اسکات مکنزی در حال حاضر اهدا حدود 1.7 میلیارد دلار از آمازون ثروت پس از طلاق جف بزوس

رمان نویس و نیکوکار اسکات مکنزی که شوهر سابق است مدیر عامل شرکت آمازون جف بزوس اعلام کرد که روز سه شنبه او در

توسط PARINEWS در 7 مرداد 1399

رمان نویس و نیکوکار اسکات مکنزی که شوهر سابق است مدیر عامل شرکت آمازون جف بزوس اعلام کرد که روز سه شنبه او در حال حاضر اهدا نزدیک به 1.7 میلیارد از ثروت بسیار زیاد در سال گذشته است. علل و سازمان های غیر انتفاعی او تا کنون انتخاب کرده اند عبارتند از کسانی که حمایت نژادی, LGBTQ+ و برابری جنسیتی را به عنوان به خوبی به عنوان کسانی که اختصاص داده شده به مبارزه با تغییر آب و هوا و بهبود بهداشت عمومی و تحرک اقتصادی در میان دیگران. اسکات خالص ارزش بیش از 60 میلیارد دلار به لطف دستاوردهای اخیر در آمازون انبار.

اعلام شده, ساخته شده به عنوان بخشی از یک رسانه پست تحت اسکات نام جدید (گرفته شده از نام میانی او) پس از طلاق, پس از اسکات در ماه مه گذشته به امضا تعهد کردند. کمپین راه اندازی شد در سال 2010 توسط شرکت مایکروسافت-بیل گیتس بنیانگذار شرکت و سرمایه گذار وارن بافت میلیاردر برای تشویق جهان ثروتمندترین مردم برای اهدای اکثر ثروت خود را بیش از طول عمر خود را. آن را در حال حاضر بیش از 200 امضا از نزدیک به دو ده کشور جهان است.

"سال گذشته من متعهد به اکثریت ثروت من بازگشت به جامعه کمک کرد که تولید آن را به انجام آن ملاحظه برای گرفتن آغاز شده به زودی به آن را نگه دارید تا زمانی که ایمن خالی است. هیچ سوال در ذهن من است که هر کسی ثروت شخصی است که محصول یک تلاش جمعی و ساختارهای اجتماعی که در حال حاضر فرصت به برخی از افراد و موانع بی شماری دیگران" اسکات می نویسد: در متوسط پست.

"مانند بسیاری از, من به تماشای نیمه اول سال 2020 با مخلوطی از دل شکستگی و وحشت است. زندگی هرگز متوقف خواهد شد پیدا کردن راه های تازه برای افشای بی عدالتی در سیستم های ما; یا بیداری ما را به این واقعیت است که یک تمدن این عدم تعادل نه تنها ناعادلانه بلکه ناپایدار" او می افزاید. "آنچه من را پر می کند با امید فکر چه خواهد شد اگر هر یک از ما منعکس کننده آنچه که ما می تواند ارائه دهد."

در اینجا شکست چگونه اسکات می گوید: او پول های اهدایی تا کنون:

در مجموع با توجه به تاریخ:

نژادی و حقوق صاحبان سهام: $ 586,700,000

تجاوز+ حقوق صاحبان سهام: $ 46,000,000

برابری جنسیتی: $ 133,000,000

تحرک اقتصادی: $ 399,500,000

همدلی & پل تقسیم: $ 55,000,000

کاربردی دموکراسی: $ 72,000,000

بهداشت عمومی: $ 128,300,000

توسعه جهانی: $ 130,000,000

تغییر آب و هوا: $ 125,000,000

"در پاییز گذشته من از یک تیم غیر انتفاعی مشاوران با کلید نمایندگی از لحاظ تاریخی به حاشیه رانده نژاد و جنسیت و هویت جنسی گروه برای کمک به من در پیدا کردن و ارزیابی سازمان ها با داشتن تأثیر عمده ای بر روی انواع علل," او می نویسد. "در این فهرست 91 درصد از نژادی سهام سازمان در حال اجرا توسط رهبران از رنگ 100% از تجاوز+ حقوق صاحبان سهام سازمان در حال اجرا توسط LGBTQ+ رهبران و 83 درصد از برابری جنسیتی سازمان های در حال اجرا توسط زنان, آوردن زندگی تجربه به راه حل برای عدم تعادل نظام اجتماعی." متوسط پست همچنین شامل یک لیست کامل از ده ها تن از سازمان های غیر انتفاعی که اسکات است کمک.

بزوس است که هنوز هم ما را به ثروتمندترین فرد با خالص ارزش بیش از $180 میلیارد حتی پس از طلاق با توجه به میلیاردرهای بلومبرگ شاخص. طلاق که بنا به گزارش ها ناشی از یک امر بزوس تا به حال با اخبار لنگر لورن سانچز اعطا اسکات یک چهارم از بزوس " آمازون منابع و بلافاصله او را یکی از ثروتمندترین آمریکایی ها و در میان پنج ثروتمندترین زنان در جهان است.

با وجود ثروت خود را که تنها یافت در ماه های اخیر به عنوان آمازون تبدیل شده است یک مرکز ارائه دهنده خدمات در طول COVID-19 گیر بزوس تنها یکی از پنج نفر از ثروتمندترین افراد در ایالات متحده به امضا دادن تعهد از مارس سال 2020 خودی کسب و کار گزارش.

بزوس " عدم بشردوستانه جاه طلبی تنها بیشتر تاکید توسط اسکات شفافیت و تمایل به وقف ثروت خود را به سازمان های غیر انتفاعی شده است یک منبع اختلاف در طول سال. مدیر عامل شرکت معروف نظرسنجی توییتر در سال 2017 برای توصیه های در مورد آنچه که او باید انجام دهید با ثروت داشتن قبلا اهدا بسیار کمی از آن و عمدتا ریخت بخشی از اوقات فراغت خود را به میلیاردها دلار به موشک خود را سرمایه گذاری Blue Origin و واشنگتن پست.

از آن پس بزوس شده است بیشتر صریح خود را در مورد انسان دوستی طرح. کسانی که در حال حاضر شامل 2 میلیارد دلار متعهد در سال 2018 به مبارزه با بی خانمانی و ارائه خانواده های کم درآمد با آموزش و پرورش فرصت های خود را از طریق بزوس روز یک صندوق 10 میلیارد دلار تعهد مادام العمر ساخته شده در فوریه این سال برای مبارزه با تغییر آب و هوا از طریق تازگی ایجاد شده بزوس صندوق زمین.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن