بار وام مجبور کردن رانندگان تاکسی به فروش خودرو

کمک مالی COVID توسط دولت حتی به 10٪ از رانندگان نرسید Mysore / Mysuru: رانندگان تقدیر صاحبان تاکسی در شهرستان

توسط PARINEWS در 31 مرداد 1399

کمک مالی COVID توسط دولت حتی به 10٪ از رانندگان نرسید

Mysore / Mysuru: رانندگان تقدیر صاحبان تاکسی در شهرستان ، که در حال حاضر از دست دادن بزرگ پس از قفل COVIDرنج می برد ، هنوز به کسب معیشت عادی خود را و در حال حاضر ، با بانک ها درخواست آنها را به بازپرداخت وام های خود ، آنها مجبور به فروش وسایل نقلیه خود را.

همچنین ۵۰۰۰ کمک مالی اعلام شده از سوی دولت حتی به ۱۰٪ رانندگان نرسیده است. این از هم جدا، مالیات بر جاده ها و بیمه نیز اعمال فشار بر رانندگان تقدیر صاحبان و بدون کسب و کار، درآمد خود را به شدت پایین آمده است که همچنین یکی دیگر از عوامل برای آنها به فروش وسایل نقلیه خود را.

بسیاری از رانندگان تاکسی که یا خودروهای خود را به شرکت های مسافرتی مختلف متصل کرده اند یا به خود رانندگی کرده اند، اعضای انجمن رفاه خودروهای توریستی منطقه میکور و مالکان هستند. آنها به ستاره میکور گفتند که ۵۰۰۰ کمک مالی از سوی دولت به آن ها نرسیده است. آنها بیشتر گفت که آنها یک پیام دریافت کرده بود درخواست آنها را به لینک شماره کارت Aadhaar خود را و پس از انجام همان تنها پیام آنها کردم 'اسناد خود را در حال بررسی است. آنها افزودند دیگر اتفاق نیفتاده است.

کیشان، راننده، گفت که به عنوان راننده تاکسی در یک شرکت مسافرتی مشغول به کار است و به دنبال قفل شدن به مدت سه ماه، از کار خارج شد.

وی در ادامه گفت که پدر معلولش اغلب بیمار می شود و قادر به پرداخت هزینه درمان و همچنین خرید دارو نیست. کیشان بی ادبانه گفت: «من باید چهار ماه اجاره خانه را بپردازم، از خانواده مراقبت کنم و حتی کمک های مالی دولت به من نرسیده است.»

ونکیتش، مالک-تقدیر-راننده گفت: من در ماه ژانویه خودروی جدیدی خریدم و دو تالش وام پرداخت کرده ام. قفل از ماه مارس اجرا شد و هر چند RBI تمدید توقف وام های بانکی تا اوت 31، شرکت های مالی خصوصی مجبور به پرداخت قساس وام بودند. من به نوعی موفق به پرداخت تالش یک ماه شدم. اما حالا هیچ منبع مالی ندارم و با درآمد صفر قصد فروش خودرو را دارم. اما خریداران تنها برای نیمی از قیمت آماده خرید هستند. من گیج شده ام و نمی دانم چه باید بکنم.»

در همین حال، رانندگان خودروهای توریستی منطقه میکور و صاحبان انجمن رفاه معاون رئیس جمهور R. Prabhakar گفت که چند شرکت مسافرتی پرداخت حقوق برای رانندگان، که از 10 سال در شرکت ها کار می کنند. "زندگی رانندگان در مضطرب است. مدیریت های شرکت به آنها می گویند که اگر علاقه مند هستند یا آنجا را ترک می کنند کار کنند. یک شرکت مسافرتی ۳۵ ساله به دنبال اجرای قفل شدن ۱۵۰ راننده را حذف کرده است. این رانندگان کجا خواهند رفت؟» پرسید.

پرابهاکار در ادامه گفت که اگر مردم به جای حرکت در خودروهای خود مالیات استخدام کنند بسیاری از رانندگان معیشت خود را کسب خواهند کرد. وی تصریح کرد: ما تمام اقدامات احتیاطی را برای جلوگیری از گسترش COVID-19 انجام می دهند و مردم نیازی به ترس از آن نیستند. ما از صنعتگران، دولتی ها و مسئولان می خواهیم که از خدمات ما استفاده کنند.»

بیش از 80 مالک آماده فروش خودروهای خود: رانندگان خودروهای توریستی منطقه میکور و صاحبان انجمن رفاه اس ناگراج گفت: بیش از 80 مالک- تقدیر رانندگان این انجمن برای فروش خودروهای خود جلو آمده اند.

"اگرچه آنها خودروهای خود را می فروشند، اما قیمت درست را دریافت نمی کنند. خریداران نیمی از قیمت خودرو را می خواهند. من یک تویوتا اینووا برای 13.5 لاخ خریده بودم و به تازگی آن را برای 5 لاخ فروخته بودم. من بايد حداقل 8 تا لاخ براي اون مي گرفتم اما همان طور که در بحران عمیق مالی بودم، مجبور شدم آن را به قیمت بسیار پایین بفروشم چرا که گزینه ای وجود نداشت.»

وی در ادامه گفت که این انجمن ۸۵۰ عضو دارد و کمک مالی دولت از ۵۰۰۰ نفر حتی به ۱۰٪ آن ها نرسیده است.

وی افزود: ما از دولت خواسته ایم تا دی ماه آینده برای بازپرداخت وام، مالیات بر جاده ها و بیمه وقت بدهد و افزود: 150 آژانس مسافرتی، 4 هزار مالیات و خودروهای توریستی در ولسوالی میسورو وجود دارد. وی افزود: بسیاری از رانندگان تاکسی خودروهای خود را فروخته اند و هم اکنون برای کسب معیشت خود ماسک صورت می فروشند، در حالی که تعداد کمی از آنها در فعالیت های کشاورزی افراط کرده اند.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن