Kamegowda حفر فقط چاله اما نمی ساخت حوضچه: روستاییان

70 روستاییان درخواست مندیا DC که " برکه مرد بود و اذیت و آزار آنها را با انکار دسترسی به چراندن گاو ملوللی: تن

توسط PARINEWS در 28 تیر 1399

70 روستاییان درخواست مندیا DC که " برکه مرد بود و اذیت و آزار آنها را با انکار دسترسی به چراندن گاو

ملوللی: تنها چند روز پس از هشتاد ساله 'برکه مرد یا Kere Kamegowda از Dasanadoddi روستا در ملوللی taluk از مندیا منطقه به رسمیت شناخته شده بود و مورد تحسین قرار گرفته توسط نخست وزیر نارندرا مودی در خود ماهانه 'Mann Ki Baat' All India Radio آدرس و جوابی در یافت می شود و به خوبی به اطلاع عموم شکوه یک گروه از روستاییان همکار شکایت کرده اند به مندیا DC Dr. M. V. Venkatesh که Kamegowda ادعای کاذب بودند.

پس از ساعت آدرس جایی که مودی به نام او آب جنگجو فروتن کشاورز Kamegowda شات به شهرت ملی و مذاکرات را به یک فیلم مستند در او. یک تقاضا وجود دارد که Kamegowda باید افتخار با آب حفاظت متخصص' جایزه و همچنین موسسه سالانه جایزه به نام او اختصاص داده شده واقعی آب اياد.

اشتباه طرح

در حال حاضر یک گروه از 70 روستاییان باید تقاضای مندیا DC جایی که آنها اعلام کرده اند که Kamegowda بود و به دروغ ادعا می کنند که او ساخته شده است 16 حوضچه و انکار دسترسی به چراگاه زمینه است. روستاییان گفته اند که Kamegowda نمی حفاری هر برکه یا دریاچه به عنوان پیش بینی شده در رسانه ها و سیستم عامل رسانه های اجتماعی.

روستاییان ادعا کرد که Kamegowda حفر فقط چاله که بدون استفاده به روستاییان است. "پس از Kamegowda حفر چاله های آن تبدیل شده است بسیار دشوار را برای ما به چراندن گاو. او رفتار به عنوان اگر تپه ها اموال شخصی خود. او شده است اذیت و آزار مردم روستای" آنها شکایت کرده است. علاوه بر این زمین متعلق به وزارت جنگل و آن را سبز از سنین. "Kamegowda نیست کمک برای سبز" گفتند.

اتهام آزار و اذیت

روستاییان نیز ادعا شده که Kamegowda شد دور نگه داشتن روستاییان از دسترسی به استخر. "این حوضچه های طبیعی و انسان ساخته شده است. چگونه می تواند یک فرد ساخت 16 برکه تنهایی" آنها مورد سوال است. روستاییان ادعایی که هیچ افسر مراقبت برای بازدید از این روستا برای بررسی صحت ادعاهای ساخته شده توسط Kamegowda.

آنها همچنین متهم Kamegowda با به طور غیر قانونی استخراج شن و ماسه از برکه ها و خواسته اند که DC به انجام یک نقطه بازرسی برای بررسی صحت Kamegowda را ادعا می کند و همچنین به افتخارات ارزانی اگر آنها ثابت هستند نادرست است. "Kamegowda یک اشتباه در یک جای مناسب و شهرت او نادرست است و او شایسته توجه و جوایز. در حال حاضر او را تهدید به فایل موارد در برابر همه ما" روستاییان گفت.

اما Kamegowda گفت که او مواجه شد مشکل از برخی از مردم این روستا بعد از ساعت ذکر نام او و کار او در سخنرانی خود. او گفته است که روستاییان باید در برابر توطئه های او با توجه به رقابت.

در ضمن مندیا DC دکتر Venkatesh خواسته است دستیار کمیسر و Tahsildar به تشکیل جلسه و مرتب کردن این مسئله است.

او توضیح داد که تنها پس از بازرسی برکه ها و دریاچه ها ساخته شده توسط Kamegowda منطقه دولت تا به حال ارائه گزارش به دولت است. "شخصی کینه نباید تحت الشعاع کار خوب," او گفت:.

کمیته حقیقت یاب تشکیل می شود: مندیا AC

بر اساس مندیا DC Dr. M. V. Venkatesh به منظور تعیین صحت Kamegowda ادعا می کند که او ساخته شده است 16 حوضچه در اراضی باير از Dasanadoddi و در مورد اتهام از روستاییان که Kamegowda شد اذیت و آزار آنها یک کمیته حقیقت یاب تشکیل خواهد شد گفت: مندیا Asst. کمیسر (AC) Sooraj.

او صحبت کردن در یک جلسه آشتی جویانه در Dasanadoddi دیروز پس از روستاییان درخواست DC در مورد آنچه آنها به نام مشکوک ادعا و آزار و اذیت از Kamegowda. اما Kamegowda نیست در این جلسه حضور او به عنوان indisposed. این کمیته تشکیل خواهد شد در جولای 21 و آن را شامل افسران از درآمد جنگل و دانشکده علوم زمین.

هنگامی که این کمیته تسلیم گزارش خود مناسب عمل خواهد شد آغاز Sooraj گفت و افزود که اگر در همه Kamegowda ثبت شده است نادرست موارد در برابر روستاییان گام خواهد شد گرفته شده برای برداشت چنین مواردی است. این مندیا DC اعلام کرده بود که Kamegowda نام خواهد بود توصیه می شود به Padmashree جایزه. اما از آنجا که کمیته حقیقت یاب است تشکیل شده است در حال حاضر این جایزه پیشنهاد شده است را در خود نگه دارد در حال حاضر.

Tahsildar Chandramouli, Taluk Panchayat اجرایی Satish روستایی Dy.SP Dhanraj Dy. Tahsildar Siddamma و Belakavadi Sub-بازرس Umapathi و دیگر افسران و روستاییان حاضر بودند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب