چگونه می توانم به شما در مقابله با افرادی که حاضر به پوشیدن ماسک?

شما می خواهم فکر می کنم که ماه از خواندن در مورد سرشار بیمارستان ها و نصب آمار مرگ خواهد ترساند تقریبا هر کسی

توسط PARINEWS در 6 تیر 1399

شما می خواهم فکر می کنم که ماه از خواندن در مورد سرشار بیمارستان ها و نصب آمار مرگ خواهد ترساند تقریبا هر کسی را به زیر فعلی مراکز کنترل بیماری ها (CDC) توصیه: پوشیدن ماسک در فضاهای عمومی برای محافظت از دیگران از عفونت ممکن است به خصوص از آنجا که هیچ فعلی راه برای مطمئن شوید که ممکن است بدون علامت فرستنده — به خصوص در نسبتا شلوغ مناطق شهری است.

اما این روزها وقتی که من بیرون رفتن برای پیاده روی و یا برای اجرای errands حداقل نیمی از افرادی که من می بینم هنوز با پوشیدن ماسک — و یا خود را به پوشیدن ماسک در اطراف گردن خود را به عنوان اینکه آن تکه پارچه یا کاغذ خوب هستند-شانس توتم به جای موارد با یک هدف خاص.

مسلما در صورت ماسک مناسب نیست و یا به خصوص دلپذیر برای پوشیدن دارم. می توان آنها را در روز تابستان; آنها می تواند ناراحت کننده باشد اگر به درستی نصب نیست; آنها می توانید عینک خود را مه تا آنها در راه از خوردن و نوشیدن و صحبت کردن (به خصوص در تلفن); و آنها می توانند صدا خفه کن صدای خود و پنهان کردن لبخند خود را.

دلایل دیگری هم وجود دارد که افراد ممکن است اجتناب از پوشیدن ماسک. وجود دارد کسانی که با مشکلات تنفسی و دیگر دلایل معتبر برای اجتناب از چهره پوشانده اند. وجود دارد که جنبه سیاسی — پوشیدن ماسک یا نه با پوشیدن یک تبدیل به یک بیانیه در برخی از محافل از حمایت خاص سیاسی نقطه نظر. سردرگمی وجود دارد بیش از مخلوط سیگنال های ما در حال گرفتن از کارشناسان پزشکی و رهبران سیاسی. وجود ساده پهلوانان: "هیچ کس در حال رفتن به بگویید که من چه چیزی را می پوشند!' و وجود خستگی روانی: پس از چند ماه از برخورد با یک بیماری همه گیر و هیچ پایانی در چشم آن را وسوسه انگیز را فقط به پرتاب کردن دست خود را و رفتن در مورد زندگی خود را.

اما اگر شما احساس می کنید که مردم باید با پوشیدن ماسک? چگونه شما مقابله با خشم — نه به ذکر است ممکن است خطر است ؟ شما باید به مقابله با آنها ؟ من رفتم دنبال مشاوره آنلاین. من در بر داشت برخی از — اما چیزی که بلافاصله این مسئله را حل کند.

Re-opening Continues Across Densely Populated New York And New Jersey Areas

بشود کار نمی کند

جولیا مارکوس متخصص اپیدمیولوژی و استاد در دانشکده پزشکی هاروارد می گوید در مقاله خود در اقیانوس اطلس که بشود مردم برای پوشیدن ماسک معکوس است. او توصیه می کند که ما به دنبال نمونه ای از سازمان ها که توزیع کاندوم در طول بحران ایدز از سال 1980 و یکبار مصرف ماسک به راحتی در دسترس که در آن آنها مورد نیاز — در مقابل فروشگاه ها و یا فرودگاه ، او همچنین نشان می دهد که این ممکن است کمک کند اگر ما مطمئن شوید که ماسک مناسب و خوبی است ، (به عبارت دیگر مردم را می خواهید به آنها را می پوشند.)

در سانفرانسیسکو کرونیکلنویسنده تونی براوو مذاکرات به قوانین و مقررات کارشناسان در مورد چگونه — و یا به جای اینکه به مقابله با افرادی که با پوشیدن ماسک در فروشگاه ها و دیگر فضاهای عمومی. آن است که به طور کلی توافق در این میان حسن نیت ارائه میدهد mavens که رویارویی (علاوه بر اینکه احتمالا خطرناک) کار نمی کند. براوو به نقل از لیز پست بزرگ و نوه معروف و مقررات متخصص امیلی پست عنوان کرد و گفت که بهتر است به سادگی به عنوان مثال منجر شود. "مغز ما می خواهید به مجازات یا شرم مردم که به پیروی از قوانین. که هرگز مردم را در کنار خود. چیزی که شما می توانید انجام دهید این است که خودتان را کنترل و انجام همه چیز شما می توانید برای محافظت از خودتان را."

و اصلا فرض کنیم شما می دانید که چرا آنها با پوشیدن ماسک, اشاره عزیزه احمد یک استاد که دارای تخصص در بهداشت قانون در دانشگاه. افرادی هستند که با مشروع دلایل بهداشتی برای پوشیدن ماسک. گاهی اوقات بهتر است به سادگی از آنها بخواهید به گام به عقب اگر آنها بیش از حد به راحتی.

شاید این ممکن است کمک به اذعان کسانی که تشخیص نیاز به مراقبت. در اخیر روز صبح من در حال قدم زدن در پیاده رو باریک و یک مرد که تا به حال بدیهی است که فقط به پایان رسید تنه زدن تبدیل گوشه بر روی خیابان ماسک خود را در اطراف گردن خود را. به عنوان به زودی به عنوان او را دیدم من او بلافاصله با قرار دادن ماسک در محل. به ما گذشت ما راننده سرشونو تکون دادن در به رسمیت شناختن متقابل ما حسن نیت ارائه میدهد و پس از آن رفت و ما راه جداگانه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن