لاجیتک در حال حاضر به بالا در الکسا-طراحی و هماهنگی کنترل از راه دور

لاجیتک هارمونی با نام تجاری سعی در اختراع دوباره چرخ با آن هماهنگی اکسپرس کنترل از راه دور و آن کار نمی کند. ا

توسط PARINEWS در 19 تیر 1399

لاجیتک هارمونی با نام تجاری سعی در اختراع دوباره چرخ با آن هماهنگی اکسپرس کنترل از راه دور و آن کار نمی کند. این شرکت فقط ارسال یک ایمیل به مشتریان هشدار به آنها که 250 دلار از راه دور استفاده می شود که آمازون الکسا دستیار صوتی به مغز برای کنترل های مختلف خانه تئاتر قطعات را متوقف خواهد کرد عملکرد پس از سپتامبر 30th. از آن خواهد شد به طور کامل قطع از هر دو هماهنگی و الکسا ابرها با توجه به این راهنما. اخ.

هماهنگی بیان شد تنها معرفی شده در مارس 2019 به طوری که بسیار کوتاه عمر برای آنچه که قرار بود به عنوان یک محصول قابل توجهی برای این شرکت است. خرده فروشان از جمله آمازون و Best Buy در حال حاضر متوقف فروش دستگاه که به وضوح نمی را در راه Logitech پیش بینی. این شرکت با در نظر گرفتن برخی از اقدامات برای کمک به مشتریان که در زمان یک فرصت و خریداری اکسپرس بنابراین به عنوان خوانده شده در برای جزئیات بیشتر در مورد آن.

"با الکسا ساخته شده است در هماهنگی با هدف بیان به جای پیچیدگی از صفحه نمایش لمسی و دکمه های قابل برنامه ریزی بر روی دیگر هماهنگی کنترل از راه دور با یک صدای ساده رابط" هماهنگی نوشت و در آن ایمیل به مشتریان. "متاسفانه انتظارات ما برآورده نشد برای این نوع از هماهنگی از راه دور و به عنوان یک نتیجه ما تصمیم به تمرکز تلاش های ما در هسته ای ما تجربه کاربر: قدرتمند کنترل از راه دور جهانی در جهان با بسیاری از دستگاه های متصل به تلویزیون."

Logitech تلاش برای ایجاد یک صدای-طراحی و راحتی متمرکز از راه دور برای آن وفادار سینمای خانگی علاقه مندان به پایه مشتری و ایده این بود که به طور گسترده ای را رد کرد. و در حال حاضر هماهنگی اکسپرس یکی دیگر از کبودی یادآوری چگونه به سرعت مبتنی بر ابر اسباب بازی می تواند تبدیل به یک بی فایده, مرد قوی هیکل از پلاستیک.

برای نرم کردن ضربه از قطع ناگهانی لاجیتک می گوید: آن را تعویض هر کسی هماهنگی اکسپرس از راه دور برای هماهنگی نخبگان به صورت رایگان. "هماهنگی نخبگان است گل سرسبد ما تجربه های قدرتمند و قابل برنامه ریزی برای کنترل AV و خانه هوشمند کنترل است که با این نسخهها کار با دیگر آمازون الکسا دستگاه برای فعال کردن voice control."

اما اگر که به اندازه کافی خوب نیست این شرکت نیز مایل به ارائه بازپرداخت برای هر کسی که می تواند با ارائه گواهی خرید از هماهنگی اکسپرس دستگاه. بازپرداخت گرفته شده از طریق TransferWise.com و تخمین زده می شود را حدود پنج روز پس از ارائه آن رسید.

مشتریان باید تا 31 دسامبر به درخواست یا ارز برای هماهنگی نخبگان و یا بازپرداخت کامل و لاجیتک می گوید صاحبان محصول ادامه خواهد داد دریافت اطلاعیه ها و ایمیل های مورد September 30th, قطع بیش از چند هفته آینده.

اگر شما جرات به خرید هماهنگی اکسپرس شما می توانید به اینجا بروید برای تمام جزئیات در بورس / روند بازپرداخت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن