وزیر از مرکز انتقال به مجموعه ملی گردشگری وظیفه نیروی

میسور/Mysuru: Karnataka وزیر گردشگری C. T. راویکه در حال حاضر بنا به گزارش خود تحت قرنطینه در مادری خود Chikka

توسط PARINEWS در 17 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: Karnataka وزیر گردشگری C. T. راویکه در حال حاضر بنا به گزارش خود تحت قرنطینه در مادری خود Chikkamagalur است استقبال از این مرکز تصمیم به تشکیل یک ملی گردشگری نیروی کار (NTTF) به منظور احیای بخش گردشگری است که گرفته شده ضرب و شتم شدید با توجه به مستند.

در یک بیانیه مطبوعاتی صادر شده در سربرگ رسمی در آوریل.29 راوی گفت که NTTF شامل وزرای گردشگری و گروه دبیران از تمام ایالات و نمایندگان تمام ذینفعان گردشگری.

او گفت که او فرستاده پیشنهادات دریافت شده توسط ذینفعان مانند صنعت هتل و تور و آژانس های مسافرتی, تاکسی, اپراتور, راهنمایان گردشگری و هواپیمایی رزرو عوامل در میان دیگران — در دیدار او سازمان یافته در قبل از مستند دوره است. راوی گفت: که بسیاری از پیشنهادات نگران بودند با حمایت از فعالیت های فرهنگی, جشنواره, نمایشگاه ها و ماجراجویی های ورزشی.

و اشاره کرد که بخش گردشگری منجر به 14.8 درصد از سطح کل درآمد وزیر گفت که بیش از 35 لاخ مردم از دولت به طور مستقیم یا غیر مستقیم وابسته به بخش گردشگری برای امرار معاش خود. او اظهار داشت که صنعت گردشگری را فراهم می کند فرصت کافی برای دارایی های ایجاد و اشتغال است. با شیوع COVID-19 بخش گردشگری کاهش یافته است تخت او اضافه شده است.

حاکی از این است که مصرف کننده طرز فکر و ایمنی و بهداشت و از جمله عوامل دیگر نقش کلیدی در ترویج گردشگری پست-مستند راوی گفت که بازاریابی و توسعه, توسعه مهارت های ایمنی و بهداشتی شعار امنیت و بقا و احیای, نرم, بانک وام, کار سرمایه, مالیات برجسته های تعطیلات مالیاتی و مانند دیگر اقدامات کلیدی برای راه اندازی مجدد بخش گردشگری.

راوی همچنین مشخص شده است که دولت بخش گردشگری دریافت کرده است پنج مهم پیشنهادات خود را برای احیای این بخش که شامل حساس گردشگران به شدت همه گیر برگزاری فعالیت های محلی (پست-مستند) مانند 'Nodu بع Nammoora' (بیایید و ببینید شهر ما) ناهار خوری را در داخل شهر خود را دوست دارم locale محبوب است که در سنگاپور ارتقاء منطقه ای و بین منطقه گردشگری آماده شدن گردشگران داخلی به صورت ملی و منطقه ای گردشگری و جذب گردشگران خارجی در یک روش مرحله به مرحله پس از حصول اطمینان از ایمنی و سلامتی.

راوی گفت که این اقدامات شامل استفاده موثر از رسانه های اجتماعی راه اندازی شده با هدف مشتری' طرح افزایش ضریب اطمینان مصرف کننده در رابطه با کارناتاکا ارتقاء خارجی سفر کسب و کار و سلامتی گردشگری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن