یوگا خیر C740 لپ تاپ 100 دلار ارزان تر از معمول در بهترین خرید

خیر C740 14 اینچ لپ تاپ یکی از بهترین لپ تاپ شما می توانید خرید است و همچنین مقرون به صرفه ترین گزینه در ما را

توسط PARINEWS در 13 خرداد 1399

خیر C740 14 اینچ لپ تاپ یکی از بهترین لپ تاپ شما می توانید خرید است و همچنین مقرون به صرفه ترین گزینه در ما راهنمای خرید. در حال حاضر در بهترین خرید این هزینه حتی کمتر از حد معمول است. پیکربندی استاندارد با یک پردازنده چهار هسته ای 10 Gen Intel Core i5-10210U پردازنده 8GB حافظه RAM و 256 GB SSD فقط 600 دلار به جای آن به طور منظم $800 قیمت. این لپ تاپ دارای 2 در 1 طراحی که اجازه می دهد تا صفحه نمایش خود را تلنگر تقریبا 360 درجه در اطراف بنابراین شما می توانید با استفاده از آن به عنوان یک تبلت. همچنین ویژگی های دو USB-C پورت USB Type-یک پورت و یک جک هدفون.

در همکارم مونیکا چانه را نقد کنید, او می گوید که C740 نمی پشته تا به برخی از گرانتر 2-در-1 لپ تاپ وقتی که می آید به عملکرد و عمر باتری و یا داشتن یک standout از ویژگی های هر چند آن را قابل اعتماد برای اهداف روزمره و آلومینیوم محکم ساخت. بزرگترین دارایی آن است که قیمت آن است که در حال حاضر 200 دلار کمتر از آن در طول فرایند بررسی. این چیزی است که امروز معامله به ارزش چک کردن.

برای دریافت در در این معامله قبل از آن منقضی می شود در ماه ژوئن 7th, شما نیاز به ثبت نام برای من بهترین خرید عضو برنامه. آن را رایگان برای پیوستن به و آن را تنها نیاز به یک آدرس ایمیل. سپس سر به این صفحه برای اضافه کردن این پیشنهاد را به حساب خود را. هنگامی که شما در صفحه محصول, مطمئن شوید که به درخواست من بهترین خرید قیمت ذکر شده زیر قیمت به طور منظم. من شامل یک تصویر زیر آن را روشن که در آن شما نیاز به بررسی جعبه برای ذخیره کردن مقداری پول.

Best Buy
Samsung Q70T QLED TV

سامسونگ Q70T 65 اینچ صفحه نمایش QLED, HDR, 4K TV که عرضه آن تنها چند ماه پیش 200 دلار برای اولین بار در Best Buy و Amazon. به طور معمول $1,300 آن $1,100 در هر دو خرده فروشان.

وجود دارد بسیاری از مدل های در بازار است که می توان آن را روی حیله و تزویر به آنها بگویید از هم جدا اما در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن در مورد این تلویزیون به طور خاص: علاوه بر این به عنوان یک نقطه کوانتومی تلویزیون ارائه می دهد که بهتر است دقت رنگ و کنتراست در مقابل سایر LED و LCD های Q70T پشتیبانی از متغیر نرخ تجدید است که یک مزیت برای بازی بر روی یک کامپیوتر است که قادر به بالا و نرخ فریم. این ویژگی باید در مفید آمده است هنگامی که ایکس باکس سری X و PS5 راه اندازی. این شهر همچنین دارای یک ویژگی به نام تطبیقی تصویر که اجازه می دهد تا تلویزیون به طور خودکار تنظیم تنظیمات بر اساس نور محیط در اتاق.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن