'هی گوگل' خانه هوشمند رویداد برنامه ریزی شده برای ماه جولای 8th

گوگل میزبانی مجازی خانه های هوشمند توسعه دهنده رویداد در جولای 8th جای خود را لغو Google I/O کنفرانس این شرکت

توسط PARINEWS در 10 تیر 1399

گوگل میزبانی مجازی خانه های هوشمند توسعه دهنده رویداد در جولای 8th جای خود را لغو Google I/O کنفرانس این شرکت اعلام کرده است امیدوار به پوشش "جدید و ویژگی های آینده برای خانه های هوشمند توسعه دهندگان و کاربران." آنلاین با این نسخهها کار میکند "هی گوگل" خانه هوشمند اجلاس به عنوان رویداد catchily با عنوان شامل 45 دقیقه keynote یک سری از توسعه دهنده جلسات و پانل های گوگل و دیگر شرکت ها در خانه هوشمند میباشد.

کلیدی خواهد بود که ارائه شده توسط گوگل مدیریت محصول مدیر خانه هوشمند اکوسیستم میشل Turner خواهد شد بیش گوگل هوشمند جدید صفحه اصلی ویژگی های API همراه با منافع خود را برای توسعه دهندگان و کاربران. اگر چه آن را توسعه متمرکز قبلی Google I/O keynotes معرفی جدید خانه هوشمند محصولات و خدمات. گوگل می گوید آن را با استفاده از این اجلاس به "به اشتراک گذاری اخیر ما خانه هوشمند محصول طرح."

گوگل خانه هوشمند بخش مشغول بوده است پس از 2019 آشیانه نام تجاری جدید. سال گذشته این شرکت منتشر شده لانه مینی هوشمند بلندگو لانه مش Wifi روتر جدید صفحه نمایش هوشمند به نام و لانه Hub حداکثر. در اوایل سال جاری آن را نیز مجددا راه لانه خود را آگاه اشتراک خود را برای خانه های هوشمند دوربین های امنیتی و اعلام کرد یک سری از پیشرفت گوگل دستیار.

ثبت نام برای گوگل خانه هوشمند اجلاس رایگان است و شما می توانید در اینجا ثبت نام.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن