ناسا و اسپیس ایکس می گویند که آنها در حال رفتن به ادامه تاریخی crewed پرواز در می 27

پس از دو روز بررسی, ناسا دادن آن شریک تجاری SpaceX شست تا به راه اندازی اولین فضانوردان به فضا در هفته آینده.

توسط PARINEWS در 3 خرداد 1399

پس از دو روز بررسی, ناسا دادن آن شریک تجاری SpaceX شست تا به راه اندازی اولین فضانوردان به فضا در هفته آینده. هنوز هم وجود دارد بیشتر کار انجام می شود توسط آژانس و SpaceX دیگری از جمله نقد و بررسی در روز دوشنبه اما مقامات تصمیم مهمی وجود نداشت مسائل ایستاده در راه اندازی.

"این خوب بود, بررسی, بزرگ بحث" ناسا مدیر جیم Bridenstine در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت. "من فکر می کنم همه در این اتاق بسیار روشن است که در حال حاضر زمان برای صحبت کردن اگر وجود دارد هر گونه چالش است." Bridenstine اشاره کرد که بسیاری از مردم صحبت و آنها تا به حال بسیاری از بحث در مورد جنبه های مختلف این ماموریت است. "در پایان ما به یک "برو" او گفت:. "بنابراین ما در حال حاضر در حال آماده شدن برای راه اندازی در پنج روز کوتاه."

در مارس 27th, SpaceX است که میله میله به راه اندازی اولین خدمه دو فضانورد ناسا باب Behnken و داگ Hurley — به ایستگاه فضایی بین المللی ناسا برای. پرواز نهایی آزمون SpaceX به عنوان بخشی از NASA Commercial Crew Program, که داوطلب خدمت سربازی در شرکت های خصوصی برای ایجاد وسایل نقلیه به کشتی فضانوردان به ISS است. SpaceX خودرو برای برنامه خدمه اژدها و پس از شش سال از توسعه و آزمایش این شرکت کمتر از یک هفته دور از در نهایت قرار دادن مردم در داخل خودرو.

در این بررسی مقامات صحبت بیش از بسیاری از مسائل فنی است که می تواند تبدیل به یک مشکل در هنگام پرواز از جمله خدمه اژدها چتر نجات که مورد نیاز مقدار زیادی از تست بیش از چند سال گذشته. آنها همچنین در مورد غیر منتظره مشکل فنی به وجود آمد که سال گذشته زمانی که SpaceX خدمه اژدها کپسول منفجر شد و در طول یک زمین آزمون و همچنین نگرانی در مورد توانایی شرکت برای سرکوب هر گونه آتش سوزی غیر منتظره است که ممکن است فرار از اژدها. در نهایت همه به این نتیجه رسیدند که خطرات قابل کنترل بودند. "وجود دارد هیچ توجهی باز مسائل من خوشحال هستم به گزارش" استیو Jurczyk ناسا دانشیار مدیر گفت: در طول کنفرانس مطبوعاتی. "این یک بازی بسیار, در پایان, بود, بسیار, بسیار تمیز بررسی است."

همچنین این بعد از ظهر SpaceX آزمایش موشک فالکون 9 که راه اندازی خواهد شد Behnken و Hurley. در 4:33PM همکاران شرکت مشتعل موتور موشک در حالی که نگه داشتن آن را در آن گفتوگو ناسا در مرکز فضایی کندی بررسی است که تمام موشک این سیستم در دستور کار است.

در حالی که ناسا می گوید SpaceX "برو" را برای راه اندازی هنوز هم وجود دارد بسیار کمی از کار را به انجام قبل از شرکت راکت پرواز طول می کشد. در شنبه Behnken و هرلی را انجام خواهد داد آنچه را به نام "خشک لباس تمرین" که در آن آنها را با توجه به در SpaceX سفارشی spacesuits و رفتن را از طریق تمام مراحل منجر به پرواز در واقع بدون راه اندازی. سپس در دوشنبه SpaceX و مقامات ناسا انجام خواهد داد و در عین حال یکی دیگر از بررسی در مورد اینکه آیا به ادامه راه اندازی. که بررسی ترکیب داده ها از امروز احتراق آزمون و همچنین داده ها از لباس تمرین.

"است که یک تن از اطلاعات" Benji نی, مدیر و خدمه ماموریت مدیریت در SpaceX گفت: در طول کنفرانس مطبوعاتی. "این واقعا مهم است که همه ما مهندسین و همه آنها بر روی عرشه و آماده برای رفتن در حال حاضر. و برای چند روز آینده از طریق آخر هفته آنها را تجزیه و تحلیل و به دنبال در تمام داده ها و تمام مشاهدات که در حال ساخته شده است."

بنابراین چیزهایی که هنوز در مسیر, اما آن را نمی "همه رفتن" فقط رتبهدهی نشده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن