آن را در حال حاضر در حال گرفتن بیش از حد گرم و مرطوب در برخی از مکان ها برای انسان ها برای زنده ماندن

ترکیبی از حرارت و رطوبت افراطی است که آن را unendurable نیست فقط یک مشکل برای آینده — کسانی که شرایط در حال حا

توسط PARINEWS در 20 اردیبهشت 1399

ترکیبی از حرارت و رطوبت افراطی است که آن را unendurable نیست فقط یک مشکل برای آینده — کسانی که شرایط در حال حاضر در اینجا یک مطالعه جدید می یابد. Off-the-نمودار خوانش است که قبلا تصور می شود تقریبا وجود ندارد در این سیاره امروز ظهور کرده اند در سراسر جهان و سرکش درجه حرارت در حال تبدیل شدن بیشتر رایج است.

شرایط رسیدن به حدود 115 درجه فارنهایت در گرما-شاخص مقیاس اندازه گیری هر دو حرارت و رطوبت است که اغلب به عنوان آنچه که متوسط "احساس" — دو برابر شده بین سال های 1979 و تا سال 2017 این مطالعه نشان داد. رطوبت و گرما هستند به خصوص ترکیب کشنده از رطوبت messes با توانایی بدن برای خنک کردن خود به خود خاموش توسط تعریق. این یافته ها حاکی از آن است که شرایط سخت است که دانشمندان گیراندم به عنوان یک قریب الوقوع ناشی از تغییر آب و هوا به واقعیت تبدیل می شوند زودتر از انتظار می رود.

"ما ممکن است نزدیک به یک نقطه اوج در این از ما فکر می کنیم" Radley هورتون همکاری نویسنده این مطالعه جدید منتشر شده امروز در مجله علم پیشرفتدر بیانیه ای گفت:. او در تحقیقات قبلی تا به حال پیش بینی شده است که جهان نمی خواهد تجربه گرما و رطوبت فراتر از انسان تحمل کرده است.

بیشتر شدید و مکرر گرما حوادث یکی از نشانه های تغییر آب و هوا بسیاری از تحقیقات نشان داده شده است. اما بسیاری از این مطالعات بر اساس خوانش است که نگاه به طور متوسط بیش از یک منطقه گسترده ای بیش از یک دوره طولانی از زمان. به جای هورتون و شرکت خود نویسنده نگاه از نزدیک در هر ساعت اطلاعات از 7,877 ایستگاه های آب و هوا در سراسر جهان. آنها با استفاده از "wet bulb" مقیاس درجه سانتی گراد است که اقدامات عوامل دیگر مانند سرعت باد و تابش خورشیدی در بالای حرارت و رطوبت است.

که چگونه آنها یافت می شود بیش از یک هزار خوانش شدید گرما و رطوبت به حباب مرطوب خوانش از 31 درجه سانتیگراد است که قبلا تصور می شود بسیار نادر است. در امتداد خلیج فارس آنها را دیدم بیش از ده خوانش بالاتر از آنچه تصور می شود انسان در حد تحمل از 35 درجه سانتیگراد در حباب مرطوب مقیاس. که بالاترین wet bulb خواندن که ادبیات علمی تا کنون ثبت شده است. در 2015, شهرستان بندر ماهشهر در ایران تجربه wet bulb خواندن فقط زیر 35 درجه سانتیگراد است. در بیش از 160 درجه فارنهایت در گرما-شاخص مقیاس که در حدود 30 درجه بالاتر از جایی که خدمات ملی آب و هوا گرما-شاخص محدوده به پایان می رسد و این یک سناریو است که مدل های آب و هوا تا به حال هوا را به اتفاق می افتد تا اواسط قرن.

جادوها شدید حرارت مرطوب نیز شاهد سراسر آسیا و آفریقا و استرالیا و آمریکای جنوبی و آمریکای شمالی و به طور کلی خوشه امتداد سواحل. آمریکا در سواحل خلیج فارس به خصوص دشوار بود-رسید. منطقه شاهد ده ها تن از موارد از شرایط رسیدن به سطح انتظار را برای چند دهه. شرایط شدید تنها ساعت به طول انجامید و اغلب تنها در مناطق کوچک اما این حملات در حال تبدیل شدن بیشتر و بیشتر شدید, محققان می گویند.

آنها را به صورتی که مطالعات آینده باید به طور مشابه موضعی دنبال به دست آوردن درک بهتری از چگونگی تغییر آب و هوا است که در جوامع است که احساس بحران جلوتر از بقیه جهان. یک برنده جایزه پولیتزر سری از واشنگتن پست در زمان این نوع رویکرد در یک سری در مورد مکان های که در آن درجه حرارت متوسط در حال حاضر افزایش یافته است 2 درجه سانتیگراد آستانه است که در آن پاریس آب و هوا منطبق با هدف حفظ جهان از بیش از.

"اگر شما زوم در شما دیدن چیزهایی که شما نمی بینید در یک مقیاس بزرگتر می گوید:" کالین ریموند سرب نویسنده و پژوهشگر فوق دکترا ناسا در آزمایشگاه پیشرانش جت. "در کوچکترین مقیاس آن شدید تر است." یکی از محدودیت ها در مطالعه خود با توجه به ریموند است که وجود دارد در سراسر جهان است که به سادگی به عدم وجود ایستگاه های آب و هوا. پس آنچه را که آنها قادر به سند می تواند اتفاق می افتد حتی بعد وسیع وجود دارد فقط در ابزار در جای خود و در عین حال به اندازه گیری آن در همه جا.

گرمای شدید در حال حاضر جان بیشتر مردم در ایالات متحده از هر گونه آب و هوا مربوط به رویداد.

در 50 سال بین 1 تا 3 میلیارد نفر می تواند خود را زندگی در دماهای بسیار داغ است که آنها خارج از محدوده است که در آن انسان ها شده اند قادر به رشد در بر داشت یکی دیگر از مطالعه منتشر شده در این هفته است. فقط چگونه بسیاری از میلیاردها دلار روبرو خواهد شد که در آینده بستگی دارد چه اقداماتی صورت گرفته است در حال حاضر برای جلوگیری از این سیاره از خطرناکی بیش از حد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن