مایکروسافت تیم های جدید به همراه حالت طراحی شده است برای همه گیر دوران جلسات

مایکروسافت با معرفی برخی از به روز رسانی های بزرگ برای مایکروسافت تیم امروز. این غول نرم افزاری در حال کار بر

توسط PARINEWS در 18 تیر 1399

مایکروسافت با معرفی برخی از به روز رسانی های بزرگ برای مایکروسافت تیم امروز. این غول نرم افزاری در حال کار بر روی یک "هم حالت" برای تیم همیشه از COVID-19 همه گیر شروع و آن را طراحی شده برای ایجاد یک virtual زنده آواتار از خود را که قرار است برای کمک به شما را بهتر تعامل با جلسات. مایکروسافت با استفاده از هوش مصنوعی به بخش خود را به صورت و شانه و محل شما و همکاران خود را با هم در یک فضای مجازی.

که فضا می تواند یک اتاق جلسه محیط مانند یک کافی شاپ یا مکان های دیگر شما می خواهم به طور معمول چهره به چهره نشست. من فرصتی برای تجربه این حالت جدید در اوایل این هفته. این احساس کمی غلط انداز در ابتدا به عنوان شما می توانید موج در کارگران شرکت شیر آنها را بر روی شانه و یا فراموش مجازی بالا سپاس. هنگامی که شما بیش از سرگرم کننده و یا غلط انداز بخش هایی از آن در واقع احساس می کند مانند یک راه بسیار بهتر برای حذف حواس او را پرت بصری است که شما به طور معمول را ببینید در گالری نمایش در جلسات.

من به راحتی می توانید ببینید که در واقع صحبت کردن به درستی و همچنین انواع زبان بدن از افراد دیگر در این جلسه که می تواند مشکل را انتخاب کنید تا در زمانی که مردم خود را در محیط خانه و یا با استفاده از زمینه های سفارشی.

مایکروسافت در حال نورد از این هم حالت به مایکروسافت تیم در حال حاضر از آن خواهد شد به طور کلی در دسترس همه کاربران در ماه اوت است. آن را اولین بازی در ابتدا با یک سالن نمایش, اما مایکروسافت در حال کار بر روی بیشتر نمایش است که وارد خواهد شد در آینده.

در کنار هم حالت مایکروسافت نیز راه اندازی یک پویا نمایی برای تیم است. این طراحی شده است به مردم اجازه می دهد به صورت پویا و به اشتراک گذاری محتوا در کنار هم با شرکت کنندگان است. آن را برای تلفن های موبایل مانند یک حالت است که واقعا مفید است اگر شما در حال ارائه با یک گروه از همکاران و شما می خواهید خود را slidedeck در یک طرف و خاص اعضای تیم' تصویری به نمایش در کنار به همه شرکت کنندگان در جلسه.

مایکروسافت همچنین اضافه کردن در فیلتر های ویدئویی زندگی می کنند و در واکنش به مایکروسافت تیم است. شما می توانید با استفاده از فیلتر برای تنظیم روشنایی سطوح و یا نرم کردن تمرکز دوربین خود را برای بهبود وب کم در تیم است. زنده واکنش های اجازه خواهد داد که شرکت کنندگان به واکنش نشان می دهند با از emoji در طول جلسات که ظاهر خواهد شد برای همه.

تیم جلسات نیز به زودی رشد به پشتیبانی از بیش از 1000 شرکت کنندگان و حتی تا 20,000 اگر مردم در حال پیوستن به تماشای یک نمایش و یا بحث و گفتگو. این یک جهش بزرگ است که اجازه خواهد داد که تعدادی از شرکت ها برای رسیدگی به همه دست تماس از طریق تیم است. مایکروسافت نیز با اضافه کردن زنده رونوشت به تیم بعد از این سال در کنار قابلیت ترجمه زنده نوشتن شرح تصاویر و به subtitles بنابراین هر کسی می تواند به دنبال جلسه ای که برگزار شد در یک زبان دیگر.

اگر شما استفاده می شود به استفاده از پیشنهاد, پاسخ, در, ایمیل, این همان ویژگی است که در آینده به تیم مایکروسافت. کوتاه خودکار پاسخ خواهد شد و در زمینه پیام های قبلی در کانال اجازه می دهد تیم های کاربران را به سرعت پاسخ به پرسش ها و بیشتر. مایکروسافت همچنین اضافه کردن در حباب چت پشتیبانی بعد از این سال به طوری که چت ارسال می شود در طول جلسات تیم ظاهر می شود در بالای تماس به طوری که هر کس می توانید ببینید و آنها را با وضوح بیشتری.

اگر همه این ها را به اندازه کافی برای تیم کورتانا ادغام شده است و حتی ورود به نسخه موبایل این نرم افزار به زودی. شما قادر خواهید بود به درخواست کورتانا را به یک تماس پیوستن به جلسات به اشتراک گذاری فایل ها با همکاران و یا حتی ارسال پیام های چت.

بسیاری از این جدید مایکروسافت امکانات تیم وارد خواهد شد در این برنامه بعدها در این سال و در آنها نشانه ای روشن از چه سریع مایکروسافت در پاسخ به رقابت و مداوم و همه گیر است که شکل ما چگونه زندگی می کنند و یاد بگیرند.

مایکروسافت حتی جذب خیر و Yealink به ایجاد ویژه جدید مایکروسافت تیم را نمایش می دهد. این تیم دستگاه شامل یک صفحه نمایش لمسی و دست تجربه رایگان از طریق کورتانا. خیر ThinkSmart مشاهده خواهد شد یکی از اولین مایکروسافت تیم های صفحه نمایش و آن را به نظر می رسد شبیه به شرکت های موجود در گوگل طراحی هوشمند را نمایش می دهد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب