر خرید امن از طریق آن دستیار صوتی به عنوان بخشی از محدود ب

توسط PARINEWS در 6 خرداد 1399

گوگل دستیار صوتی ویژگی های بازی می توانید در حال حاضر خرید امن از طریق آن دستیار صوتی به عنوان بخشی از محدود برنامه آزمایشی. یک سخنگوی این شرکت به تایید پلیس آندروید است که قابلیت های جدید و طراحی شده است برای کمک به تامین امنیت خرید های ساخته شده در هوشمند بلندگو و هوشمند را نمایش می دهد. در حال حاضر آن را محدود به در برنامه خرید دیجیتال از طریق Google Play و همچنین رستوران ،

هنگامی که ما به دنبال دستورالعمل های نشان داده شده در گوگل در صفحه پشتیبانی برای فعال کردن این ویژگی ما فقط دیدم گزینه ای برای فعال کردن دستیار موجود اثر انگشت و یا باز کردن قفل با چهره روش های امنیتی. دیگر کاربران گزارش داده اند که آنها قادر به دیدن صدای مطابقت گزینه منو اما این نرم افزار مسدود زمانی که آنها سعی کردم به آن را فعال کنید.

تصاویر ارسال شده توسط Android Police نشان می دهد که فرایند راه اندازی برای این ویژگی. "استفاده از صدای خود را به منظور بررسی آن را به شما هنگامی که ساخت یک خرید خود را با دستیار" نرم افزار بار خوانده شده است. همچنین هشدار می دهد که از ویژگی های امنیتی ممکن است مناسب و اشاره کرد که "کسی که با یک شبیه صدا و یا ضبط ممکن است قادر به تایید خریدهای بر روی دستگاه شما وارد سیستم شوید."

اگر چه آن ممکن است امن ترین روش استفاده از صدای خود را به عنوان امنیت پتانسیل خیلی بیشتر بدون درز از استفاده از تلفن خود را برای پاسخ به یک اثر انگشت و یا چهره باز کردن سریع است. آن را نیز می تواند راحت تر از الکسا موجود از روش های امنیتی که اجازه می دهد تا شما را به استفاده از یک پین برای محافظت از خرید های ساخته شده با استفاده از صدای خود را.

صدای بازی است که گوگل دستیار از ویژگی های است که اجازه می دهد تا دستیار به تفاوت بین کسی که پرداختن به آن است. ماه گذشته 9to5Google گزارش داد که گوگل به روز رسانی صدای مطابقت فرآیند آموزش به آن اجازه می دهد تا به تمایز بین مردم با "به طور قابل توجهی بالاتر دقت است." وجود دارد گزارش هنوز محدودیت چقدر پول شما می توانید صرف با استفاده از فقط صدای خود را به عنوان امنیت گوگل تایید برای اندروید پلیس.

با توجه به Google I/O سال 2020 کنفرانس توسعه برنامه ریزی شده بود را در اوایل این ماه وجود دارد حدس و گمان است که این شرکت امیدوار بود اولین آن وجود دارد. گوگل به هیچ نشانه ای در مورد زمانی که صدای مطابقت تایید خرید ممکن است گسترده تر آزاد کند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن