استاد الهام بخش کانادا نقل قول: معلم بازنشسته مدرسه T.R. Mohan

Mysore /Mysuru: روزمره، همه ما دریافت خواهید کردبسیاریاز 'کلمات حکمت' به عنوان پیام واتساپ در تلفن های همراه.

توسط PARINEWS در 29 مرداد 1399

Mysore /Mysuru: روزمره، همه ما دریافت خواهید کردبسیاریاز 'کلمات حکمت' به عنوان پیام واتساپ در تلفن های همراه. بیشتر وقتها، ما فقط به سرعت از طریق آنها برگ و حرکت با زندگی روزمره ما. اما این معلم بازنشسته مدرسه، از 15 سال گذشته، شده است به نقل از Kannada چنین زیبا، پیاده روی پایین هر روز به چند مغازه ها و هتل های نزدیک و نمایش نقل قول دست نوشته شده به طور برجسته در مقابل آنها.

*ساکن شهر اگراهارا، تی آر موهان یک معلم بازنشسته مدرسه است. سرگرمی های مورد علاقه او ایجاد، curating و جمع آوری نقل قول Kannada در مورد زندگی سپاسگزار و دیگر موضوعات از جمله است.

•هر روز صبح، پس از اتمام روال عادی صبحگاه خود، او یک پیاده روی به هتل نزدیک نیو لاکشمی Tiffanies، جاده Thyagaraja و چند هتل و رستوران دیگر در Agrahara، که اکثر آنها در مجاورت محل اقامت خود واقع شده است.

نه برای لذت بردن از یک میان وعده یا قهوه وجود دارد، اما برای نوشتن الهام بخش Kannada نقل قول در تخته سفید حلق آویز برجسته در مقابل آن هتل ها و رستوران ها.

'کسی که در مورد خودش می خندد یک سییر است، کسی که بدون دلیل می خندد دیوانه است، کسی که به دیگران می خندد یک احمق است' (Thannolage Naguvavanu Jnani, مودن Naguvavanu Huccha, Innobbarannu Nodi Naguvavanu Ayogya).

این معلم 74 ساله مدرسه، تا به امروز، هزاران نقل قول الهام بخش از جمله در Kannada به عنوان یک سکه است.

تاگادورو رنگاساومی موهان که با ستاره میسور صحبت می کرد گفت: «در طول روزهای مدرسه، معلمم به من دستور می داد که هر روز یک سوبهاچیتا (افوریزم) را روی تخته سیاه بنویسم، چرا که دست خط من خوب و جذاب بود. بعد از اینکه من شروع به کار به عنوان یک معلم مدرسه کردم، هر روز، از دانش آموزانم می خواستم که چیزهای خوب را بنویسم، که در آن روز خاص، روی تخته سیاه انجام داده اند. یک دانش آموز می نوشت :' امروز ، من مادرم در کارروزانه خود کمک کرد و دیگری می نوشت :' امروز ، من نهال کاشته است. برای 22 سال، من به عنوان یک معلم کار کرده ام. پس از بازنشستگی در سال ۲۰۰۵، از ۱۵ سال گذشته، من در کانادا نقل قول می نوشتم و آن ها را در مکان های عمومی برای الهام بخشیدن به مردم نمایش می دادم.»

در حال حاضر ، روز ، مردم به اشتراک گذاری نقل قول و دیگر پیام های انگیزشی از جمله در تلفن های همراه خود. این یکی دیگر از راه های منحصر به فرد برای تبدیل زندگی مردم از طریق کلمات است. برای این سرویس، معلم بازنشسته مدرسه موهان انتظار ندارد که در عوض هیچ گونه بهره نظارتی دریافت کند. او با فروتنی گفت: «بلکه باید از آن صاحبان هتل ها تشکر کنم که چنین فرصتی به من داده اند»



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن