ایالات متحده را قطع خواهد کرد روابط خود را با سازمان بهداشت جهانی می گوید رئیس جمهور تهمت

ایالات متحده را خاتمه ارتباط آن با سازمان بهداشت جهانی (WHO) رئیس مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در یک کنفرانس مطب

توسط PARINEWS در 9 خرداد 1399

ایالات متحده را خاتمه ارتباط آن با سازمان بهداشت جهانی (WHO) رئیس مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی امروز.

"چین است و در مجموع شاهد بیش از, سازمان بهداشت جهانی," مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "ما باید دقیق به آنها اصلاحات که آنها باید و درگیر با آنها به طور مستقیم اما آنها حاضر به عمل می کنند."

مغلوب ساختن پیشی جستن قبلا منجمد کمک های مالی به این که این ادعا که سازمان متمایل به فشار از چین بود و بیش از حد اعتماد خود به اطلاعات اولیه در مورد گسترش coronavirus. او همچنین موضوع را با کسی که انتقاد از ممنوعیت سفر.

هنوز معنای قطع کامل روابط با این سازمان در یک مرحله شدید. کارشناسان می گویند که اگر ما severs روابط با این که وجود دارد می تواند عواقب فاجعه بار جهانی بهداشت عمومی. به ما کمک صدها میلیون دلار برای تلاش های خود را. "این حقیقی حتی با داشتن این گفتگو پس از آن را بسیار سخت برای به دست آوردن سر خود را در اطراف عظیم مفاهیم" ربکا کاتز مدیر مرکز جهانی علوم بهداشت و امنیتی در دانشگاه جورج تاون گفت: طبیعت این هفته است.

این عمل همچنین می تواند مختل جهانی پاسخ به COVID-19. این است که مرکزی هماهنگی بدن برای جهانی بهداشت عمومی در شرایط اضطراری. آن را در حال حاضر سازماندهی بین المللی کارآزمایی بالینی بررسی مواد مخدر است که می تواند درمان COVID-19 و محوری در ترغیب پاسخ اولیه به این بیماری اعلام جهانی اضطراری برای بهداشت عمومی در ماه ژانویه است. این سازمان همچنین از همه گیر پاسخ در زیر منابع کشور است.

نزدیک به 6 میلیون نفر در سراسر جهان قرارداد بسته اند این ویروس بیش از 360,000 فوت کرده اند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن