K-pop ستان سیل جناح راست هشتگهای مانند #BlueLivesMatter و #MAGA

K-pop ستان یک ژیان شهرت آنلاین قادر به بسیج در شماره های گسترده در حمایت از خود را انتخاب کند. معمولا که فقط ب

توسط PARINEWS در 14 خرداد 1399

K-pop ستان یک ژیان شهرت آنلاین قادر به بسیج در شماره های گسترده در حمایت از خود را انتخاب کند. معمولا که فقط به معنی گسترش انجیل از K-pop, اما به عنوان اعتراضات فوران در سراسر آمریکا در پاسخ به پلیس به قتل جورج فلوید و رئیس جمهور تهمت و تهدید کرده است که برای ارسال در برابر کسانی که در خیابان ها طرفداران را در بر داشت یک علت جدید: جاری شدن سیل در جناح راست هشتگهای مانند #MAGA و #BlueLivesMatter با memes, Gif و فیلم های مورد علاقه خود هنرمندان K-pop.

این سیاسی اخیر فعال سازی به نظر می رسد که آغاز شده و پس از اداره پلیس دالاس خواسته عمومی در روز یکشنبه برای ارسال ویدئوها از "فعالیت های غیر قانونی از تظاهرات" از طریق یک برنامه اختصاص داده شده. ستان در پاسخ با ارسال K-pop محتوا از جمله fancams (کوتاه فن-کلیپ های ضبط شده از هنرمندان) و دالاس PD شد و در نهایت مجبور به خراب کردن برنامه.

در حال حاضر به نظر می رسد ستان در حال تبدیل توجه خود را بر جناح راست هشتگهای به طور کلی. مرور توییتر و یا Instagram برای هشتگهای مانند #MAGA و #BlueLivesMatter نشان می دهد که اکثر پست های اخیر پر از K-pop fancams و الگوهای رفتاری که مسخره این علل است. دیگر استن گروه مانند Barbz که در حمایت Nicki Minaj نیز درگیر شدن. (اگر چه بالا پست کسانی هستند که بیشتر درگیر با, هنوز هم معمولا از صمیمی حامیان.)

برخی از هشتگهای هدف به طور خاص مربوط به تظاهرات اخیر. روز دوشنبه برای مثال در حساب توییتر از Kirkland, WA نیروی پلیس خواسته پیروان به استفاده از هشتگ #calminkirkland برای انتقال اطلاعات در مورد "شورش یا غارت" در این شهرستان است. مرور در توییتر در حال حاضر فقط نشان می دهد بی پایان کلیپ از گروه های K-pop مانند BTS (معمولا همراه با درخواست که پلیس این مردان "سرقت قلب من").

این نوع از هماهنگی اقدامات تنها ممکن است در اثر یک دوره کوتاه تا ستان توجه حرکت می کند. اما چنین موقت در تلاش برای "کنترل" از هشتگهای محبوب هنوز هم می تواند قابل توجه باشد. در اوایل این هفته به عنوان مثال فعالان اشاره کرد که خاموشی سهشنبه ابتکار که در آن کاربران به اشتراک گذاشته مربع سیاه و سفید در رسانه های اجتماعی در همبستگی با تظاهرات بود ناخواسته عواقب منفی غرق کردن اطلاعات حیاتی در مورد وثیقه بودجه و اعتراض مکان های به اشتراک گذاشته شده در زیر #پل و #BlackLivesMatter هشتگهای.

اگر چه پلیس آمریکا در پاسخ به اعتراضات با حکومت و خشونت ادامه تظاهرات در سراسر آمریکا با ده ها هزار نفر در ادامه به ماه مارس است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب