حرکت در مقابل عمل: کدام یک مهم تر است برای موفقیت ؟

مثل همه چیز در زندگی, موفقیت, ندارد, یکی از محدود پاسخ است که متناسب با تمام. موفقیت افزایش می یابد و مانند جز

توسط PARINEWS در 30 خرداد 1399

مثل همه چیز در زندگی, موفقیت, ندارد, یکی از محدود پاسخ است که متناسب با تمام. موفقیت افزایش می یابد و مانند جزر و مد اما اگر ما می تواند درک آنچه که اثرات توانایی ما برای موفقیت ما می تواند دستیابی بیشتر و ماندن در مسیر. یادگیری در مورد حرکت در مقابل عمل یکی از جنبه های مهم از این.

هر دو حرکت و اقدام نقش مهمی در موفقیت ما و اهمیت هر یک بستگی به فرد و وضعیت.

ما قصد داریم تا نگاهی به چگونگی حرکت و عمل بر نتایج و نتایج و چگونه ما می تواند استفاده از هر دو به نفع ما است.

حرکت در مقابل عمل

این دو واژه در حال عمیقا متصل و در عین حال حاوی مهم تفاوت است. بودن در حال حرکت به این معنی است که شما در حال حرکت هستند اما نه لزوما در یک جهت خاص است. شاید شما در حال برنامه ریزی و یا استراتژیسازی و یا برنامه ریزی آماده سازی را گام به سوی موفقیت است.

اقدام به این معنی است که شما در حال بدست گرفتن بتن گام به سمت اهداف شما[1]. این شامل اقدام در تمام آن چیزهایی که شما برنامه ریزی در این "حرکت" مرحله. از آنجا که این عمل اغلب جاده مستقیم به موفقیت اما می توانید با ما اقدام بدون حرکت ؟

تبلیغات

چرا اغلب منجر به طور مستقیم به موفقیت

در کار من به من کمک کرده اند هزاران نفر برای رفتن از متوسط به نتایج استثنایی. در بسیاری از موارد, مهم ترین جنبه بود عمل نه حرکت. در واقع حرکت در بسیاری از این موارد مشکل بود و نه راه حل.

حرکت است در مورد چیزی در حال حرکت در اطراف. مورد علاقه من در راه بصری به نمایش گذاشتن این این است:

من جای یک قلم و یا شیشه روی میز و می گویند: "ببینید این قلم من قصد دارم برای انتخاب این قلم تا." من پس از انتخاب قلم ، که این عمل است.

من پس از آن برابر دست من و نگاه در مورد و می گویند: "در حال حاضر من قصد دارم به این قلم." و من ایستاده وجود دارد به دنبال شیشه ای یا قلم. فقط برای اندازه گیری خوب من اضافه کردن "توجه کنید که چگونه من نه برداشتن قلم؟"

"من در حال حاضر رفتن به سعی کنید و انتخاب کنید تا این قلم." من پس از آن فشار قلم در اطراف با من کل دست, ضربه زدن در برابر آن با استفاده از مقدار زیادی از انرژی اما من هرگز در واقع انجام عمل است که منجر به برداشتن قلم در وهله اول. هنگامی که شما در حال حرکت هستند که شما با استفاده از مقدار زیادی از انرژی اما به ندرت به هدف در هر یک نتیجه خاص است.

تبلیغات

من عاشق این قیاس برای جمعبندی چگونه ما اغلب خودمان را نگه دارید در گیر شرایط و نتایج ما نمی خواهیم با "حرکت" در راه است که مفید نیست. هنگامی که شما می توانید ببینید که شما باید به کار کردن که چگونه به تغییر حرکات خود را به اقدامات شما نیاز به بدست آوردن نتایج شما می خواهید.

من اغلب از شنیدن این با صاحبان کسب و کار. کسب و کار است یک جای خوب برای دیدن که بدون توجه به آنچه شما به دست آورد, شما هنوز هم باید به جلو حرکت کند. شما نمی توانید آنچه که شما همیشه و بدست آوردن نتایج مشابه. روندهای کسب و کار مشتریان و حتی اجتماعی و اقتصادی باورهای تاثیر می توانید کسب و کار خود و بنابراین شما باید به طور مداوم انطباق و پیشرفت است. به عنوان یک نتیجه از یک صاحب کسب و کار می تواند احساس بدون توجه به آنچه آنها انجام آن را به اندازه کافی نیست.

اقدام شامل برنامه ریزی شده و ساختار مراحلدر حالی که حرکت تنها شامل برنامه ریزی و ساختار. عمل اجازه می دهد تا شما را به باقی می ماند بسیار متمرکز و پاسخگو به نتایج خود را بنابراین شما می توانید دریافت وجود دارد سریع تر است. همیشه آماده برای نظارت بر آنچه شما انجام می دهند بنابراین شما می توانید ببینید که چگونه این فرآیند اثرات نتایج خود را.

هنگامی که حرکت مهم تر است

ما در آغاز این مقاله با گفتن این که آیا شما با استفاده از عمل و یا حرکت واقعا در فرد بستگی دارد و وضعیت. در عمل گاهی اوقات حرکت است که آنچه ما نیاز داریم. آن را ممکن است آشکار اما Covid-19 بار یک مثال عالی از این.

همه ما تجربه شده است چیزی مشابه در طول همه گیر اما ما بسیار متفاوت تجارب و ادراکات با توجه به اینکه ما با استفاده از عمل و یا حرکت. توجه کنید که چگونه برخی از مردم رفته اند از طریق حرکات با استفاده از زمان برای برنامه ریزی و استراتژی و در نهایت آینده کمتر تاکید کرد در حالی که دیگران تلاش کرده اند در زمانی که محدودیت ها را در عمل تقریبا غیر ممکن است.

تبلیغات

گاهی اوقات رفتن را از طریق حرکات بهترین کاری که به انجام است. اگر شما رنج می برد چیزی بسیار غمگین و دلخراش در زندگی خود را, شما می دانید که در روزهای اولیه فقط گرفتن و مسواک زدن دندان های خود را یک معجزه است. شما احساس می کنید مانند شما هرگز احساس خوشحال دوباره. که زمان برای حرکت, برای برنامه ریزی, برای, توجه, نه برای عمل است.

مردم اغلب گوشی من بپرسید که آیا مربیگری خواهد بود مناسب برای آنها و گاهی اوقات من به آنها بگویید که در حال حاضر آنها نیاز به یک دوست و کسی به گوش دادن و نه مربی. هنگامی که زندگی واقعا سخت و غیر قابل توصیف و یا خارج از کنترل آخرین چیزی که شما می خواهید و یا نیاز به عمل است.

هنگامی که به استفاده از حرکت و عمل با هم

بیشتر مواقع تماس برای هر دو حرکت و عمل است. تصور کنید که شما ناراضی هستند در کار خود را و می خواهید برای پیدا کردن یکی دیگر. برای این اتفاق می افتد شما باید برای شروع حرکت است. شما نیاز به برنامه ریزی چه نوع شغل شما می خواهید به درخواست و صرف مقدار زیادی از زمان با توجه به چه مهارت های شما است که اجازه خواهد داد که شما را به یک حرفه ای جدید است.

هنگامی که این انجام می شود شما نیاز دارید را در عمل است. این زمانی است که شما خواهید ساخت مهارت های بیشتر (در صورت لزوم) درخواست برای شغل و رفتن به مصاحبه. شما حتی ممکن است پیدا کردن که شما را مجبور به بازگشت به حرکت اگر اعمال شما نیست شما نتایج شما نیاز دارید.

گاهی اوقات به سادگی شروع و انجام چیزی است که چه چیزی مورد نیاز است. این حرکت است. هنگامی که شما در حال حرکت و پیدا کردن برخی از انگیزه و سپس شما می توانید حرکت به ایجاد اقدامات خاص است که شما به موفقیت منجر شود.

تبلیغات

اگر شما اضافه کردن اکشن به سمت راست حرکت شما پس از گرفتن نتایج شما می خواهید. حتی اگر شما نمی توانید کار یا قرارداد توسط استفاده درست عمل شما قادر به یادگیری از تجربه و رشد است. حرکت و عمل می تواند با هم کار کنند و اگر به درستی استفاده می شود.

افکار نهایی

حرکت و عمل همیشه خواهد بود اگر آنها در همکاری با یکدیگر است. هنگامی که انجام این کار نظارت بر کیفیت نتایج ضروری است به طوری که بدون توجه به آنچه شما در حال رو به جلو است. همه چیز باید حرکت کند در غیر این صورت آن stagnates. نمی تواند راکد برکه; توان به رایگان جریان رودخانه همیشه در حال حرکت به سمت موفقیت شما در زندگی می خواهید.

راهنمایی های بیشتر در حرکت چرخش به عمل

عکس های اعتباری: پریسیلا Du Preez از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن