فیلم در هر نقطه از آخرین خدمات به اضافه کردن یک مشاهده حزب ویژگی

فیلم در هر نقطه است نورد جدید "دیده بان با هم" مشاهده حزب ویژگی برای آن فیلم locker apps, اجازه می دهد تا کارب

توسط PARINEWS در 8 مرداد 1399

فیلم در هر نقطه است نورد جدید "دیده بان با هم" مشاهده حزب ویژگی برای آن فیلم locker apps, اجازه می دهد تا کاربران متعدد برای همگام کردن و لذت بردن از یک فیلم با هم.

در حالی که در حال انجام COVID-19 همه گیر دیده است یک افزایش در مشاهده برنامه های حزب برای جریان خدمات (اعم از شخص ثالث و رسمی), Movies Anywhere نسخه متفاوت با اجازه دادن به شما به تماشای فیلم های شما خریداری کرده اید به جای محدود کردن شما به جریان کاتالوگ برای شما که اشتراک (چیزی که می تواند به تغییر روز به روز). علاوه بر این فیلم در هر نقطه را با هم تماشا کنید ویژگی های این نسخهها کار بر روی هر دو تلفن همراه خود را و برنامه های دسکتاپ چیزی که نادر برای بسیاری مشاهده, حزب, خدمات.

تنظیم آن ساده است: میزبان می فرستد از شش رقمی را دعوت می کد که مهمانان می توانید استفاده کنید برای ورود به صفحه این فیلم در سوال در هر جای برنامه است. هیچ ویژگی های چت و یا ویدئو کنفرانس پوشش فقط ساده emoji واکنش و گزینه درخواست که میزبان مکث و یا عقب.

وجود دارد, البته, چند هشدارهای: هر کسی که می خواهد برای پیوستن به نیاز به دسترسی به این فیلم در, فیلم در هر نقطه به این معنی که هر کس یا به در حال حاضر خود این فیلم در سوال و یا لنت یک کپی با استفاده از این شرکت صفحه نمایش عبور از ویژگی های. علاوه بر این فیلم باید در فیلم در هر نقطه که هنوز فاقد سینما از Lionsgate, MGM و برترین همراه با دیگر کوچکتر studios.

سازمان دیده بان هم پشتیبانی تا ده بینندگان در یک بار اگر چه آن را سخت به آمار این تعداد از فیلم ها در هر نقطه مستلزم آن است که هر کس خود یک کپی و شما تنها می توانید به من قرض بدهید سه نسخه از فیلم با نمایش عبور از در یک بار. از ویژگی های جدید است که در حال حاضر در دسترس از طریق هر دو فیلم در هر نقطه از وب سایت ها و برنامه های.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن