Magic Leap مدیر عامل Rony Abovitz به

Rony Abovitz از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت پرخرج بودجه واقعیت افزوده شرکت Magic Leap را از موقعیت خود را گزا

توسط PARINEWS در 9 خرداد 1399

Rony Abovitz از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت پرخرج بودجه واقعیت افزوده شرکت Magic Leap را از موقعیت خود را گزارش کسب و کار خودی. Abovitz خروج برنامه ریزی شده است که نمی در عین حال بتنی تاریخ علائم بی تعارف از پایان تصدی خود در راس Magic Leap یک بار buzzy راه اندازی است که به دست آورده مشخصات بالا برای چگونه پنهانی آن اوایل در مورد فن آوری آن و چشم ظاهر مقدار از سرمایه آن مطرح شده است.

Magic Leap تا کنون حدود 3 میلیارد دلار در طول دهه گذشته هر چند آن را فقط منتشر شد یک محصول Magic Leap 1 هدست. این شرکت مطرح شده 350 میلیون دلار از این بودجه فقط در اوایل این ماه پس از تخمگذار کردن حدود 1000 نفر از کارکنان در ماه آوریل و فرار از آن مصرف کننده و کسب و کار به تمرکز بر فروش شرکت های درجه دستگاه را به شرکت.

Abovitz خواهد ماندن در این شرکت در حال حاضر دو گزارش. او باقی می ماند مدیر عامل شرکت در حال حاضر تا زمانی که یک جایگزین است که عموم با نام و نقش آن روشن نیست اگر سحر و جادو جهش مدیره تصمیم گرفته است بر کسی که در حال حاضر است و به سادگی تصمیم گرفت برای آن اعلام نشده است. Abovitz توصیف تغییر به عنوان "یک گام بعدی" برای Magic Leap و پس از او دیگر در اتهام او را "ارائه استراتژی و چشم انداز از هیئت مدیره سطح" با توجه به شرکت memo Abovitz فرستاده شده به کارکنان در روز پنج شنبه و به دست آمده توسط BI.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن