کیم کارداشیان وست بعدی سوپراستار مشهور به گیر یک پادکست منحصر به فرد مقابله با Spotify در

کیم کارداشیان غرب وارد شده به مقابله با Spotify در برای تولید و میزبان جدید منحصر به فرد پادکست. معامله به شرح

توسط PARINEWS در 28 خرداد 1399

کیم کارداشیان غرب وارد شده به مقابله با Spotify در برای تولید و میزبان جدید منحصر به فرد پادکست. معامله به شرح زیر Spotify را نقطه عطفی قرارداد در ماه گذشته با پادکست نیروی عظیم منهدم کننده جو روگان است که حرکت خود را در پادکست این جو روگان تجربه به جریان موسیقی پلت فرم این بعد از این سال. به وال استریت ژورنال برای اولین بار گزارش کارداشیان غرب معامله در روز چهارشنبه.

این معلوم نیست چه شرایط مالی برای معامله هستند; گزارش های رسانه ها گفت: روگان منحصر به فرد قرارداد با Spotify به ارزش بیش از $100 میلیون. آن را بعید است کارداشیان غرب است که سود آور به عنوان او را به مهاجرت های موجود محبوب پادکست به Spotify در پلت فرم مانند روگان اما شروع در مجموع یکی از جدید. Spotify کاهش یافته است به اظهار نظر در مورد جزئیات معامله است.

کارداشیان غرب آوازی مدافع عدالت کیفری اصلاحات و در حال مطالعه برای تبدیل شدن به یک وکیل از طریق یک برنامه کارآموزی. از طریق مطالعات او به طور گسترده با بی گناهی پروژه غیر انتفاعی است که با تمرکز بر تبرئه اشتباه محکوم افراد از طریق آزمایش DNA و حمایت گسترده تر عدالت کیفری اصلاحات. این پادکست که توزیع خواهد شد تحت Parcast شبکه Spottily به دست آورد و سال گذشته را نور افکن هر دو Kardashian West دخالت و کار تحقیقی از شرکت تولید کننده Lori روچیلد Ansaldi. هر دو را شرکت-تولید و شرکت میزبان نشان می دهد.

معامله فقط آخرین در Spotify در حال فشار برای گرفتن بیشتر از پادکست چشم انداز است. این شرکت خریداری سوراخ کردن رسانه ساز محبوب پادکست پاسخ به همه و زمیندر 2019. بازگشت در ماه فوریه Spotify خریداری رینگر — بیل سیمونز' فرهنگ و ورزش سایت و پادکست شبکه — در درجه اول برای خود شبکه ای از محبوب نشان می دهد.

با معاملات مانند روگان است و در حال حاضر یکی از با Kardashian West, Spotify ایجاد کرده است خود را به عنوان به خوبی در بودجه شرکت در این پادکست فضا. از آن حاضر به پرداخت برای انحصار و آن را به وضوح علاقه مند در chipping دور در تسلط پلت فرم های دیگر صاحبان مانند سیب و به میزان کمتر یوتیوب که در آن مقدار زیادی از podcasters همچنین پست تصویری نسخه های ضبط شده. (روگان محبوب یوتیوب کانال دیگر شامل قسمت کامل پس از Spotify در مقابله لگد به طور کامل بعد از آن در سال 2020.)

به روز رسانی ژوئن 17th, 6:33بعد از ظهر ET: روشن است که نشان می دهد منتشر خواهد شد تحت Spotify را Parcast شبکه و تمرکز بر کار تحقیقی از شرکت تولید کننده Lori روچیلد Ansaldi.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن